Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vandaag samen kinderwagens wezen kijken.
    Pppppffffffftttttt das nog een lastige keuze.
    We twijfelen nu tussen de Mutsy 4rider en de Bugaboo Cameleon.
    Ik denk dat het de Mutsy word, vind ik net even mooier en de revieuws zijn iets positiever. Al was de verkoper een stuk minder over de Mutsy te spreken. :(

Fijn om te horen dat het goed met iedereen gaat, hopelijk blijft het met ons allemaal zo goed gaan.

2. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Guppie: Wat voor soort praktijkles ga je geven? Leuk dat je groep het al weet. Ik woon ook vlakbij school en wat je zegt zit wel wat in. Eerst maar 25 juni afwachten.... Een paar meiden hadden al wel een beetje lopen hengelen of het niet een keer tijd werd dat ik een kindje kreeg, want zo jong was ik ook niet meer..... en bedankt!
    Toen ik mijn intakegesprek bij de VK had, heb ik tegen de groep gezegd dat ik naar de tandarts moest. Ik was op van de zenuwen en ontzettend brommerig. Komt er op een gegeven moment een leerling naar me toe dat ik me voor de tandarts echt niet zo druk hoefde te maken en dat het vast wel meeviel, want normaal had ik toch ook niks?!
    Ik vond het wel erg lief van haar.
    Morgen om 7.00 op, we hebben een bijeenkomst van de rasvereniging in Leerdam en we moeten er al om 9.30 zijn, zucht....
    Waarschijnlijk duurt het wel tot 17.00. Morgen ben ik dus zeer waarschijnlijk hier niet!
    Marieke: leuk dat de kamer al gereserveerd is!
    Missfrodo: moeilijk he al die keuzes uit de kinderwagens. ik vind ze allemaal even mooi. ik wacht ook eerst de echo af, ik tel de dagen. De VK zei dat ik deze week wel een echo kon makenn, maar ze zat vol, dus toen maar de 25ste. Geduldig wachten is niet mijn sterkste eigenschap....

3. Niet meer actief

@ Lexie, bedankt 8)
    @ MissFrodo: Wij vinden de Bugaboo ook erg mooi, maar tevens erg duur :rolleyes:
    En de Mutsy is ook mooi en solide, weet je waarom de verkoper er niet over te spreken was?
    Waar haal jij die reviews vandaan, ben ik wel nieuwsgierig naar.
    Een Mutsaerts is ook een mooie wagen, het is een broertje van de Mutsy, maar veel goedkoper.
    Moeilijk is het he, er is teveel keus gewoon ;)
    @ San, sterkte morgen met vroeg opstaan, gaap....

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Marieke: superleuk kamertje zeg! Kan me voorstellen dat je er geen weerstand aan kon bieden... Waar heb je hem gekocht? En... Hoeveel heb je er voor betaald? (of is dat een hele brutale vraag...). Ik vind al die natuurdingetjes eromheen op de foto ook zo leuk.

5. Mama2b

Mama2b Lid

16 jun 2007
    14
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben op 1/1 08 uitgerekend, het is mijn 1e zwangerschap.

Ik heb de 1e echo al gehad op 21 mei 07; een termijnecho. Alles ziet er goed uit en het hartje klopt.
    Ik ben er helemaal blij mee, maar jeemig het is echt verMOEiend om MOEder te worden zeg!

Ik ben regelmatig misselijk maar krijg genoeg voedzame stoffen binnen. Ik kan elke dag wel gezond eten naar binnen krijgen, gelukkig. Ook slik ik de etos-zwanger vitamine pillen. Maar ik heb niet gemerkt dat ze tegen misselijkheid helpen of de misselijkheid verminderen. Ik reageer heel heftig op geuren. Parfum, eten, afval - ik ruik alles veel te sterk en dat maakt me misselijk.
    Nou ik ben ruim 11 weken zwanger, dus ik hoop dat ik snel echt kan genieten van het zwanger zijn.

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he ladies,
    ik ben ook even weer wakker. Jeetje mina, mijn mannetje is een weekend weg met de voetbal en ik doe niets anders dan slapen, slapen en nog eens slapen. Gezellig he? hahaha Jullie herkennen het vast wel.
    Marieke, leuk dat je de lijst weer aangepast hebt! Dank je.
    Wat leuk dat jullie allemaal al druk bezig zijn met kamertjes en wagens kijken.
    Dat vind ik eigenlijk wel een beetje jammer. Wij nemen namelijk alles over van mijn schoonzus. Is wel helemaal onze smaak, maar dat rondneuzen vind ik ook altijd zo leuk. Ach ja, het bespaart heel veel geld moet ik maar blijven denken he?

Ik sta trouwens ook voor de klas, alleen dan in het basisonderwijs. Grappig hoor, allemaal juffies. Ik heb het mijn collega's al wel verteld, maar de kinderen nog niet. Ik denk alleen dat ik het niet heel lang stil kan houden, want een aantal ouders weten het ondertussen ook al heb ik gemerkt, door collega's van mijn man (hoe klein kan de wereld zijn!?) Nou een fijne zondag nog!

Groetjes Marije

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Jaaaa 10 weken!

Marieke, leuk toch dat je vast een kamertje heb gevonden! Hoef je je daar niet meer druk om te maken!

San we hebben 2 Jack Russels, 2 zeer eigenwijze zusjes van alweer bijna 9

Euh wilde nog op meer mensen reageren, maar het is bedtijd denk ik :oops:

Trusten

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    zo weer terug hoor haha, gaat hier gelukkig een stuk beter, weer even zelf in rustiger water als het het op het werk in deze laatste weken een gekkenhuis, maar daar kunnen alle juffen over meepraten!

Donderdag weer een echo! Ik ben zo benieuwd. Voor de rest valt het mee met de klachten behalve dat ik mijn suiker in de gate moet houden en ik een hoge bloeddruk heb......maar goed ik pieker ook te veel.
    Leuk al die mooie echo's (heb wel steeds alles gelezen hoor)
    Ik word trouwens gek van mijn hond die blijft maar bezig snuffelt de hele dag aan mijn buik en is als ik thuis ben niet bij me weg te slaan en buiten super beschermend, heel leuk op zich maar wat lastig als je bezig bent met het huishouden.
    De verbouwing vordert gestaag en de weken ook.....ruim 11 nu gaat toch wel weer hard eigenlijk.
    Op mijn werk weten ze het al en de kinderen vertel ik het vrijdag met beschuit met twee kleuren muisjes haha, zo heb ik het afgelopen vrijdag ook verteld bij de Care-Van het vrijwilligerswerk wat ik doe en het duurde wel even voordat bij de meesten het kwartje gevallen was...
    Maar goed wel erg leuk en als het straks zover is (volgens de weddenschappen daar een jongen en 31 december haha) komt de hele gang (Ongeveer 30 jongeren) langs voor beschuit met de goede kleur muisjes!
    We wachten af. Voor de rest groeit mijn buik even wat minder hard, maar goed voel me nog lekker moe. Kan veel luchtjes niet hebben en aan sommige dingen die ik normaal super lekker vond moet ik nu echt niet denken.
    Maandag op schoolreis naar de efteling......mag je eigenlijk nog in achtbanen en zo......vind het geweldig namelijk maar kan dat nu nog of beter van niett?

suc6 allemaal en geniet nog even van het weekend!

9. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ja hoor je mag in de achtbaan (zolang de beugel nog past hehe)

later zal je t zelf ook niet meer fijn vinden, en weet ook van een vriendin van mij dat zij er niet tegen kon meer (werd er kotsmisselijk van)

heel veel plezier in de efteling :)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, leuk kamertje zeg!

Lefbekkie, al bijna 12 weken ben je :confused:
    Je mag nog in achtbanen hoor, je kleine zit prima beschermd heb ik begrepen.

Ik ben wel weer wat fitter, maar nog steeds kiespijn. Ben er een beetje verdrietig over, want morgen begint schoolkamp en wil wel graag pijnloos mee. Kan niet goed beslissen wat ik moet doen.

San, ik ga ws iets van schoonmaak geven. Is het laatste overgebleven en aangezien ik maar een half jaar ga werken (tot de kerst) willen ze dit jaar nog niet ruilen.
    Een van mijn lln had gezien dat we in één van onze kamers bezig waren. We hebben die kamer leeggehaald zodat we snel laminaat kunnen leggen. Hij vroeg meteen of het een babykamer werd :D

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi hoi,

ben ik ook weer even.
    ik heb nachtdiensten en slaap erg slecht overdag.
    Het hele verhaal van Benthe heeft me erg aangegrepen. Heb haar verhaal van het begin gevolgd, en erg meegeleven. Nu ze is overleden
    komt er bij mij ook veel naar boven.
    Maar toch probeer ik overdag veel op bed te liggen zodat ik toch wat rust, want anders kom ik mijn nachtdiensten niet door.

Met me vriend gaat het alweer stukken beter! Gelukkig, maar hij kan zich wel erg ziek gedragen hoor :(

:idea: Anneliesje, gefeliciteerd met je 10 weken ;)

Ik ga zo weer lekker even op bed liggen. Misschien nog tot straks even!

12. Niet meer actief

Haai,

bedankt voor de complimentjes over het kamertje. Weet je wat heel leuk is, we kregen er een box gratis bij.
    We hebben 'm bij Baby-Dump gereserveerd trouwens.
    Betalen bij aflevering, geen aanbetaling nix, ideaal :D

Guppie, hopelijk ben je snel van de kiespijn af!

Meliske, fijn dat het beter gaat met je vriend, hopelijk kun jij ook een beetje tot rust komen.

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedeminddag dames.

hoe is het hier?
    hier gaat het nog steeds redelijk goed al ben ik mijn misselijkheid nog niet kwijt.

wat voor kamertje heb je uitgezocht marieke ij de Dump.
    heb die van ons daar ook besteld.

en qua kinderwagen heb ik Quinny Buzz.

veel liefs Annika

14. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Helluppppp
    ik voelde net een heeele rare plop in mijn buik en het waren niet mijn darmen, het zal toch niet mis gegaan zijn he. Herkend iemand dit?
    Groetjes nienke

15. Niet meer actief

Staat in m'n album, kamertje Miami.
    Hihi, strax hebben we dezelfde....

@ nienke, zegt me nix, misschien waren het wel je darmen joh!

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoihoi marieke.

nee we hebben niet dezelfde hahaha.
    die van mij heeft futura.

veel liefs Annika

17. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

marieke: ja, 7 uur was vroeg vannochtend en we waren pas weer om 19.30 thuis... De show was erg leuk, je zou bijna in de verleiding komen voor nog eentje erbij...
    Anneliesje: leuk, 2 jack russels!
    Marije: leuk ja al die juffen hier!
    Lefbekkie: hoe oud zijn jouw leerlingen?
    Guppie: grappig dat die leerling meteen door had dat je een kamer aan het veranderen was, moest je niet blozen toen je direct die vraag kreeg?
    Dan ben je wel blij als je het grote nieuws kan bevestigen?
    Nienke: van een plop heb ik geen verstand. Ik zou als ik jou was morgen meteen je huisarts of vk bellen dan weet je meer. Dan voel je je misschien ook wat rustiger......
    Ik ga morgen denk ik de VK bellen of de uitslag al binnen is van mijn bloed. Ik ging vannavond bijna tegen de vlakte. Een aantal jaar geleden was mijn ijzer ook elke keer te laag. Ik kreeg eerst pillen en later injecties. Ik moet nog een week wachten en daar heb ik niet zo'n zin in.
    Ik ga nl op de fiets naar school en ongeveer 8 jaar geleden ben ik door het ijzertekort flauw gevallen terwijl ik fietste. Ik kwam bij in de berm van het fietspad....

18. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,
    Hoe kom ik ook op de januari 2008 mama lijst?

Groetjes

19. Mama2b

Mama2b Lid

16 jun 2007
    14
    0
    0
    Den Haag
    dat wil ik ook wel weten, k zie dat er nog 2 zijn die op 1/1'08 zijn uitgerekend :) echt leuk !
    Ben ik lekker niet de enige.

20. Niet meer actief

Haai!
    Je kunt even kijken naar de gegevens die gevraagd worden op de lijst en dan kun je mij die doorgeven, via pb of via dit forum en dan zet ik je erbij :D

En dat geldt ook voor jou mama2b, dus kom maar op met de info....

Deel Deze Pagina