Vivian, ik hoop dat het toch nog snel begint meid! ik denk aan je. Pacific, balen dat ze bij jou niet konden strippen, jij ook veel sterkte met het afwachten, ik hoop dat je voor vrijdag nog begint.
hoi allemaal, vivian wat balen zeg! ik leef met je mee. Moby, van harte met je dochter! Hier loopt het vandaag lekker, Joey had vanmorgen weer krampen dus ik begon over andere voeding. de KH zei dat ik het nog even aan moest kijken en begon weer over die 3 maanden (HELP!) Mocht het volgende week nog zo zijn dan bel ik lekker het CB hoor, gewoon vragen wat zij ervan vinen. Poepluiers heeft hij 2 keer per dag, plasluiers bij elke verschoning. Verder word hij tot nu toe in slaap gewiegd na de voeding. Gaan jullie kleintjes wakker het bedje in? Hier is het trouwens rustig qua kraamvisite, HEERLIJK, hoef eigenlijk niemand over de vloer... erg he?
Roxy, ik zal ook blij zijn als er geen visite meer komt hoor! Enzo gaat wel eens wakker zijn bedje in, dan jengelt ie wel even maar valt meestal na een kwartiertje wel in slaap.
Ga dat hier ook maar proberen, gewoon zodra hij begint te geeuwen. soms moet ik hem wakker maken voor zijn fles, en erna is hij klaar wakker! vanmorgen ook weer en je kan dan geen kant meer op hihi. hj heeft nu echt al zijn eigen willetje!
Nou meiden, daar ben ik dan eindelijk. Even snel maar hoor. Morgen laatste dag kraamzorg en Roy weer aan het werk, dus dan zal ik snel weer tijd hebben om meer te komen kletsen en zorg ik natuurlijk voor een fotootje van ons mannetje! Bevallingsverhaal volgt ook. Kwam nu ff snel spieken hoe het hier met iedereen is. Guppie: gefeliciteerd met Ymke! Marlous: gefeliciteerd met Eva! Monatoetje: gefeliciteerd met Viggo! Juudje: gefeliciteerd met Maaike! Roxy: ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals gefeliciteerd met Joey! Een mooie geboortedag 29-jan San: gefeliciteerd met Timo! Moby: gefeliciteerd met Lotte! Present: gefeliciteerd met Oliver! Vivian: heel veel sterkte meis, ik leef met je mee en denk aan je! Dikke knuffel! Pacific: voor jou ook een hele dikke knuffel!
Roxy, hier nog zo'n onzekere moeder hoor... Kon jij toch niet weten joh! Moby, gefeliciteerd! Krisy, heb vandaag dezelfde fout gemaakt als jij! Ik ben al bijna weer op gewicht, maar mijn figuur is wel een beetje anders... Broeken zitten echt nog niet goed he. Mamalou, jij ook al borstontsteking. Wat is dat toch met ons zeg... Ik hoop dat het snel beter gaat voor je! Present, gefeliciteerd! Wat een prachtig kereltje! vivian ik had ook 2 cm ontsluiting en ben 2 keer gestript, dus dat is idd geen garantie, want bij mij hielp het geen drol! Ik weet hoe je je nu moet voelen meid, ik voelde me ook zo machteloos. En dan bij jou nog voor de 2e keer ook! Veel sterkte. Je hebt nog even, dus wie weet is inleiden niet nodig! Pacific, ook nogmaals veel sterkte!
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Manlief en ik vonden het erg leuk om te lezen dat de naam leuk gevonden wordt. De laatste aanstaande mama's succes! Ik ga er zo van door. Bevalling ging razendsnel, maar heb helaas een totaal ruptuur opgelopen.... Maar als ik naar mijn kleine man kijk, ben ik superblij en trots...
oei San, een totaalruptuur... Dat is volgens mij nog erger dan bij mij, ik heb een knip, ingescheurd en een vaginawand ruptuur. Kan je nog wel zitten?
