Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Streepjes wat spannend meis voor jou is het dus echt begonnen! Toi toi!

Nou ik heb ook een ego en emo bericht, vindt het echt niet leuk :cry: Vandaag zou ik gestript worden willen het niet dat de pleures hier in Almere is uitgebroken en dat ze mij echt niet konden strippen vandaag wegens de drukte :cry:
    Morgen ochtend dus is nu het plan en mocht ik hierop niet bevallen, dan worden dinsdag of woensdag mijn vliezen gebroken.... Ben benieuwd hoe ze dat op woensdag in gedachte hebben aangezien ik dan ook naar het zkh moet. De vk zijn wel heel lief hoor ze kunnen er echt niks aan doen, maar ja voor mij is het balen en een dag wachten voor niks. Ik ga zo even een stukje rijden en lekker de muziek hard aan zetten ontspan ik altijd van..... Einde ego bericht!

Lieve mama's ik geniet juist van jullie verhalen lekker blijven neerzetten!

2. Niet meer actief

san, van harte met je zoon Timo! leuke naam zeg!

Streepjes, nou hopen dat het snel doorzet voor je, zet hem op !

vivian, he wat vervelend dat het strippen vandaag niet door kon gaan.

roxy, ben benieuwd naar je verhaal! fijn dat je zo'n goed nacht hebt gehad.

Ik las nog iets over slechte stoelgang, nou ik hier ook zeg, 4 dagen niet naar het toilet geweest en vannacht ontzettend ziek geweest en toen kwam alles eruit, pffff, wat een buikpijn zeg, maar nu ben ik wel alles kwijt. Ik moest ook ijzertabletten slikken en dat hielp ook niet mee, daar krijg je obstipatie van namelijk.

3. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    San gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Timo.

Streepjes hopen dat het gaat doorzetten.

Vivian balen zeg, denk je dat er eindelijk wat gaat gebeuren.
    Ik moet morgen ook bellen om gestript te worden.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Streepjes succes! Ik vond in het zkh bevallen helemaal niet vervelend achteraf gezien, misschien een kleine steun...

Vivian wat ontzettend balen zeg, stel je je daar zo op in... En dan nog horen dat al die andere vrouwen wel liggen te bevallen, das niet leuk!
    Ik hoop echt dat je morgen meteen weeen krijgt na het strippen!

Pacific, ik hoop dat jij morgen ook lekker terecht kunt en dat het snel op gang komt.

Kom op hoor meiden, over een paar dagen kletsen we lekker allemaal bij de mama's!

5. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    San gefeliciteerd met je zoontje Timo!

Streepjes, succes meid!

Ik heb ook zo'n last van zweten, niet normaal! En het vloeien is bij mij nu een paar dagen zo goed als over, dus het heeft ongeveer een maand geduurd.

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Vivian, ik hoopte zo te lezen dat je bevallen was, heel veel succes morgen!

Hier gaat het zo fantastisch, Amber is zo ontzettend lief, ze is zo tevreden.
    Begint nu te lachen naar je en je echt aan te kijken.
    Ze huilt eigenlijk nooit, en dan niet langer dan een paar minuten.
    We zijn zo trots op haar!
    Ze krijgt toch een bolle wangen, Mark heeft gisteren voor het eerst een flesje afgekolfde melk gegeven, ze dronk 120ml op! Het is een vreetzakje!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oooh ik had het net niet meer! Joey had om 5 uur de fles gehad, even kroelen enzo. wil hij niet slapen, hij kreeg krampjes werd heel huilerig en het er 2 uur over gedaan om hem stil te krijgen. lukte niet, en toen kwam mijn moeder binnen. die heeft hem over genomen van mij zodat ik kon gaan eten. wat bleek dus, meneer wilde gewoon weer de fles. dus om kwart over 7 heeft ie de fles gehad terwijl hij die om 8 uur hoorde te krijgen en daarna viel hij voldaan in slaap.

Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had zeg. nu was mijn kind 2 uur lang overstuur en ik zelf kon opgeveegd worden. Omdat alles zo nieuw is voor ons doen wij ons best om ons een beetje aan de richtlijnen van de KH te houden. Doen julie dat ook? hij krijgt vandaag flessen van 60 cc en dat om de 3 uur. zijn laatste fles vanavond is er een van 70 cc en dan krijgt hij om half 5 weer.

Hebben jullie kleintjes veel last van krampjes? Joey heeft er tot nu toe elke dag wel 2 keer last van. Zou ik dan toch voeding voor krampjes moeten halen ivp de standaard voeding die ik nu gebruik?

pfff ik word daar zo onzeker van!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Roxy, meid het is logisch dat je niet alles weet! Dat komt echt wel hoor.
    Zo heb ik de eerste week een hele nacht met Amber aan de borst gezeten omdat we dachten dat ze honger had, ze had gewoon ontzettende zuigbehoefte, wisten wij veel....

Hier ook krampjes, ik wrijf lekker over haar buikje, en doe haar kontje een beetje omhoog. Ook zorg ik ervoor dat ze niet teveel kan strekken en haar beentjes een beetje gebogen zijn.

Sterkte meid, het komt echt goed hoor!

9. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Hier even snel een berichtje van ons.

Ik ben donderdagochtend ingeleid en vrijdagnacht om 00:48 uur bevallen van een mooie dochter: Lotte !
    Ze weegt 4000 gram en is ongeveer 52 cm.
    De bevalling was heel zwaar, maar daarover later meer.

Voor degene die nog niet bevallen zijn hoop ik dat jullie ook snel jullie kleintje in je armen kunnen houden!

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    san van harte meid.leuke naam.

roxy gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor.alles is nog nieuw maar jij voelt echt wel aan wat goed is voor je ventje.
    roxy voor die harde borsten kan je ook onder een warme douche gaan staan en dan masseren naar je tepel toe,dit haalt de druk ervan af.

vivian ik duim hier voor je meid.hoop echt dat het strippen werkt

streepjes spannend meid.hopelijk hebben jullie de kleine gauw lekker vast

hier iets stoms gedaan.ben inmiddels al 11 kilo kwijt en heb mijn gewone kleren aangepast....stom....raakte er even depri van.niets paste natuurlijk.ik had het kunnen weten maar moest gewoon ff.

met micko gaat alles goed.vandaag is ie lekker in het grote bad met papa geweest.zo lief.

hebben ook vanmiddag de camera op de tv aangesloten.even alles terug gekeken.

knuff.
    kristy

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    moby van harte meid met lotte.lieve naam

doe maar lekker rustig aan en denk aan jezelf.
    geniet maar lekker van jullie meissie

12. vivianbraak

Meiden thanks! Nou pacific gaan we allebei op de zelfde dag lopen rommelen. Momenteel zit ik echt niet zo lekker in mijn vel, ben bang dat ik weer niet uit mezelf kan bevallen etc etc. Ik heb nog precies 2 dagen om het op stripen te proberen en ze zouden anders kijken of ze mijn vliezen kunnen breken.. Gek idee dat ik volgende week hier ook loop te vertellen hoe onze eigewijsje slaapt!

Moby gefeliciteerd met Lotte!

Kristy ik weet precies wat je voelt had dat met de eerste ook, paste niks meer! En toch ga je het proberen, geef het nog even tijd komt vanzelf weer. Ik ben bang dat ik straks ook weer niks meer pas... En he 11 kilo is al heel erg goed hoor wow! Fijn dat Micko het zo goed doet!

Anneliesje wat fijn dat Amber het zo goed doet, ze eet goed lees ik!

Rox ik ben ook benieuwd naar je verhaal!

Nou ik ga zo even douchen even een lach op mijn gezicht toveren, en gaan met de banaan :) Maar eerst een bakje koffie 8-[

En indd Guppie over een paar dagen schrijven we allemaal bij de Januari mama's!

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenmorgen dames!

@ Vivian, succes vandaag meid, hoop dat het wat uithaald!

