Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Anneliesje, idd lastig!
    Ik probeer overdag minimaal 2 uur en maximaal 4 uur ertussen te laten (wel op verzoek voeden) en 's nachts maakt het niet uit.
    Ik maak haar dan ook wakker overdag (en dat was even lastig hoor....)
    Dit heb ik vandaag nog met de wijkverpleegkundige besproken, moet ik haar laten slapen of niet? Nou niet dus overdag, 's nachts mag dat natuurlijk wel.
    Maar goed, uiteindelijk doen wat je gevoel je ingeeft!
    Suc6 vannacht....

2. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Dan zijn we nog met 3 geloof ik.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Gelukkig nog met zijn 3en de race tegen de klok haha!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zal een weeëndansje voor jullie doen meiden!

Jesse heeft tot 6 uur vanmorgen geslapen heerlijk
    en nu ligt hij nog steeds te pitten bij zijn papa. Gaan zo naar prenatal de bonnen opmaken hihi. Misschien een wipstoeltje kopen hij kijkt zo graag om zich heen..

Nog voor de lijst; Jesse woog bij geboorte 3585 gram 52 cm en is geboren met 41w en 6 dagen

5. vivianbraak

Haha fijn Berna! Wat goed dat Jesse zo goed heeft geslapen! Dat is waar ook jij bent bevallen met 41 wkn en 6 dagen en dan loop ik nu al te klagen 8)

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou dat deed ik ook toen ik een week over tijd was hoor!
    1 voordeel.. je kindje is zich nog lekker aan het ontwikkelen in je buik en aan het groeien heb je straks alleen maar profijt van;)

7. vivianbraak

Pacific en Streepjes hoe gaat het met jullie meiden?

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    He Pacific, Streepjes en Vivianmaas, hoe is het met de hekkensluitsters? Hopelijk mogen jullie ook gauw jullie kindje in jullie armen sluiten!
    Ik ben even wat minder aanwezig geweest maar het is ook af en toe echt zwaar hoor, het herstel van de keizersnede en de zorg voor een peuter en een baby. Moet echt nog even een ritme vinden.
    Maar vannacht heeft Anna zowaar van 8 uur 's avonds tot half 4 's nachts geslapen! Ik wist niet wat ik meemaakte. Maar het is nog heel wisselend bij haar, er is echt geen peil op te trekken hoe ze slaapt. En dus is deze mama best wel uitgeput...
    De dagen vliegen echt om met zo'n klein baby'tje in huis! Ik bedacht me pas dat ik over 8 weken al weer moet gaan werken.... Help! Zou nog niet weten hoe ik dat moest gaan doen, voel me er absoluut nog niet toe in staat nu.
    Anyway, ik wilde jullie nog even een hart onder de riem steken! Kom gauw weer even spieken hoe het ermee staat!

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Sinds dinsdag zijn wij de papa en mama van Joey!
    Wat begon als een thuisbevalling is geeindigd in een keizersnede. Sinds gisterochtend zijn we weer thuis, voel me op zich best goed maar heb nog geen puf om op iedereen te reageren.

Mis jullie wel allemaal hoor!

Groetjes Roxanne, Michael en Joey!

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy van harte meid.
    nu lekker genieten.

anneliesje als je erg twijfeld kan je contact opnemen met je vk hoor.die doen ook een stukje nazorg.
    sterkte meid.
    ga op je eigen gevoel af.

11. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Roxy van harte! Veel geluk

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Van harte Roxy!

mamasu ik ook over 8 weken werken, nu heb ik natuurlijk niet het herstel wat jij nodig hebt maar moet er ook nog lang niet aan denken hoor bleeeh

13. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Mamasu bedankt. Ik kan me voorstellen dat het allemaal zo bij elkaar helemaal zwaar is. 8 weken, wat komt werken dan al weer dichtbij zeg.

Roxyrox nu lekker genieten van Joey. Ik hoop dat je snel hersteld van de keizersnede.

Hoi Vivian, hier vannacht goed geslapen en dan gaat het wel. Hoe was jou controle in het ziekenhuis? Wel weinig puf. Morgen 2 verjaardagen waarvan we dachten dat we er toch niet heen zouden kunnen i.v.m. bevalling. Vandaag dus toch maar een kadootje gaan kopen.

14. Niet meer actief

Roxy, van harte met Joey!
    En nu lekker genieten meid :D

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjullie wel meiden! Het is zo'n heerlijk kereltje! Vannacht hadden we wat opstartproblemen maar het gaat nu als een trein

Meiden die nog over zijn; heel veel succes!