Owjee, een totaalruptuur, hopelijk geneest het snel! En jij ook al gehavend Guppie.... Ik had een paar kleine scheurtjes inwendig en een uitwendig. Paar hechtingen en klaar, pfieuw! Gelukkig geen knip enzo
mamalou sterkte meid.het kan ook wezen dat romano jouw heel goed aanvoelt en daarom onrustig is. pacific balen meid.wie weet woensdag. hopelij heb je gauw de kleine lekker vast roxy hier ook weinig visite.ik vind het ook prima,lekker bijtanken en genieten . guppie ik moet nog zo'n 11 kg maar kon het niet laten.ben de positiekleding zo zat.heb het zolang gedragen doordat ik voor deze zwangerschap een mk heb gehad. nog heel even en we passen onze eigen kleren weer.te snel is ook niet goed. straks lekker nieuwe zomerkleding shoppen.kijk er nu al naar uit. san sterkte meid. hier liggen vader en zoon lekker op de bank te slapen.micko bovenop papa.zo lief. heb vandaag ook weer lekker mijn haar geverft.voel me meteen weer iets lekkerder in mijn vel. vivian hoe gaat het meid?hopelijk ben je nu druk aan het puffen. hoop het zo en natuurlijk lekker thuis. meiden weltrusten
san, sterkte meid, hoop dat je snel wat opknapt. Ik heb deze keer helemaal niks, de vk noemde het kleine schaafwondjes, dus last had ik nergens van...ik zei nog van de week ben er ook wel blij om want ik had wel andere dingen waar ik last van had, dus als ik dat er ook noge ens bij had... Nou tycho slaapt nog moet om 10 uur zijn fles hebben, hij komt nu op vaste tijden... vannacht kon hij niet in slaap komen en toen heb ik hem in een omslagdoek gewikkeld en meneer gaat slapen...die gekke handen ook, die hem steeds wakker maken...hihi Wie van jullie had ook alweer een bakerzak? Ik heb het zo met Lisa ook wel gedaan en werkte prima. Nou ik zal ff thee zetten, wat opruimen en kleren aan doen. vivian, hoe is het nu met je... en de andere 2 (?) meiden die nog moeten bevallen... (streepjes en pacific toch?)
Hallo meiden, ik kom hier even inbreken... Ik wil de laatste januarimama's die nog moeten bevallen heel veel sterkte en succes wensen en dat ze maar snel mama's mogen worden van een gezond kindje! Ik was vorig jaar de laatste januarimama 2007 die is bevallen op 7 februari, 12 dagen te laat. Ik was uitgerekend op 26 januari. Cas wordt nu bijna 1 jaar en het jaar is omgevlogen! Ook de mama's van januari, geniet van jullie beebjes! Zet 'm op meiden!
gos wat een stilte hier. vivian en pacific hoe gaat het meiden? vanacht heelijk geslapen.mannetje kreeg om 22:30 de fles en kwam om 4:30 npas weer en daarna werd ik om 8:30 wakker en mannetje sliep nog steeds.zo lekker.
ja indd stil hier, niemand heeft meer tijd om te schrijven, iedereen is aan het genieten van de kleintjes... Tycho slaapt lekker in de kinderwagen dus ik heb de tijd wel ff.... zat net ff op hyves, maar goed zal nu ff wat doen hier vanmiddag moet Lisa naar de psz, ff zien hoe ik dat moet doen ivm het weer....
Zo, idd stil hier! Laten we hopen dat de twee laatste zwangeren op dit moment liggen te bevallen, dan kan iedereen verder kletsen op de mamapagina! Anna ligt nu even in haar eigen bed, voor het eerst, maar het is nog geen succes moet ik zeggen... Steeds is ze even stil en dan gaat ze weer huilen. Blijkbaar moet ze nog erg wennen aan dat grote ledikant. Ze slaapt bijna altijd in de wieg van de kinderwagen namelijk, en dat is natuurlijk een lekker afgeschermd klein bedje. Nou ja, ze zal er toch ooit aan moeten wennen! Sterkte mama's die nog moeten bevallen!
er zijn toch nog 3 die moeten bevallen, streepjes, pacific en vivian? Indd even wennen voro Anna dat grote bed, Tycho slaapt ook gewoon n de kinderwagen, overdag beneden en snachts boven ook...(daar staat de wagen van Lisa, lekker makkelijk) Ik weet nog niet wanneer ik hem in zijn bedje leg...maar overdag blijft hij eerst gewoon nog beneden...
boehoehoe, nog even en dan wordt dit topic gesloten. Echt jammer hoor, moet het echt nog afsluiten! Meiden, ik hoop dat jullie liggen te bevallen inmiddels en anders hoop ik dat de dagen lekker snel gaan! Niks aan lijkt me, om zo de laatste te zijn! Dikke knuffel voor jullie!