Wij hebben Enzo ook overdag in de wieg van de kinderwagen en 's avonds in zijn ledikantje boven liggen, na de voeding van 19.30 ongeveer.
Hier nog steeds niets. Streepjes meldde een paar dagen terug dat het was begonnen maar daarna niets meer gehoord. Die zal haar kleintje ondertussen wel in de armen houden denk ik.
wanneer word jij evt ingeleid pacific? al 11 dagen overtijd zie ik...hoop echt dat het gaat beginnen. heb je al dingen geprobeerd te doen wat weeen op kan wekken...
Hoi! Ik kan zitten, maar als ik te lang zit doet het pijn. Elke dag gaat het beter. Ik heb echt een stortbevalling gehad. Om 6 uur 's ochtends rugweeen (had ik nog nooit van gehoord, dus manief is gaan werken). Om half negen moerders gebeld die dus merkte dat ik bezig was. De vk gebeld, even aankijken moest ik het. Manlief naar huis laten komen. Om half 10 vk gebeld dat ik rugweeen om de 3 min had. Om 10.00 was manlief thuis. Vk was er 10.05 en toen had ik al 5 cm ontsluiting. Hup naar het ziekenhuis. Daar waren we op de kamer om 11.30. Af en toe weeen. Om 12.30 kreeg ik heftige persdrang, bleek dat de baby in het vruchtwater had gepoept. Om 13.00 gaan persen en 14.17 was de kleine man er al.
Dat is echt snel San! Wow! Anita, ik heb een bakerzak, Marit slaapt er heerlijk in! Ze kan ook best zonder slapen, maar idd die armpjes maakten haar wel wakker en nu dus niet meer en haar handjes zijn nu ook lekker warm. Bijkomend voordeel
Hoi! In mijn album staat een foto van onze kleine vent! marieke: ja, er zat vaart in de bevalling.....
Jeetje San, das echt heel snel! Beter dan die 1 cm per uur van mij... Marieke, hoe werkt een bakerzak ongeveer? Moet je daar ook eerst instructie voor krijgen op het cb? Wij wikkelen haar in een hydrofiel doen, maar daar kan ze haar armen al uitwurmen.
Voordeel van die zak is dat je 'm niet op advies van arts ofzo pas mag gebruiken, is op eigen risico zoals ze zeggen Kijk maar eens op http://www.bakerzak.nl/ Is heel simpel in gebruik
hey januari mama's Vivianmaas is vanochtend bevallen van een dochter Luna Amara. De bevalling is alsnog zelf op gang gekomen. Ze is goed gezond en vivian, Luna en dr vriend zijn weer thuis. ze is alsnog in het ziekenhuis bevallen. details volgen.
Joepie Vivian! gefeliciteerd meid! gelukkig is het zelf begonnen, hopelijk gaat alles goed met jullie! En wat een super mooie naam!
vivian, van harte meid met je dochter en mooie naam ook... marieke, ik zal eens kijken straks op de site van de bakerzak, guppie, een luier kan ook, ik gebruik een omslagdoek, en ja gistermorgen had hij zijn armpjes er ook al uit haha...hoezo ik wil niet. Maar vannacht heeft het weer perfect gewerkt. San, een snelle bevalling hoor...en fijn he die rugweeen, ik had ze ook...!
Vvian gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Luna Amara! Toch nog vanzelf op gang gekomen, nu lekker genieten. Ik heb sinds vanochtend wat krampen en ze hebben kunnen strippen vandaag. Dus wie weet.