O wat heb ik een kl*** nacht gehad!
    Gisteravond kleed ik me uit om te gaan douchen, doet ineens mijn linkerborst zeer! Borstonsteking dus!
    Met koorts en hevige hoofdpijn die dus gewoon niet weg wil!
    Ijskoud had ik het gisteravond, niet normaal, meteen 2 paracetamol ingenomen waardoor de pijn in mn borst afnam en de koorts ook. Hoofdpijn dus niet en die heb ik nu nog steeds!
    Gisteren had ik 38,7 C na de paracetamol en vannacht om 2 uur 39,5 C dus toen heb ik er weer 2 ingenomen!
    En ik voel me nog steeds klote en ben bang dat de andere kant ook gaat beginnen.....
    Mijn dokter is pas na half 9 bereikbaar en hoop zo dat ie een huisbezoek doet want ik wil zo echt de deur niet uit!

Vannacht nauwelijks geslapen, ook een warme kruik gemaakt en die tegen mn borsten aangehouden, o wat is dat lekker zeg! Je voelt de pijn gewoon verdwijnen!
    Ik ga nu een poging wagen tot kolven, was rechts wel een succes vanmorgen maar links niet want het is zo stug momenteel!
    Maar ik moet toch wat en anders de kleine straks aanleggen..

Weet iemand eigenlijk hoeveel cc een baby van 3 weken drinkt met een gewicht van 3400/3500 gram?

14. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    mijn kleine kereltje zit volgens de cv op 110 cc... maar ikzelf geef m meer want hij heeft er niet genoeg aan...

soms drinkt hij zelfs 150 op.

Hij is nu ruim 3 weken en weeg 3545 gram...

rox... ik had bij Thijs ook dat hij enorm veel last van krampen had.... ik legde m altijd met zn buik over mn schouder (hij hing dan als een zoutzakje over me heen) en dat hielp prima...
    omdat het bleef aanhouden, en omdat hij moeilijk kon poepen moest ik over op nutrilon omneo... dat is voor krampjes spugen en moeizame ontlasting...
    hierop doet hij t prima...

miss eens vragen voor omneo voor Joey...

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mamalou balen zeg ik heb hetzelfde... zit nu aan de antibiotica.. ik krijg alleen niets meer uit die borst gekolft net of het helemaal verstopt zit..
    mijn koorts is inmiddels wel gezakt had ook 39,4... pijnlijk he

Meiden laatste loodjes nog een paar dagen enjullie hebben je kleintje in de armen. Vivian Jesse kwam ook op het allerlaatste moment die van jou ook vast wel!

16. vivianbraak

Berna ja dat is waar jij liep ook giga overtijd! Neemt de pijn al wat af? Het wil wat bv zeg tjonge jonge. Hoop dat je, je snel weer beter voelt!

Mamalou meis jij ook al borstontsteking! Ik hoop voor je dat de ha langs komt, zou toch denken van wel. Hoop ook voor jou dat je, je snel weer beter voelt!

17. vivianbraak

Trouwens wie van jullie heeft gisteren Peter.r zitten kijken wow vond het echt zo'n goeie actie! Volgens mij is Joran de pinata :)

18. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    :D
    Hoi Allemaal!

*Roxy&michael gefeliciteerd met Joey!
    *San gefeliciteerd met Timo!
    *Moby gefeliciteerd met Lotte!
    *Ik ben benieuwd naar hoe he met Streepjes gaat!
    *Vivian Dankje voor het plaatsen van het buddy news! Ik hoop dat je snel je kleintje kan verwelkomen!

Op 1 februari, 22 minuten na middernacht is onze zoon Oliver geboren! Alles is goed gegaan ondanks dat ze me hebben moeten volpompen met alle drugs die voorhanden waren. Het is me meegevallen en inderdaad, alles is vergeten zodra de kleine eruit is en op je buik ligt (insert kraamtranen)
    Oliver is 51 cm en 3796 gram en geboren na een zwangerschap van 41 weken en 3 dagen.
    .
    Later meer!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    present van harte!

20. Niet meer actief

Present van harte met jullie zoon, mooi ventje hoor!

Deel Deze Pagina