San gefeliciteerd met je zoon Timo!! Geniet ervan meis! Nou ik moet om 9 uur de vk bellen om te strippen ben benieuwd! Vindt het nu wel welletjes geweest
San gefeliciteerd met je zoon Timo! wel een flinke he? Ben benieuwd naar foto's van je mooie mannetje!
Berna echt top dat je zo doorzet hoor! Ik ben ook wel steeds bang dat ze te weinig krijgt, vooral als je gaat jengelen na de BV. Hier gaat het wel de goede kant op, uit mijn rechterborst drinkt ze nu zonder pijn en is daarna tevreden. Mijn linker is helaas een ander verhaal... die blijf ik nog wel even kolven. Hier gaat de BV 's nachts trouwens knudde. Hebben meer mensen daar last van? Denk dat het meer aan mij ligt hoor, maar weet niet zo goed wat ik eraan moet doen. roxy ik zweet niet overdadig ofzo, maar wel meer dan toen ik nog zwanger was. Moet nu echt mn deo niet vergeten, haha! Mamalou, hier ook zo met pink en speen. Speen wil ze echt niet, haha! (eigenlijk niet zo grappig...) Wat balen van je maagzuur zeg! Ik had dat de laatste weken van de zwangerschap, kon er echt niet van slapen. Ik dronk geen frisdrank meer 's avonds en at eigenlijk ook nog heel weinig na het avondeten, dat scheelde wel. vivian, ik hoop heel hard dat het gaat helpen bij je!
San gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke naam ook zeg! Wel een flinkerd, of niet. Zou hij meegekeken hebben naar je avatar Geniet er maar lekker van!
Ik hoop het ook, ben nog steeds aan het wachten en dat duurt lang... Ze komt me strippen zodra ze kan ze had net een bavalling en zou daarna naar mij toekomen maar ja dat kan je allemaal niet sturen. Ze zei al ik bel je als ik eraan kom maar ja wachten is gewoon irri
hi meiden, hier een topnacht gehad vannacht! geeft je dan wel flink zelfvertrouwen! even broodje eten, sorry voor het ego bericht!
Roxy ja hier ook enorm zweten, bleh! 's Nachts dan vooral. Ik ben dat ook echt spuugzat! Vind het maar helemaal niks, en dan ook nog vloeien (gelukkig wel steeds minder) en lekkende borsten... Pff het komt er aan alle kanten uit, bah! Zal blij zijn als ik wat dat betreft weer wat meer mezelf ben. Guppie toevallig ging de bv vannacht ook slecht bij Anna. Aan 1 borst wilde ze maar niet blijven drinken. Steeds na een paar seconden weer loslaten en dan alleen aan het puntje zuigen, auw! Mamalou je bent niet de enige hoor die het zwaar vindt! Ik hou mezelf ook voor dat we vanzelf een ritme krijgen en dat alles weer goed komt maar oh ik vind het echt pittig af en toe! Als je ook zo moe bent door de gebroken nachten kun je gewoon veel minder hebben he? Anna is hier overdag vaak ook lastig met slapen. En dan heeft ze tot nu toe nog niet eens in haar eigen bed geslapen, ze ligt overdag en 's nachts nog in de wieg van de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het zal gaan als ik haar in haar eigen bed wil leggen. 's Nachts staat ze nu naast mijn bed en kan ik met 1 hand half slapend in de wieg hangen om haar te troosten. Nou ja, dames die nog moeten zitten misschien ook niet op onze klaagverhalen te wachten he? Het is behalve zwaar ook heel erg leuk natuurlijk hoor! En absoluut de moeite waard. Nog heel eventjes en de laatste januarimama's zijn ook bevallen, succes hoor!
ik vloei bijna niet. heb aan een inlegkruisje meer dan genoeg. wel snachts voor de zekerheid een dikke kotex, maar voor de rest heb ik denk ik mazzel!
