Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    *INBRAAK*

    Ik zie dat op 1 na jullie allemaal bevallen zijn? Leuk zeg. Bij ons (febr. mama's) is het ook spannend. De ene na de andere bevalling gaat beginnen. Ik zelf word denk ik wel een maart mama.
    Gefeliciteerd met jullie kindjes en ga er vooral van genieten.

    Liefs Boney

    *UITBRAAK*
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Goedemorgen allemaal!

    Vandaag de 1e dag zonder kraamhulp! HEERLIJK! Alles loopt tot nu toe op rolletjes!

    Anita1975, dat is wel een heel verschil zeg! Ik had nog geen andere voeding gehaald, wilde het eerst nog even aankijken. Vannacht en vanmorgen heeft Joey nog niet gespuugd, dus ik hoop dat dat ook zo blijft!

    Eergisteren was Joey gewogen door de VK. Hij was bij de geboorte 3535 gram, afgelopen donderdag woog hij 3460 en eergisteren zat hij alweer op 3640! Gisteravond is ook zijn navelstreng eraf gevallen, ik vraag me alleen af of het wel goed dicht zit. Vanochtend of morgenochtend komt mijn HA op huisbezoek, dus die laat ik er dan even naar kijken. Hopelijk gaan we morgen en anders zaterdag voor het eerst naar buiten! ik kan niet wachten!
     
  3. anita1975

    anita1975 Niet meer actief

    ja dat verschil vond ik ineens ook al groot...maar ja niks aan te doen.

    enne het lijkt altijd of het nog open is en er komt ook nog wel een korstje op of dat kan...maar je kan indd je huisarts er ff naar laten kijken.
    Heerlijk he weer zonder extra mensen in je huis...

    boney, spannend ook al bij jullie dus....en nu is het nog maar de 1e week februari.
     
  4. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Voor de lijst:

    Joey geboren op 29-01-2008, 3535 gram en 53 cm. geboren met 41 wkn precies.

    10-03-2008 Nacontrole Ziekenhuis
     
  5. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wauw Roxy, heftig verhaal. Het klinkt wel alsof je helemaal in de wolken was/bent! Knap gedaan hoor!

    Dat spugen deed Ymke ook, ik ben toen gaan voeden in etappes, steeds even stoppen en een boertje laten (2 keer ofzo) en sindsdien gaat het veel beter! Ze spuugt nog wel eens een mondje, maar niet meer zichzelf helemaal onder.
     
  6. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Tijdens de bevalling zelf was ik helemaal in mijn eigen wereldje. Heb nieteens geschreeuwd terwijl ik daar wel bang voor was.

    Toevallig vanmorgen gevoed in etappes, ging een stuk beter en hij hield alles binnen!
     
  7. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

    sorry dat het al weer eventjes geleden is, maar kom er echt niet aan toe...

    als eerste natuurlijk de kersverse moeders (en vaders) allemaal van harte gefeliciteerd :whistle:

    Geniet er lekker van allemaal het gaat idd erg snel allemaal...

    Hier ook nog steeds lekker aan het genieten van onze grote vent!
    Hij doet het super! Slaapt ook steeds langer door 's nachts dus gaat de goede kant op...

    Met mij zelf is het iets minder gesteld... Ik ben afgelopen zondag uitgeschoven in bad toen ik wilde gaan douchen... en heb een hersenschudding opgelopen... met als gevolg 2 grote dikke bulten op m'n hoofd en een dik blauw oog... (zal zo eens kijken of ik er een foto van kan maken... ziet er echt niet uit... :oops: )
    Nu slaap ik dus ook veel en kan me slecht concentreren... (zo schrijf ik dat toch? :oops: )
    Vandaar dat ik nu ook maar eventjes snel kom feliciteren!

    vanmorgen op nacontrole geweest bij de vk... gaat helemaal super!
    Bloeddruk was helemaal in orde en heb eventjes lekker zitten kletsen met de vk...

    Meiden ik spreek jullie hopelijk snel weer!

    Dikke kus van ons...

    Joyce, Arjan & Jayden!

    :baby:
     
  8. Niet meer actief

    Roxy, goed hoor dat je niet hebt geschreeuwd tijdens de bevalling, ik daarentegen heb wel even van me laten horen terwijl ik juist dacht dat ik makkelijk mijn mond kon houden (want schreeuwen past echt niet bij mij), maar ja, ik raakt dus wel volledig in paniek. (heel raar! ik ben zo nuchter normaal gesproken)
    Ik heb niet echt hard geschreeuwd ofzo, maar wel hele nare dingen gezegd, dat moeten we maar snel vergeten.
     
  9. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hier de beloofde foto :oops:

    [​IMG]
     
  10. anita1975

    anita1975 Niet meer actief

    haha de 1 schreeuwd de ander niet, je kan soms rare dingen zeggen.

    ik heb helemaal niks gezegd, alleen moest de kraamhulp e kruikenzakken hebben en die kon ze niet vinden, lagen er wel maar ja.
    Dus roland zou wel ff heen, en toen zei ik heel snel, JIJ BLIJFT HIER en pakte zijn arm beet.
    Want ik moest persen haha straks hij boven en ik bevallen dacht ik.
     
  11. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Zo Joyce jij hebt echt een smak gemaakt!

    Nou zoals beloofd ben ik er even snel, ik heb snel even 2 foto's geupload! Later volgen er meer!

    Voor de lijst Luna is op 6-2-2008 geboren woog 3390 gram en is 50 cm ze is geboren met 41 weken en 5 dagen
     
  12. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Wat een schatjes allemaal op de foto's hee!

    blijft echt een wonder zo'n kleintje he!

    geniet er lekker van dames! (en heren)
     
  13. Niet meer actief

    leuke foto's hoor vivian!
     
  14. Niet meer actief

    hihi over dat schreeuwen:

    Onze buren hadden logees en die hadden dus aan onze buren gevraagd of er soms een baby naast hun woonde, want die hoorden ze schreeuwen. En dat was ik dus! hahaha Had t niet van mezelf verwacht, dacht dat ik heeeel stil ging bevallen :D
     
  15. Niet meer actief

    mss79, ja dat dacht ik dus ook, ik ga heel stil bevallen, mooi niet dus! Leuke foto's van faye op jullie beebiesite trouwens.
     
  16. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Jeetje Joyce, vragen mensen niet of je geslagen bent?
     
  17. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb helemaal niet geschreeuwd, meer gekreunt bij het persen. Ik geloof niet dat ik gehoord ben door buren.
     
  18. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook niet geschreeuwd alleen op laatst ff auw auw en toen was ie er haha
    tijdens weeënstorm dacht ik dat ik elke keer heel hard riep ik kan niet meer, ik wil pauze!... maar volgens Mark zei ik dat maar 3 keer en echt niet hard..
     
  19. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tijdens persen moest ik dus mijn benen pakken elke keer en als ik klaar was liet ik mijn benen gewoon weer vallen op het bed. Ik moest van de vk ijn benen rustig neerzetten en niet laten vallen.. maar ik vergat dat elke keer en zei de hele tijd ooo sorry sorry, moest ze wel om lachen dat ik elke keer sorry zei haha
     
  20. Niet meer actief

    Ff over de lijst, die staat bij de mama's en kun je zelf updaten (dmv quoten) Ik heb 'm offline gehaald namelijk....
     

Deel Deze Pagina