Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Linda en Rox, gefeliciteerd met jullie zoontjes! Zat me al in te denken dat jullie vast elkaar aan het smsen waren dat jullie bevallen zijn. :)

Citroentje, vervelend van Tim! Hou ons op de hoogte! Hopen dat het niks ergs is.

Guppie. Herkenbaar die schoonfamilie! Ik ben er echt heel consequent in geworden. Rusttijd is rusttijd, en dan kunnen ze echt vergeten dat ik naar beneden kom. :)

We zijn gisteren voor het eerst met Fenna op bezoek geweest. Mijn schoonouders wonen een paar minuten bij ons vandaan, dus dat was mooi om een keertje uit te proberen. Moet eerlijk zeggen dat het prima is gegaan. Alleen zat mijn schoonmoeder deze keer te miepen over het feit dat ik de gekregen kleertjes eerst was voordat Fenna ze aan krijgt. Ja hallo, dat lijkt mij logisch, maar volgens haar dus helemaal niet. Pffff. Dit was al de 3e keer dat ze daarover begon. Zo gek is het toch niet dat ik dat doe?

Verder alles prima. Onze dochter is echt nog steeds voorbeeldig. Ze maakt ook van die echte leuke meidengeluidjes. :-D

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Liza, wat een leuke naam heeft je dochter toch!
    Ik was ook alles eerst hoor, ook gekregen kleertjes. Je weet maar nooit wat er mee gebeurd is!

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik was ook alles hoor, volgens de kraamhulp is dat zelfs beter omdat in nieuwe kleertjes altijd iets van stijfsel zit waar zie klientjes allergisch op kunnen reageren.

4. Niet meer actief

Ik was ook eerst de kleertjes hoor, al die verftroep erin en wat denk je van al die handen die er al aan hebben gezeten (en wat die handen gedaan hebben.... jegh!) ;)

Marit heeft vandaag een rommeldagje, ze heeft zoooo weinig geslapen....
    Pffff!
    En toch is ze lief :D

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou hier ook Jesse heeft ook niet veel geslapen ja op mijn arm hazeslaapjes elke keer... Maar zodra ik hem in zijn bedje leg is het krijsen...
    Ik hoop dat het straks na de laatste voeding beter gaat...

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hier was ik de kleertjes ook allemaal hoor...

enne vandaag is Tycho lekker rustig, zal mij benieuwen hoe het vannacht gaat.
    Afgelopen nacht is goed gegaan, hij ging gelijk weer slapen na zijn fles.
    Voor mij ook wel lekker zo kon ik ook ff bij slapen.

Morgen is de kraamhulp hier al voor het laatst, eigenlijk heb ik tot zaterdag maar die uren hebben we verdeeld over de hele week, omdat zij zaterdag vrij is en anders moest ik voor die ene dag een ander hebben. Nou dat hoeft van mij niet.
    Vandaag heb ik Tycho zelf in de tummy gedaan en dat ging wel goed.
    Alleen ik kon niet zolang staan nog helaas.

hier ff een foto van Tycho

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Anita: mooi ventje hoor!

8. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Eerst iedereendie is bevallen van harte gefeliciteerd!

Voor mezelf: Blergh...
    Gisteren naar het ziekenhuis geweest weer ctg en echo, omdat de baby wat minder bewoog..gelukkig was alles goed, alleen moest ik vandaag voor de zekerheid nog een keer aan de ctg liggen.

Nou is er verder dus niets gebeurd..ben helemaal gebroken van alles..
    Ook steeds die(PEEEP!) telefoon met mensen die steeds het zelfde vragen..toen ik vanmiddag van de carport naar de deur liep werd ik al door 2 mensen aangesproken of het al was begonnen..bah!

Voel me echt heel erg super rot..maandag word ik gestript en dan moet ik om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg...ik heb daar dus totaal geen behoefte aan..waarom strippen ze me nu niet? Nou omdat het kindje het nog zo goed doet..natuur moet zijn gang gaan bla bla..nou ik ben het helemaal zat!
    Ik ben moe, word gek van die voorweeen en wil nu mijn baby wel eens in mijn armen..

Sorry voor het geklaag en gezeur..moest er even uit..

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi januari mama's.

Morgen nemen wij het stokje van jullie over...
    Volgens mij is nog niet iedereen bevallen bij jullie. Succes met de laatste loodjes.
    Voor de mama's die al bevallen zijn: Van harte met jullie beebs. Geniet er van.

Veel liefs Boney (februari mama)

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

streepjes kan het me voorstellen meid, maar maandag pas strippen je bent al 9 dagen over tijd...
    hoe lang laten ze je eigenlijk lopen?
    hoop echt dat het snel begint voor je, succes!

boney, jullie ook succes met bevallen en het wachten....

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Buddynieuws Present

Inmiddels 2e dosis gehad, weeen om de 2-3 minuten. goede 3cm ontsluiting. Niet veel pijn, vergelijken met menstruatiekrampen en goed op te vangen. Lekker aan de wandel blijven/gebruik maken van de bal.

