OOk bij jou pijnlijk dus GUppie.. ik had ook zoiets wil iig 2 weken halen.. nu wil ik iig proberen de 4 weken.. maar denk dat het meer kolven wordt dan live voeden hoor inderdaad 's nachts kan ik er ook minder tegen, ben je moe en dan ook nog eens die pijn .. gelukkig sliep Jesse vannacht door en had ik voor vanmorgen nog een flesje afgekolfte melk staan.. heb hem net aan de borst gehad en nu ligt ie te huilen in zijn bedje. ben echt bang dat hij niet genoeg uit de borst krijgt...
Anita heb je nu last van dikke voeten? Nee daar heb ik nog nooit van gehoord toch een teken van vocht vasthouden miss even na vragen. Berna ik had die twijfel ook bij mijn dochtertje maar later bleek dat ze ook niet voldoende binnen kreeg. Misschien kan je nu een flesje aanbieden en kijken wat hij dan nog opkrijgt. Vindt het trouwens heel erg knap van je dat je het nog steeds probeert! Top van je!
Ik geef nu voor de nacht standaard 50/50 dus half BV en half KV en verder probeer ik zoveel mogelijk te kolven geef hem dan zo'n 60CC gekolfte melk en daarna de borst zolang hij nog wil ik hoop dat hij daar voldoende aan heeft.. ik hoor hem nog 5 minuten aan en anders inderdaad maar kijken of hij nog steeds honger heeft tis een gedoe dat borstvoeding hoor het heeft op dit moment net zoveel positieve kanten als negatieve... heb nu zoiets elke dag is er 1 en probeer nog even vol te houden
En Berna hoe gaat het nu? Rox ik had dat na de eerste ook hoor dat ik heel veel zweete erna, niks aan te doen. Mooi mannetje heb je!
hij heeft toch nog 3 kwartier geslapen is nu wakker en mag al bijna de volgende voeding haha deze krijgt hij volledig uit de fles net zoals de laatste voeding dat ik zeker weet dat hij genoeg heeft
Oke meis, vind het toch apart ik zit nu nog te wachten op de kleine en jullie zijn al met voedingen e.d bezig. Kan ik het wel een beetje van jullie afkijken
Trouwens zat net foto's van Jesse te kijken in je album wat een waanzinnig mooi mannetje! Heel gaaf kereltje zeg! Geniet ervan.
Hoi dames, De wandelende melkfabriek is er ook weer even...... Wat een vermoeiende dagen zeg, pffff wat kost bv geven toch verschrikkelijk veel geduld en energie! Ik heb genoeg hoor daar kan het echt niet aan liggen, goeie natte luiers en poepen kan ie ook als de beste! Alleen lijkt ie nooit genoeg te hebben, al komt het zn neus uit, dan nog wil ie meer meer meer! Hij heeft zo'n verschrikkelijke zuigbehoefte maar hij wil geen speen! En ik ga toch echt niet de hele dag met mijn pink in zn mond zitten! Dus......tja dan laat ik hem soms maar huilen want ik moet soms ook eten of douchen of.......nou ja iets anders doen dan in mn bed liggen met hem. Eigen bedje? Niks dr van, bij mama is het veel fijner slapen! Box? Hoogstens 10 minuten en dan snel weer brullen om mama! Pffff, ik weet wel dat dit ook weer voorbij gaat en dat er straks weer regelmaat in komt maar dit is o zo vermoeiend en soms slaan hier de twijfels toe maar we gaan gewoon door! Ik zal vast niet de enige zijn hier toch? Wie was het van jullie ook alweer die de linkerborst kolft omdat deze niet helemaal leeg gedronken word? Ik heb namelijk hetzelfde probleem geloof ik. Maar het kolven wil helaas ook niet echt lukken en ik heb er dan ook het geduld niet voor! De melkstroom komt ook moeilijker op gang dan bij mijn rechterborst. De tepel is ook 2 keer zo dik als de andere en met aanhappen is het allemaal gevoelig en daarna gaat het dan wel goed. Ik leg hem gewoon wat vaker aan, aan de linker borst en hoop dat het langzamerhand dan beter gaat. Ik moet toch wat! Hij krijgt er wel genoeg uit want je hoort hem gewoon klokken, tja, hij is ook erg gulzig! Als er dames zijn met nog wat tips, dan zijn ze van harte welkom want ik weiger om het weer op te geven! Amen! Maar goed, er gaat dus nog even enorm veel tijd in zitten dus vandaar dat ik hier even niet zoveel meer kan posten, ik heb hoogstens even tijd om bij te lezen hier en dan moet ik weer an die arbeit! Heb ik ook nog iets positiefs? Romano groeit als kool dus dat is toch wel een teken dat ik het goed doe volgens mij! We gaan dus gewoon nog even door!
