Marieke: leuk dat je al een kamertje heb besteld en leuke kamer hoor. Ik zag dat mijn 2e afspraak met de VK nog niet op de lijst stond, die is 28 juni om 16.10u. Ik denk trouwens dat we een jongen krijgen, ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen (ik weeg me niet, heb echt een haat liefde verhouding met dat ding) maar als ik zo mijn broeken zoel zou dat al best eens 3 kilo kunnen zijn. Annika: fijn dat je weer thuis bent, hoe voel je je? Meliske: lijkt me echt niet prettig om op dit moment nachtdiensten te moeten draaien, het zet toch je hele ritme op z'n kop. Mama2be: gefeliciteerd en welkom op 1 januari, we zijn nu dus met z'n 4en. Guppie: hoe gaat het nu met je? Toch wel een oplossing he die smelttabletten? Ik hoop dat ik er niet teveel vergeten ben... Liefs
hoi hoi! ook even een levensteken van mij! ik las wel mee, maar had ff geen puf om te reageren. twee nieuwe mama's erbij! gezellig! welkom meiden, enneh, GEFELICITEERD! leuk dat jullie zo aan het snuffelen zijn! wij hebben bijna alles al van de vorige, maar moet nog een nieuwe wipper en een kinderstoel (mijn dochter gebruikt die van haar nog, is een soort trip trap). verder moeten we kamers verbouwen, want mijn dochter moet natuurlijk naar een grotere kamer. we willen alles klaar hebben voor de 20 weken. woensdag mag ik weer voor een echo, en de 1e gyn afspraak. kan niet wachten! wil zien of alles nog goed is! bloedverlies is er nog wel af en toe, wel weinig. verder veel bruine prut. ik heb al twee echo's gehad, en mijn zwangerschapsverschijnselen zijn nog volop aanwezig, dus ik heb wel vertrouwen. even goed is het fijn om dan weer even bevestigd te zien dat alles goed gaat he! meiden, dikke kus!
Citroentje, wat ben je al ver, lekker hoor morgen 12 weken! En ik heb je date bij de vk erbij gezet hoor! Annika, leuk kamertje ook Futura Heb minder eetlust en af en toe misselijk gevoel. Marij, veel plezier woensdag, ff weer gluren naar de kleine, leuk!
De eersten morgen al 12 weken, wat gaat dat snel.Gefeliciteerd! Vandaag bij de papa's geweest voor vaderdag, ik had zo'n moeite om mijn mond te houden. We willen het pas vertellen na de eerste echo. Waarschijnlijk over 3 weken dus nog even geduld.
Hoi! Welkom Miran en mama2be! Gefeliciteerd Citroentje! Pacific: knap hoor dat je het voor je hebt gehouden, dat zou mij niet gelukt zijn! Hier niet zoveel kwaaltjes eigenlijk. 's Ochtends een beetje misselijk en verder ben ik gauw moe. Fijne dag allemaal!
dank je Ik ben vandaag fitter wakker geworden en voel me minder misselijk... Ik hoop maar dat het aanhoudt
Hoi hoi, Hier dan mijn gegevens.... Ik ben 34 jaar en uitgelteld op 20 januari 2008 van een 4e kindje. Hoeveel ik weeg? haha geen idee maar het zal flink meer zijn, sorry kan je dus die info (nog) niet geven. Groetjes ps. ik weet ook nog niet of het een jongen of meisje is.
Goedemorgen allemaal meiden! Weer een aantal nieuwe erbij las ik: welkom! Vanmorgen op de weegschaal gestaan, en ben nog steeds niets aangekomen, nog niet eens een grammetje! Vind ik echt zo raar want ik was net voordat ik zwanger werd aan het Sonja Bakkeren en normaal gesproken vliegen de kilo's er weer aan als ik alles ga eten waar ik zin in heb! Maar nu zit ik dus al meer dan een maand op hetzelfde gewicht! Ik ga het deze week op mn werk vertellen. Mensen vermoeden volgens mij al het één en ander, dus wil het deze week gaan vertellen. Wilde eerst wachten tot de echo, maar besloten het toch maar te gaan vertellen! Fijne dag allemaal!
ey goedemorgen dames. alle nieuwe dames welkom. hie gaat het erg slecht weer. mag vanmiddag om 2 uur weer naar het ziekenhuis toe. en waarschijnlijk mag ik daar ook blijven weer. jullie horen wel weer van mij. veel liefs Annika
Wij weten het ook nog niet, maar het is wat je denkt dat het wordt Sterkte Annika, getsie, schiet niet op zo
@Marieke: wij denken dat het een jongetje wordt, dus als je je lijst weer een keer bij gaat werken...
heey allemaal.. Ik leef ook nog Welkom voor de nieuwe meiden! ben al bijna uit de gevaren zone wat een opluchting! Verder heel druk met het regelen van de bruiloft en steeds de jurk passen omdat mn buik een beetje dik word.. Hoe is het hier met de rest? Moet donderdag weer naar de vk Liefs, Geraldine
@geraldine: wanneer ga je trouwen? En wat voor soort jurk heb je? Ik ben alweer bijna een jaar getrouwd. Maar wat was het een leuke dag zeg!
@Annika, balen zeg! wat een rotstart! Wij mogen donderdag een 1e echo laten maken, ben erg benieuwd, ik heb namelijk eigenlijk geen kwaaltjes (durf het bijna niet te zeggen) en voel dus ook eigenlijk niets. Mijn buik wordt nu wel wat dikker en ben iets eerder moe maar verder niets! Ik doe dus ook alles wat ik normaal ook doe, sporten, uitgaan, hard werken enz. Zijn er nog meer meiden die dat hebben?
Ja Sporty dat heb ik ook, en ik vind dat erg fijn eigenlijk, groei wel hard al kom ik qua kilo's praktisch niet aan. Annika, jeetje joh wat een pech heb jij. Hopelijk kun je snel weer uit het ziekenhuis en heb je meer geluk in de volgende maanden. Heb ons vandaag aangemeld voor Samen Bevallen en we gaan haptonomische begeleiding doen. Beide spreken ons erg aan en we hebben er dan ook veel zin in. Wat de kinderwagen betreft, dat gaat een Mutsy worden. Na veel revieuws te hebben gelezen, weet niet meer wie het vroeg maar gewoon even met google merk kinderwagen en reviews intikken en dan gaat er een wereld voor je open, lijkt ons dat de beste keuze. En een stuk leuker geprijsd dan Bugaboo en Stokke. Verder weinig nieuws nog steeds druk met hopen en proberen zsm een groter huis te vinden en binnenkort de partnerregistratie. 13 Juli mag ik weer naar de VK.
hoi hoi, citroentje, wow 12 weken! gefeliciteerd hoor meid! Annika, sterkte meis! nieuwe mama's welkom! Vanavond nog 1 nachtje werken en dan eindelijk weer een paar dagen vrij! Pfff na deze nachten voor mij voorlopig geen nachtdienst meer. Ben gebroken! Gelukkig vandaag wel lekker lang kunnen slapen!