Einde buddynieuws

12. vivianbraak

Streepjes kan het me voorstellen meis dat je het helemaal zat bent! Hele dikke knuf voor jou!

Nou gisteren zkh geweest alles was goed. Zondag wordt ik gestript mocht dit niet helpen dan wonsdag nog een keer proberen, moet dan ook naar zkh woensdag wordt ook nog gekeken of ze miss mijn vliezen kunnen breken. Mocht het allemaal niet helpen ( god sta me bij [-o< ) Dan wordt ik donderdag of vrijdag ingeleid. Hoop het niet want dan wordt ik gek wil echt niet in het zkh bevallen! Maar goed ik heb nog een week te gaan om uit mezelf te beginnen.

Anita lekker ventje zeg!

13. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Toch in januari geboren!
    Onze dochter Maaike!
    De bevalling is goed verlopen. In het ziekenhuis maar ze was er binnen 4 uur! Goed te doen moet ik zeggen en het is me meegevallen.
    Alles gaat goed. We zijn echt aan het genieten! Vandaag helemaal nu voel ik me ook weer lekker en ben zelfs al even beneden geweest..

Ze is 4180 gram en 54 cm lang.

14. vivianbraak

Juudje onwijs gefeliciteerd meis! Geniet van je wondertje!

15. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    GEFELICITEERD!

16. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Vivian: we zijn het echt zat he?

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hey meiden ik ben er weer hoor.

allereerst wil ik alle mama's van harte feliciteren.
    het spijt me dat ik het niet persoonlijk doe maar zo heel lang zitten gaat nog niet echt.ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten als ik hier van ons mannetje.

streepjes wat vervelend he die mensen dieconstant vragen naar de beeb terwijl ze aan jou kunnen zien dat ie er nog steeds niet uit is.je mag best klagen hoor,hier mag het en je wordt ook heel goed begrepen.bij mij wilden ze pas strippen met 41 weken(ik kan je banner niet zien dus weet ook niet hoeveel weken je nu bent)probeer wel te denken dat strippen maandag misschien niet kan omdat je geen ontsluiting hebt.dit had ikzelf en 2 x hebben ze me moeten teleurstellen.ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders is.sterkte meid.de laatste loodjes

present ik zie dat jij bezig bent.sterkte meid.

vivian ik hoop dat jij gauw je kleine vast hebt.ik zal voor je duimen.

bij bevallingverhalen heb ik zo'n beetje mijn bevalling van micko geschreven.

mijn kraamhulp is lekker gistermiddag naar huis gegaan.ondanks het lage ijzergehalte ben ik veel op en voel ik me goed.moet wel veel rust nemen wat soms erg moeilijk is.
    met Micko gaat het prima.helaas geen borstvoeding meer.mannetje zoog veels te hard en was zo vreselijk hongerig.na een paar dagen op nestle voeding hebben we m over gedaan op friso 1 extra en daar doet ie het prima op.zo geweldig om m eindelijk vast te mogen houden.

micko is geboren op 24 januari om 13:52 in het zh
    4350gram en ruim 55cm lang de duur van de zwangerschap 42 weken en 1 dag

sterkte met de laatste loodjes.
    ik ga gauw even liggen.

allemaal een dikke knuff.
    kristy

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Guppie, bedankt! :)

ben blij dat jullie er helemaal hetzelfde over denken betreft het wassen van de kleertjes. Mijn man zei al"dat het wel iets uit die tijd geweest zou zijn ofzo. :-D

Streepjes, vervelend he! Zal in ieder geval voor je duimen dat het snel begint. Nu kan je natuurlijk de stekker van de telefoon eruit trekken als je er echt geen zin meer in hebt, maar aan de andere kant denken ze dan natuurlijk helemaal dat het begonnen is..

Present, succes meid. Je bent ondertussen vast al bevallen.

Juudje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maaike!

Kristy, ik ga zo meteen even je verhaal lezen. Ben benieuwd. :)

Anita, mooie man hoor!

Nou, hier een heerlijke nacht gehad. Fenna kwam om 23.30, 3.45 en toen weer om 8.00. Heerlijk, ben er dus maar 1 keer uitgeweest vannacht. Mannetje is weer aan het werk, maar heb hem tot nu toe echt nog niet gemist. Fenna lekker in bad gedaan en verder druk met de was en het huishouden. Vanmiddag nog even met Fenna naar de bakker (als het weer het toelaat).

Onze dame krijgt trouwens een bolle toet. :-D Echt leuk om te zien.

19. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Juudje gefeliciteerd!

Vandaag in het ziekenhuis geweest. Echo en controle hartje was goed allemaal. Maandag bij verloskundige eventueel strippen als er wat schot in zit tenminste. Vannacht voor het eerst een paar uur wat krampen gehad, het zet niet door maar het is in ieder geval wat.

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    pacific hopelijk hebben jullie ook snel de kleine lekker vast.
    sterkte met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina