Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nee joh niet snel januarie ff genieten van onze dikke buiken hoor! Ik wil van elke fase kunnen genieten :)

Meliske dank voor je uitleg ik zal vanavond op bed eens voelen of ik het voel waar het ophoudt.

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    joepie 12 weken!

Maaruh waarom voel ik me dan niet jopie, vreet onzekerheid en angst aan me....ben ik bang voor morgen de echo waar in mijn gedachten slechts grote zwarte vlekken zijn te zien.....grrr ik word gek van mezelf.
    Kan bm nog niet voelen ondanks tips hier....maar komt volgens vk door mijn littekens daar, die gelukkig geen probleem vormen voor de groeiende buik dus daar was ik wel weer blij mee.

Morgen half 5 duurt nog zo lang...grrrr
    @schijdelsvolk, wat een geweldige echo zeg! Ik hoop en bid voor een gelijk beeld!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: marij, wow wat leuk zeg een weekendje samen! Geniet ervan!

:idea: annika, voor jou kan ik me voorstellen dat je er zo geen zin meer in heb, maar als het overgeven straks weg gaat, zal je er vast meer van kunnen genieten.

:idea: lexie, voor mij ook nog geen januari hoor, ondanks dat ik iedere dag in me broek schijt van de schrik om weer zoiets mee te maken als vorige zwangerschap, vind ik zwanger zijn zo leuk dat ik er nog even van wil kunnen genieten, straks die schopjes van de kleine :)

:idea: lefbekkie, veel plezier vandaag bij de echo! ik weet niet precies in welke periode dat dat is, maar het kan zijn dat je baarmoeder nu nog achter je schaambeen zit, dan kan je het nog nie voelen.
    Bij mij komt ie er al bovenuit, een klein stukje.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gisteren mijn eerste echo gehad. Superleuk joh. Ze hebben het gemeten op 9 weken en 4 dagen, het hartje klopt en je zag zelfs de armpjes en beentjes bewegen. Ik ben helemaal verliefd en supergelukkig!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    prinses, fijn dat alles goed was en je een kloppend hartje heb gezien!

6. Niet meer actief

Prinses wat heerlijk zeg! :D

Lefbekkie, super hoor 12 weken en het is zo morgen....

Ik ga maar eens even wat in huis doen vandaag, blergh :(

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames,

Ook hier even een verslagje van de nekplooimeting de uitslag was 1,5 mm dus tot nu toe hoeven we ons geen zorgen te maken... het is ff afwachten op t bloedonderzoek, maar ze voorziet geen problemen.
    Ze heeft zelfs al uitspraak gedaan over het geslacht, we mochten ons er niet teveel aan vastpinnen, maar ze had grote vermoedens zoals ze het nu kon zien!
    Heb weer 2 mooie echo foto's bij de ene kunnen we zelfs al teentjes tellen hihi
    Was deze keer lekker bewegelijk en zwom lekker rond hihi
    Foto's volgen nog die moet ik nog gaan scannen.

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Annika ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.
    Weer een paar mooie echo's gelukkig. Ik ga vandaag bellen voor een afspraak over 2 weken.
    Gisteren iemand die ik behandel, je bent aangekomen he, vooral hier en ze wees naar de borsten. Gelukkig ging ze er niet verder op door, niet te strakke dingen meer dragen dus ;)

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi dat worden dus wat grotere shirtjes voor je ;)

10. Niet meer actief

Fijn meid!

Ga je de uitspraak over het geslacht met ons delen? Ik gok het op een meisje bij je...

11. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi daar hebben wij het binnekort wel over onder het genot van een bakkie thee oke? hihi

12. Niet meer actief

Hahaha, is goed Joyce!

ik heb volgende week woensdag mn 1e echo, spreken we daarna wel een keer af, kan ik tenminste ook een, hoop ik, mooie echo laten zien!

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Is goed meid en zeker heb je dan ook een mooie echo om mee te pronken! Gaat helemaal goedkomen hoor meid!

14. Niet meer actief

Wat gaaf schijndelsvolk!
    Klink als een jongetje.... Hihihi!
    Leuk hoor! :D

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Joepieeeeee

Ik ben aangekomen bij de 12 weken!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dag dames, ben weer terug van kamp!

Ben helemaal bekaf, 2 nachten om 3 uur erin, 8 uur eruit. Pfff! Heb het best zwaar gehad, maar mijn collega's waren vol begrip. Niet alle kinderen, die vonden mij soms maar lui...
    Heb heel veel bandenpijn gehad, dus heel vaak even zitten. Ook steevast in bed een zere onderrug. Misselijkheid gelukkig heel weinig meer.
    Mijn buik is echt aan het groeien nu, kan ook zijn van 3 dagen obsitpatie want ergens anders lukt het me nooit ;)
    Pas mijn broek echt helemaal niet meer. Nu eerst maar eens bijkomen!

Ik hoop dat ik volgende week een echo krijg, anders de week erop. Deze week kon helaas niet meer.

Al 2 dames 12 weken! Hartstikke top zeg! En een mooie echo zag ik!

Ik moet nog 2 en een half weekje werken en dan heb ik lekker tot eind augustus vakantie! Ik verheug me er al ontzettend op!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    welkom terug Guppie!
    heb ook soms last van bandenpijn pff erg vervelend soms maar voor de rest mag ik niet klagen. Ik hoop dat je snel je guppie weer kan zien. Ik heb volgende week de echo

stiekem zijn we morgen al 12 weken he Meliske? een mijlpaal!
    slikken jullie nog tabletten? ik kan het ff niet opbrengen probeer zo gezond mogelijk te eten

18. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik slik geen tabletten meer. Ik heb wel gravitamon staan, maar daar begin ik na de 12e week mee. Ik heb ergens gelezen dat je tot de 12 weken erg misselijk kunt worden van het ijzersupplement dat erin zit. Ik heb deze meegehad met vakantie, en moet zeggen dat ik toen wel erg misselijk ben geweest, dus ben bij thuiskomst ook weer direct op enkel foliumzuur overgestapt. Ik durf het nu dus nog even niet aan, heb totaal geen trek in die misselijkheid.

Gisteravond hebben wij voor het eerst zelf het hartje opgespoord met de angelsound, net een locomotiefje! Geweldig mooi om te horen dat het gewoon nog leeft. Dat had ik ergens niet meer verwacht.

Ik weet niet meer wie (nou al zwangerschapsdementie!? :oops: ), maar wel een geweldig mooie echo. Ik moet nog 9 daagjes wachten :(

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden. vanochtend weer een echo gehad. zo leuk. met alle twee ging goed. hebben de hartjes gehoord en 1 lag me toch te schoppen en te slaan.. zo schattig.. slecht 4 cm, maar een echt mensje al.
    bijzonder.. ik moet pas over 6 weken weer. dus mag beginnen met shoppen van mijzelf

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    suuzje kan je dat nu al horen dan? wat gaaf!

Deel Deze Pagina