pacific, gestript vandaag? ik hoop dat het op gang komt voor je, volgens mij ben je nu echt de laatste (streepjes zal al wel bevallen zijn), kom op meid, nog even!
Vivian, van harte met je meisje Luna! Hier begon de bevalling op maandagavond. In de middag verloor ik al roze slijm, af en toe een ongi gevoel maar verder niks. om 20.00 begon het wat serieuzer te worden, maar telkens zat er 7 tot 10 min tussen. om 22.30 gaan slapen, en om 1.00 werd ik wakker om te gaan plassen. toen verloor ik ook de slijmprop! Van 1.00 tot 2.00 weeen om de 2, 3 minuten dus om 2.00 de vk gebeld. Die kwam vanuit De Meern dus was er pas om 3.00. Ondertussen was mijn moeder er ook al. Op dat moment had ik al 3 CM ontsluiting. De VK ging weer weg om nog wat slaap te pakken en zou rond 6.00 weer terug komen. Ondertussen werd het heviger ivm het toucheren. Toen ze terug kwam zat ik op krap 4 cm, dus zou ze om 8.00 terug komen om te kijken hoe het ervoor stond en evt het breken van de vliezen. Weer werd het heftiger door het onderzoek, maar om 8 uur bleek het niet heftig genoeg te zijn want ik zat op de 4,5 cm en werden de vliezen gebroken. Er werd nog een uurtje afgewacht, want door het breken van de vliezen moest de onsluiting verder gaan vorderen. Dit gebeurde dus niet! Toen mocht ik kiezen: nog een uur aankijken en als het niet verder ging naar het ziekenhuis of direct naar het ziekenhuis voor een infuus. Toen heb ik direct voor het laatste gekozen. ik was al 12 uur bezig, en had al het gevoel dat als ik niet direct naar het ziekenhuis ging ik er alsnog heen zou moeten. Het ziekenhuis werd gebeld en er was plek. Zo om en nabij 10.00 kwamen we aan in het ziekenhuis. Gelijk werd ik aan allemaal toeters en bellen aangesloten, eerst via een band aan mijn buik en daarna inwendig. Vervolgens werd het infuus geprikt en ieder kwartier werd het medicijn opgehoogd. Hoe hoger het infuus ging, hoe meer moeite ik had om de weeen weg te puffen en ik bijna ging hyperventileren. rond 3 uur hield ik het niet meer en ondanks dat ik pertinent tegen een ruggenprik was heb ik het aanbod niet afgeslagen want ik kon niet meer. Toen de prik eenmaal begon te werken had ik weer praatjes voor 10! Heerlijk was dat zeg. Van de prik zelf heb ik bijna niets gemerkt. Ik moest 20 min op mijn linkerzij gaan liggen omdat Joey moest draaien omdat hij in "sterrekijkershouding" lag. Na een uurtje kwam de VK kijken hoe het er met de ontsluiting voor stond. dat was pas 6 cm. Toen werd er besloten over te gaan naar een keizersnede, het duurde veel te lang en aangezien de vliezen door waren werd er geen risico genomen. Dus werd ik rond 17.00 overgetilt naar een ander bed, kreeg een okjasje aan en hebben we Joey's kleertje klaargelegd. iets na 17.30 werd ik opgehaald en naar de ok gereden. Daar kwam ik erachter dat maar 1 been gevoelloos was, dus werd de riggeprik bijgezet. dit moest 3 keer over, heb daar niks van gemerkt. toen mocht ik gaan liggen, werd het doek gespannen en kreeg ik de "pijntest". Toen dat in orde was werd er tegen Mike gezegd dat als hij het aankon mee mocht kijken over het doek heen. Dit heeft hij dus gedaan en om 18.07 zag hij alsnog ondanks de keizersnede zijn zoon geboren worden!
Vivian gefeliciteerd! Super dat het spontaan is gekomen! NB wat nieuwe fotootjes van Loek in mijn album gedaan!
hey rox zat gister al op de foto's te kijken naar de tijd en zag al dat lang had geduurt. best wel heftig allemaal zeg...maar mooi ventje hoor.
Vivian gefeliciteerd! Fijn dat het uit zichzelf op gang is gekomen en dat alles goed is! Zijn jullie allemaal ook zo aan het genieten van de kleine dat de dag gewoon om lijkt te vliegen?
Vivian gefeliciteerd met Luna! Hier genieten we ook met volle teugen Zowhee Rox, wat een verhaal meis!
Dames dank jullie wel! Ik ben vanmorgen om 10 voor half 9 bevallen van mijn dochtertje luna amara. Ze woog 3390 gram en is ongeveer 50 cm. Ik ben zo blij dat het nog uitzichzelf is gekomen! Dames details volgen nog! Ik ga nu genieten, ik probeer morgen een fototje te plaatsen. Pacific meis ik hoop het voor je ik begon ook met kramepen en dacht weer aan een valse start toi toi meis!
jij bent snel op de been vivian! Duim duim duim voor pacific! Joey spuugt de afgelopen 2 dagen veel. als hij dat morgen weer doet ga ik het CB bellen. hij spuugt zichzelf en mij helemaal onder namelijk
Vivian: gefeliciteerd! Roxy: dat was een zware bevalling voor je... De dag vliegt hier om ja. Ik heb er alleen moeite mee als Timo huilt en hij niet stil te krijgen is. Dit gaat gelukkig steeds beter. Ik ben opnieuw verliefd geworden op manlief. Hij pakt het vaderschap zo goed op en vertroelt mij ook, heerlijk! Hij ligt nu lekker te slapen (Timo). Straks tussen 22.00 en 23.00 de laatste fles. Vannacht heeft ie van 23.30 tot 7.00 doorgeslapen, een heerlijk cadeautje!
rox, had je niet andere voeding gehaald? anders indd ff het cb bellen morgen... ik zag gister bij de kruidvat dat de FRISO ineens weer goepkoper is geworden, nu nog maar 7,75 ongeveer....en ik betaal 10.69 voor de nutrilon, heb toen daar voor grkozen omdat het maar een euro scheelde maar het scheelt nu wel veel meer... ach ja maakt op zich niks uit, de kleine moet goed te eten hebben haha