Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb ook niet echt geschreeuwd volgens mij wel bij het persen ook flink gekreund haha verder geen rare of lelijke dingen gezegd :)
     
  2. Niet meer actief

    De lijst staat daar op pagina 27!

    Ik heb ook niet geschreeuwd, wel de dokter gesommeerd op te houden met randjes wegdrukken! :confused: AUW!
     
  3. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hallo
    Meiden ik ben op 04-02 bevallen van een prachtige dochter.
    Het was een zware bevalling..maar dat schrijf ik nog wel binnenkort.
    Ze heet Emely en weegt 4580 gram en meet 54 cm..
    Dus een beste dame!
     
  4. Niet meer actief

    Streepjes, gefeliciteerd met je dochter!

    Pacific, hoe is het met jou? of ben je ook al bevallen?
     
  5. anita1975

    anita1975 Niet meer actief

    streepjes gefeliciteerd

    en hoe zou het met pacific zijn, niks gehoord vandaag he ?
     
  6. Niet meer actief

    Hé meiden,

    Ben ik weer even snel.

    Vivian gefeliciteerd! Wat geweldig dat het toch nog vanzelf op gang is gekomen!

    Er staat een foto in mn album van onze kleine knul.

    Ik probeer vanaf nu weer een beetje bij te lezen, vind het nog wel druk zo de hele dag hoor! De borstvoeding wilde hier niet zo lukken, maar omdat ik hem toch graag moedermelk wilde geven, kolf ik nu fulltime. En dat is toch best zwaar merk ik. Kolf nu zo ongeveer om de 3 uur, Stef zn flesje geven en tussendoor nog wat opruimen of het bezoek ontvangen... Druk, druk, druk dus haha. Moet nog een beetje mn ritme vinden.

    Maar Stef doet het echt super! Hij huilt bijna niet, slaapt goed. Laat ons van het begin af aan al 's nachts doorslapen. Het vroegste wat ie wakker is geworden na zn flesje van 23:00 uur is 4:45 uur, vanmorgen moest ik hem om 7:00 uur wakker maken :confused: Volgens mij is dat een luxe!

    x Linda
     
  7. Niet meer actief

    Dank je! Jullie ook, en idd hij kan lekker wijs kijken!
     
  8. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Streepjes vanharte!

    Ooo linda dat is zeker luxe! lekker zeg!
     
  9. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Streepjes en Vivian van harte! En nu lekker komen meekletsen bij de mama's he?

    Linda: ja je hebt enorm veel geluk! Fijn toch, ben je tenminste iets minder gebroken overdag... Hier meestal 2 nachtvoedingen, 1 om 2 uur en 1 om 5 uur. Maar vannacht was iets beter, een late voeding om 11 uur en toen pas om 4 uur weer. Hopelijk blijft het zo!
     
  10. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    roxy, wat goed dat het in etappes voeden bij jou (of eigenlijk bij Joey) ook werkt!

    Ik had me trouwens voorgenomen dat ik tijdens de bevalling geen rare dingen zou doen, nou ik heb echt de boel bij elkaar geschreeuwd hoor! Achteraf herkende ik mezelf helemaal niet terug. Ik heb zelfs gevloekt :oops: en met kussens gegooid :oops: :oops: :oops:
    Ik was tijdens het persen ook echt in paniek.
    Achteraf bleek dat de ruggenprik mis gegaan is waardoor ik heel veel pijn in mijn lies had tijdens het persen. Ik heb daardoor nog steeds een slecht been, ik zak er af toe door.

    Streepjes gefeliciteerd!

    Nu is het wachten nog op pacific of niet?

    Linda, das idd luxe zeg! Jammer dat je BV niet lukte. Ga je dit kolven echt volhouden? Lijkt me zwaar hoor, knap van je!

    Hier ook voedingen rond 10:00, 01:00, 06:00. Ik vind het prima zo!
    Ik wil dit ook wel een tijdje volhouden, ik heb nog niet echt een fijn gevoel bij doorslapen, al zou ze dat misschien wel langer kunnen want ik maak haar vaak wakker voor de voeding.
    Dat gevoel komt vast nog wel ;)
     
  11. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    hier de voedingen rond 2300 4.30 en dan pas om 0800 weer! Maar moet ie overdag niet gaan lopen rommelen met zijn fles.

    ik bied nu 90 water aan met 3 schepjes. dan kom ik uit op ongeveer 100 cc. Maar soms is hij gewoon zo moe dat hij zijn fles niet leeg drinkt en er 40 laat staan. op zich niet erg, maar dan komt hij weer eerder voor zijn volgende fles!
     
  12. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier vannacht een nacht van 22.00 4.00 en 8.30
    vind ik ook prima. Als hij 's nachts komt heeft hij het gewoon nodig denk ik maar. En soms slaapt ie tot 6 uur das natuurlijk wel heel lekker maar als het niet zo is dan ook goed.

    Heerlijk weer he! Straks lekker wandelen!
     
  13. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    hier straks voor het eerst naar buiten! ik kan iet wachten!
     
  14. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja heerlijk weer zeg!
    Ik moet even op Rinaldo wachten om naar buiten te gaan. Ben helaas nog steeds niet mobiel genoeg. Hoop toch echt dat ik over een week weer zelf naar buiten kan hoor!
     
  15. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    mike zit bij de garage en het schiet niet op daar. moet echt wachten tot hij terug is.....pffff
     
  16. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb nieuwe foto's in mijn album
     
  17. Niet meer actief

    Ik heb net een uur gewandeld! Heeeeeeeeerlijk! Alleen vind t mevrouwtje t niet zo fijn als de zon in haar gezichtje schijnt.... Zo even voeden en dan gaan we lekker nog een keertje naar buiten en dan s kijken of ik de parasol aan de wagen bevestigd krijg
     
  18. Niet meer actief

    Hier drinkt ie inmiddels al met gemak 110 cc, 't is een gulzig mannetje! Zn flesje heeft ie al in zo'n 5 minuten op, dus we lassen zelf tussendoor maar ff een pauze in.

    Guppie: dat fulltime kolven is best zwaar ja, maar voel me er nog prima bij! Dus zolang ik het vol blijf houden...
     
  19. Niet meer actief

    wow, als ik jullie foto's allemaal zo zie, jullie baby's zijn zo groot, Enzo is nog zo'n klein ventje zeg!
     
  20. pacific

    pacific Actief lid

    22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal,

    Donderdag om 12.26 ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ze heet Martine en weegt 3220 gram.

    Foto's en bevallingsverhaal volgen nog. Heb een knip en een scheur dus zitten en lopen is nog niet heel fijn.
    Martine huilt bijna niet en is heel lief.

    We kunnen dus nu over naar de mama's!

    groetjes pacific en martine
     

Deel Deze Pagina