Moby gefeliciteerd met Lotte! Present ook van harte gefeliciteerd met Oliver! Geniet er lekker van! Vivian ik hoop echt voor je dat het doorzet en dat je lekker uit jezelf kan bevallen en dat je snel je kindje in je armen mag houden!
Present gefeliciteerd met je zoon Oliver!! Wat een lekker mannetje zeg! Nou vk gesproken schijnt nog steeds onwijs druk te zijn ik ben even op mijn strepen gaan staan en heb gezegd wordt ik vandaag geholpen ja of nee! Ik snap best dat ze het druk hebben maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Dus goed na dat deze bevalling klaar is komt ze naar mij toe om me te stripen maar zegt ze ik wil kijken of ik je vliezen kan breken, zo ja dan ga ik vanavond je vliezen breken Ja oke allemaal harstikke leuk maar ik ben een beetje in de war maar goed zal het wel zien als ze straks hier is. Wordt gek van dat wachten lang leve zwangerschapspagina! Dus ik ga weer afwachten en we zien wel..
vivian hopelijk komt de vk snel. ik hoop voor je dat je ontsluiting hebt en dat ze je dan verder helpt. als ze je vliezen breekt weet je zeker dat je uiterlijk morgen je kleine vast hebt. kan heel goed begrijpen dat je het zat bent,ik had dat ook hoor. hopelijk mag je lekker thuis bevallen meid
San gefeliciteerd met je zoontje Timo Rox, dat zweten heb ik ook gehad, maar alleen snachts, de eerste 3 nachten geloof ik...pfff dan ben j eblij dat je ff kan douchen. Oh rocx, poept de kleine man wel, want ik deed dus 10 cc extra water in de fles, want hij had ook 2 dagen niet gepoept, en toen kwam het dus wel, nu doe ik er geen water meer in sinds zaterdagmiddag en nu heeft hij gister en vandaag ook nog niet gepoept... en het vloeien ja hier ook niet veel eigenlijk....en bij het plassen al helemaal niet...ach ja het hoort erbij he... moby, van harte met je dochter Lotte, leuke naam...! Vivian, meid hoe gaat het met je niet leuk dat je niet gestript kon worden, hoop dat het vandaag kan. Pacific, jij ook controle of strippen vandaag? ben het ff kwijt... streepjes, succes meid...! present, gefeliciteerd met Oliver, mooi mannetj hoor! berna en mamalou, beterschap met jullie borstontsteking.... ik zal naar mijn kleine man, hij huilt...ligt al een hele tijd wakker....kan vast niet in slaap komen. trouwens met mij gaat het gelukkig weer wat beter, ik kan weer lopen maar heb nog wellast van mijn rug...
Kristy ja ik heb ontsluiting al 2 weken ongeveer maar dat schijnt ook niet altijd een garantie te zijn of zo tenminste dat zei ze. Nou we zien wel in ieder geval zit ik nog steeds te wachten hmpffff Anita fijn dat je weer kan lopen, wel heel vervelend dat je nog zo'n last hebt van je rug zeker met zo'n kleine!
dan duurt het wachten echt lang he vivian? en ja het is indd vervelend met een kleine als je dan niet kan lopen, ja als een oud wijf haha helemaal krom, zie je me al lopen met de kleine op de arm?
trouwens vandaag voor het eerst alleen thuis met Lisa en Tycho, de kraamhulp was vrijdag voor het laatst en Roland is vandaag weer werken... ik doe lekker rustig aan, alles in huis is gister al gedaan, moet alleen nog wat was opvouwen. Tycho in bad of de tummy kan ik nog niet alleen doen, vanwege mijn rug dus dat doen we vanavond wel.
Hey anita, ik ben ook alleen thuis vandaag, voor het eerst met de kleine man! Marco is vandaag weer begonnen en mijn moeder was hier zaterdag voor het laatst. Enzo ligt nog rustig te slapen, hij mag zometeen weer een flesje.