Roxy, gefeliciteerd! mooi ventje hoor! En al wie ik nog niet gefeliciteerd heb (kan het hier niet bijhouden), van harte! Ik kom er amper nog aan toe om hier te lezen. Hazel slaapt eigenlijk heel weinig overdag. Het is wel heel vermoeiend. Maar ja, ik hou zoveel van haar en kan haar niet laten huilen. Ik heb 2 keer afgekolfd om te proberen en sindsdien zuigt Hazel minder goed. Ze hapt nu veel lucht waardoor ze heel winderig is. Ik probeer haar nu weer beter te doen toehappen.
En voor....even denken..... Vivian, streepjes en Pacific ( heb ik het goed zo? ), Dames, hoe vervelend het ook is/word, nog heeeeeeeeeel even volhouden! Ook jullie houden 1 dezer dagen jullie hummeltjes in jullie handen, echt waar! Ik denk aan jullie hoor! @ Rox, Nogmaals gefeliciteerd meis, met je kleine man Joey! @ Berna, meis het enige wat ik je kan zeggen is: kijk goed naar zn luiertjes, als ze nat zijn krijgt hij genoeg voeding. Ontlasting kan wel onregelmatig komen en niet altijd even veel dus daar moet je niet vanuit gaan. Het gaat puur om de plasluiers! Ik heb soms ook twijfels hoor, het hoort erbij! Zet hem op meid! @ Anneliesje, ik zou haar overdags gewoon wel wakker maken voor haar voedingen en 's nachts gewoon laten liggen tot ze zelf komt. Dat doe ik hier ook. Succes meid!
Juni fijn dat je er toch ff bent meis! Mamalou hoe gaat de combi met je andere kleine? Hoe reageert hij op de kleine?
O en nog iets..... Ik heb normaal nooi last van maagklachten (alleen tijdens de zwangerschap) maar un heb ik al anderhalve week last van zuurbranden in mijn keel. Rennies helpen maar tijdelijk. Na Mike's bevalling waren mijn klachten meteen verdwenen, maar nu na deze bevalling dus niet... Heeft iemand van jullie hier ook last van of last van gehad?
Ja, dat gaat gelukkig goed! Al moet ik zeggen dat het ook komt omdat ik hulp heb gehad van mijn vriend die mijn oudste veel onder zijn hoede nam, maar hij is nu weer aan het werk. Mijn moeder haalt hem nu elke dag op voor een paar uurtjes zodat ik nog wa trust kan pakken, ook met betrekking op het voeden. Tussen Mike en Romano gaat het bocen verwachting goed! Ik was eerst bang voor jaloerzie en zo maar dat valt me enorm mee! Hij geeft hem kusjes of komt een speen brengen of aait hem over zn hoofdje! Vanavond hebben ze voor t eerst samen 1 badje gedeeld! Dat was zo schattig, want Mike is zn badje eigenlijk al ontgroeid maar hij kon vanuit de douche niet bij zn broertje kijken dus hebben we hem eigenlijk voor de gein in het badje gezet waarbij hij dus direct ging zitten en het dus reuze naar zn zin had! Nee als je je daar zorgen over maakt (net als ik deed) dan denk ik dat dat voor niks is hoor! Het komt allemaal goed!
Ja ik ben indd heel benieuwd hoe dat hier zal gaan, maar zo te horen gaat het prima bij jullie! Leuk hoor! Nou ik duik mijn bedje in hopelijk ga ik is een keertje beginnen!
Vivian ik blijf duimen voor je en voor de rest natuurlijk! Marlou zwaar he.. knap dat je zo'n doorzettingsvermogen hebt hoor!