16. vivianbraak

Rox nogmaals gefeliciteerd met Joey! Geniet ervan meis!

Mamasu is heel begrijpelijk hoor dat je er nu minder bent er komt ook wel heel wat op je af! Wel jammer want het is hier zo rustig. Maar he straks hebben we allemaal onze draai gevonden en kunnen weer heel wat kletsen! Lekker dat Anna nu zo goed geslapen heeft heb jij weer wat kunnen bijtanken!

Pacific ja alles was goed in het zkh als ik woensdag nog niet bevallen ben moet ik terug komen en dan een afspraak maken voor inleiden donderdag of vrijdag maar morgen komen ze mij strippen dus ben benieuwd of dat wat wil doen. Was het bij jou goed? Ik ben ook moe hoor kost heel veel energie merk ik, maar goed volgende week zijn wel al mama! :D

Nou ik ben net nog even naar de winkels geweest met mijn schoonzus ik zat eerst te twijfelen maar ben toch maar mee gegaan. Ik ben momenteel echt zo'n kluizenaar tenminste dat gevoel heb ik. 8)

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ben nu bij mijn ouders op de computer!

Roxy, gefeliciteerd met je zoontje meid!
    Mooie naam! en geniet er lekker van! De tijd vliegt!

Is linda al bevallen?

18. vivianbraak

Jeetje Meliske kan je nog steeds niet op zwangerschapspagina, lijkt me behoorlijk irri ik zou afkick verschijnselen krijgen :)

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Juudje gefeliciteerd! Wat een prachtige naam heeft je dochter, zo heet ik ook ;)

Ben blij te lezen dat jullie beebjes ook wel eens wat minder slapen. Hier nu ook zo'n dag, en begon me toch een beetje zorgen te maken!

Anita, wat een lekker ventje! Wij hebben het precies zo gedaan met de kraamhulp, om dezelfde reden!

Streepjes, gewoon lekker klagen hoor! Ik weet nog goed dat ik me precies zo voelde, al lijkt dat nu wel 100 jaar geleden ;)

Berna, wat jammer dat de BV nog niet lekker gaat. Hier ook niet eigenlijk, overdag trek ik wel maar 's nachts kan ik goed de pest in hebben dat het zo'n pijn doet...

Anneliesje, ik maak Ymke wel wakker overdag. 's nachts komt ze zelf netjes volgens schema, maar ik ben bang dat er anders een voeding bij in schiet. Wel lastig hoor!

Roxy, van harte! Ik zag al prachtige foto's op jouw hyve, mooi mannetje hoor!

Vivian loop je nog steeds joh... Je maakt wel goede huisjes dan, als je al voor de 2e keer zo overtijd loopt!

Voor de lijst; ik ben bevallen met 42 weken, ze woog 3780 gram, 26 januari

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

vivian, streepjes en pacific, veel succes met de laatste daagjes...

rox, van harte met jullie zoontje geniet er lekker van en we horen je verhaal nog wel.

Meliske, balen dat je er nog steeds niet op kan, maar Linda is indd al bevallen, afgelopen dinsdag. Haar man heeft een berichtje geplaatst.

Ik kan ff niet op iedereen reageren want kan niet te lang in de zelfde houding zitten. Wat ik heb weet ik niet maar zo'n last van mijn rug en aan de rechterkant nog iets lager...(mijn bil zeg maar)
    Kan soms ook bijna niet lopen en het doet gewoon zeer.

Maar met Tycho gaat alles goed....de ene keer wil hij om de 4 uur eten andere keer slaapt hij na 4 uur nog en dan maak ik hem wakker...
    ik wil er eigenlijk vaste tijden van maken anders kan ik niks meer plannen en zit ik met de tijden dat ik Lisa naar de psz moet brengen... dus ik zal zien of dat gaat lukken.
    Vandaag is Tycho even mee geweest in de auto naar de winkel, hij sliep lekker dus het is goed bevallen.
    Heb trouwens weer een blaasontsteking, van de week dus flinke steken gehad in mijn buik, ook niet prettig...voor de rest gaat het wel goed....
    Alleen ben nog wel moe!

Oh ja aan het eind van de zwangerschap hield ik wat vocht vast maar niet veel, maar als je mijn voeten nu eens ziet, niet normaal meer zo dik, heeft iemand van jullie dit ook gehad....?

Deel Deze Pagina