San gefeliciteerd met je zoon Timo! Hier ook weer een goede nacht gehad, na het voeden is het meestal janken geblazen, maar daarna valt madame heerlijk in slaap om na zo'n 4 uur weer wakker te worden Echt zalig dat we nog maar op 1 nachtvoeding zitten! Vloeien is ook nog minimaal gelukkig! Was die 'tapijten' echt zat! Wel weer een lekker egoberichtje, nou ja....
Bij mij was het vloeien dus minder geworden tot van de week...begint het weer een beetje opnieuw? ga ook morgen maar ff naar de huisarts bellen, want volgens mij is dat niet normaal... Hebben er ook nog meer mensen last van een slechte stoelgang? auw auw auw....dus
Missme, mijn kraamhulp zei dat het vloeien meer kon gaan worden naarmate je meer gaat doen. dit schijnt dus normaal te zijn, maar idd als je het niet vertrouwd zou ik ook even bellen
wow roxy, dan vloei je wel echt weinig! Hier ook niet echt veel meer, maar ik houd de kraamverbanden nog even aan, lekker kussentje voor mn hechtingen Net Ymke wakker gemaakt voor de voeding, maar ze was te moe denk ik. We krijgen zo nog bezoek, dus ben benieuwd of ze nog leuk gaat doen, haha!
dat schijnt dus het voordeel van een keizersnede te zijn. morgen ga ik het verhaal uitschrijven en zal ik het ook online plaatsen. Mijn borsten beginnen nu wel vervelend te gaan doen. heb nu steeds koude kompressen in mijn bh, dat verlicht een hoop. het doet geen pijn, maar ze voelen wel hard aan zeg maar.
Oh dat wist ik niet, dan hoop ik maar dat het dat is, doe sinds deze week idd wel meer. ga toch wel ff bellen, je hoort wel eens nare verhalen he over iets dat nog is blijven zitten ofzo...brrr moet er niet aan denken..
Klopt hoor MissMe, je kan 6 weken lang af en aan wat vloeien, is mij ook zo verteld. Dus het lijkt me neit vreemd. Bij mij is het ook zo goed als opgehouden en dan de ovlgende dag begint het weer..
Hoi meiden...ff een up to date voor jullie.. Gisteravond was ik het helemaal zat, ik zei tegen mijn vriend: laten we lekker laat naar bed gaan en dan morgen lang proberen uit te slapen zodat het snel maandag is(dan word ik gestript) Dus we gingen om 2 uur naar bed. Word ik dus om 5 uur wakker en voel ik iets tussen mijn benen stromen als ik me om wil draaien, dus ik voel in mijn onderbroek...zit er iets groots en glibberigs in....en helemaal nat! Nou dus ik mijn vriend wakker gemaakt en ik zei tegen hem: kijk jij eens even wat er in mijn onderbroek zit, want ik durf niet. Blijkt het een enorme bloedprop te zijn en mijn vruchtwater was gebroken! Maar omdat het er allemaal wat bloederig uitzag heb ik toch even de verloskundige gebeld en die zei dat ik een half uurtje moest gaan rondlopen met een maandverbandje en als er dan rozig bloed was met slijm dan was het niet erg, maar bij helder bloed zonder verdunning moest ik haar direkt terug bellen, maar gelukkig was dat niet nodig. Eerst kreeg ik weeen, die gingen weer weg. Toen kreeg ik weer weeen toen de verloskundige kwam, en die ging dan toch maar toucheren(normaal doen ze dat niet zo snel bij gebroken vliezen ivm infectie gevaar) maar ik had nog maar amper een halve cm ontsluiting. De rest van de dag heb ik op en af weeen en moet ik afwachten tot het doorzet, anders moet ik naar het ziekenhuis toe omdat mijn vliezen zijn gebroken... Helaas op dit moment onregelmatig af en toe een harde wee...dus er zit nog geen vooruitgang in. Moet om 5 uur de verloskundige weer bellen om te zeggen hoe het gaat. Dus spannend hier.