Moby gefeliciteerd met je dochter Lotte. Succes Mamalou ik hoop dat je de huisarts snel kan bereiken. Present gefeliciteerd met je zoontje Oliver. Wat een schatje! Vivian laat je het weten als ze langs zijn gekomen, ik zal voor je duimen. Hier was ze ook met een bevalling bezig en ze strippen alleen in de ochtend, dus ik denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren. Ze stellen het dan liever een dag uit.
vivian ik ga vor je duimen! hier ook alleen met Jesse vandaag. Mark is een dag werken omdat collega weekend weg is maar rest van de week is hij nog vrij. Jesse ligt lekker te slapen ga zelf nu ook maar even liggen mijn kop knalt uitelkaar
nou we redden het ook wel zonder mannen maar toch ook wel lekker als ze thuis zijn hoor... Berna, ik heb ook hoodpijn, niks aan...ik zal als het niet over gaat wle ff een asperine nemen... Anita, jij had geen geen kraamhulp? maar je moeder is wel lekker lang gebleven...
Anita, mijn moeder was mijn kraamhulp, dus dat was lekker handig. we hebben haar ook een dag thuis laten blijven zodat we even met zijn drie-tjes waren. Zaterdag was er de hele dag veel visite dus toen hebben we gevraagd of ze even kon helpen. Hahaha, ik viel trouwens bijna in slaap toen er visite was zaterdag, gelukkig merkten ze het op en gingen ze direct weg, pffff.... visite is vermoeiend. Vanavond nog een hele ploeg collega's en dan voorlopig nog niks gepland.
Lieve dames, Ik ben net gestript maar heb ook minder nieuws gekregen, ik heb 3 cm ontsluiting en ben mijn slijmprop kwijt bla, bla. Maar ze vindt mijn baarmoedrmond nog niet week genoeg en durft daarom de vliezen nog niet te breken ( Waarom zeggen ze het dan wel, dan moeten ze zeggen we gaan kijken!) Ik hoop natuurlijk dat ik wat op het strippen ga doen maar ik heb er een hard hoofd in... Veder moet ik het senario in mijn achterhoofd houden dat ik donderdag ingeleid wordt.. Dit is dus iets wat ik echt niet wilde en dat nu toch gaat gebeuren waarschijnlijk. Het is voor mij een vreselijke teleurstelling in mijn lijf dat voor de 2e keer ik weer niet uit mezelf kan beginnen.. Ik ben dan ook nu even vreselijk aan het insorten kan er niks aan doen. Ik kom ook even niet meer op het forum kan het even niet meer aan maar wilde dit wel nog even aan jullie melden, zodat jullie weten waarom. Psygisch moet ik me ff afsluiten meiden sorry. En ik weet wel straks heb ik de kleine in mijn armen zoiezo deze week maar het feit dat mijn lichaam het weer ( waarschijnlijk ) niet uit zichzelf gaat doen is killing voor me. Dus lieve meiden tot snel. Liefs Vivian
vivian, ik ga duimen voor je meid, en hoop dat het zal gaan beginnen, wie weet. Kan me voorstellen hoe je je voelt...doe rustig aan! denk aan je Liefs Anita
hier had ik zaterdag middag ook visite van mijn ouders en zusje met de kleine....en toen hun weg waren heb ik lekker geslapen en 'savonds weer op de bank, heb niks gezien van Uri Geller..en dancing Queen...
Heb een AB kuur gekregen van de huisarts. En net weer uit pure ellende een paracetamol ingenomen want die hoofdpijn is verschrikkelijk gewoon. Die heb ik al onafgebroken sinds gisteravond en ik slaap dan ook helaas niet meer dan een uur per keer. Dan is Romano nu ook nog eens erg onrustig dus ook nog eens gehuil aan mn hoofd de halve dag! Mike heb ik vanmorgen vroeg bij mn moeder gebracht want ik kan echt zo goed als niks op het ogenblik. Hoop dat die paracetamol nu wel iets doet! Ik ga nu weer mijn bedje in kijken of mijn jongeman nog iets eten wil. Hij drinkt ook nog uit de ontstoken borst want anders krigj ik er idd net als jij ook niks uit! Beterschap Berna!
Ook al lees je het misschien niet. Balen Vivian en ik hoop dat het strippen voldoende gaat werken zodat je voor donderdag je kleintje vast zal kunnen houden. Bij mij hebben ze niet kunnen strippen, de baarmoederhals was nog niet voldoende verstreken, woensdag gaat ze weer kijken en anders vrijdag waarschijnlijk inleiden in het ziekenhuis. ik hoop dat het nog vanzelf begint ervoor.