Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tjee wat fijn zeg, al die mooie echo's!

Ik ben een beetje boos op mijn vk. Eerst kreeg ik de toezegging dat ik langs mag komen voor een echo (omdat ik zo ziek ben geweest maak ik me echt heel erg ongerust) en nu mag het opeens weer niet.
    Ze kan hoogstens met 12 weken met de doppler luisteren. Het gaat me niet om die echo, maar dat ze zo onduidelijk zijn...
    Volgens haar moet ik me niet zorgen maken, maar ik heb niks geen kwaaltjes meer, zelfs geen pijnlijke borsten. Kan wel janken...

Ik overweeg dan maar een pretecho te laten maken, al is het niet bepaald voor de pret.

2. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey meiden,

wij hebben ook vandaag de echo gehad, het was helemaal geweldig! Je kon alles heel goed zien, zelfs vingers, tenen, neusje enzo. Hij schatte me iets verder, nu op 11 weken. Dan ben ik 10-1 uitgerekend. Het was echt helemaal leuk, mn man kon het nu ook eindelijk echt geloven.

@ guppie, ik voel ook niks hoor (alleen een beetje zere borsten) en was daardoor ook wat onzeker. Je mag met 10 weken een echo hoor! Wordt nog vergoed ook.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sporty ik heb vorige week al een echo gehad.
    Mag nu pas weer met 16 weken.

Ik hoef het niet vergoed te hebben, ik wil gewoon weten dat alles goed is. Heb het pretechobureau gemaild met de vraag of ik een korte echo kan krijgen.
    De doppler mag nu nog niet, omdat ze niet zeker weten of de geluidsgolven schadelijk zijn in de eerste 3 maanden.
    Vind het wel een beetje frusi om te lezen dat andere meiden haast elke 2 weken mogen :(

4. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    oh dat wist ik niet! Balen dat je denkt dat het niet goed zit zeg, zo kan je er niet van genieten.
    Ik ga pas weer met 20 weken. Hoop voor je dat je eerder mag.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het is misschien een beetje kinderachtig van me, maar ik wil gewoon zeker weten dat het goed is. Ik denk niet echt dat het mis is, ben er gewoon een beetje bang voor. Misschien moet ik maar gewoon ophouden met mutsen ;)

6. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Marij bedankt voor je lieve reactie! Zal idd daar wel aan liggen. Wat en verhaal zeg van Benthe ik hoop dat dat mens hulp krijgt want je bent echt ziek als je zoiets doet.

Goed we hebben de echo gehad, foto's komen later en alles wat GEWELDIG! uitgerekende datum wordt nu 4 januari!
    Voor de rest zat alles erop en aan wat ze konden zien althans met zo'n echo nu en het zwaaide naar ons en dat was echt heel grappig om te zien, ik moest gewoon huilen wat een geruststelling na alle ellende en wat een geweldig moment! Ons droppie!
    foto's komen morgen denk want ik ga mijn mandje opzoeken en daarna er weer uit voor de rapporten. Ik ben kapot!
    Maar dolgelukkig!

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jeetje lees net het gebeuren over Benthe, dat mensen zo ziek kunnen zijn.... Ongelovelijk :confused:

Hier gaat alles prima, morgen naar Ikea om meubeltjes te kijken en zaterdag misschien naar de Kidsfactory voor ideeen en om de wagens nogmaals te testen zodat we straks weten welke het moet worden.
    Wat een ontzettende levertijd zit er op die dingen zeg....... Dat gaat ook nergens over.

Ik ben verder blij dat het met alle januari mama's goed gaat op wat kleine kwaaltjes en onzekerheden na dan. Tenminste ik hoop dat ik niet ergens overheen heb gelezen.

Ik ga nu weer aan het werk dus tot de volgende keer maar weer.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Over die zogenaamde moeder van Benthe zeg ik een woord: aandachtsh**r. Dat is ze.
    Harstikke ziek dit, ongelovelijk..

Dames met goede 2e echo, super voor jullie!
    Ik kan zelf ook neit wachten totdat het volgende week donderdag is en wij voor onze 2e echo mogen komen. Mijn moeder gaat dan met ons mee, dat wordt zo speciaal. En nog 2 weken en dan uit de gevarenzone, men ik kan het me niet voorstellen gewoon!

Fijne avond nog allemaal!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    We zijn net terug van een poging zwangerschapskleding te zoeken, maar dat is nog niet makkelijk! Beetje suffe dingen allemaal, viel me echt tegen. Uiteindelijk toch maar een broek gekocht en dat zit wel heel lekker opeens! Dat geknel ben ik wel zo zat!

Moet morgen nog even terugbellen, maar ws krijgen we 4 juli dan toch een echo...

Lefbekkie, ben echt blij voor je! Je zat er zo over in. Nu lekker genieten hé!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi meiden, ik ben er ook weer even.

Heb tijdens mijn nachtdiensten behoorlijk slecht geslapen overdag, veel wakker gelegen na het verhaal van het "overlijden van Benthe".
    Alles van mijn kleine meisje kwam weer helemaal naar boven, je leeft zooo ontzettend mee met die mensen, weet wat voor pijn ze voelen.

Nu ik weer een beetje bij geslapen ben, vanacht en vandaag, lees ik dat het gewoon niet waar is van benthe....

voor niks wakker gelegen en tranen gelaten....

Met mij gaat het gelukkig weer goed, ben weer helemaal bijgeslapen.
    Ben alleen erg boos op mensen die zo iets kunnen verzinnen...Heel triest.

11. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    guppie wat knullig zeg, dat die vk eerst zegt wel, en dan weer niet, en dan weer misschien toch.... :( snap dat je daar boos om bent. Ik heb gisteren een folder van het zkh gekregen, en daar stond in dat tegenwoordig ELKE zwangere recht heeft op een echo met 10 weken.... (of je nou bij de gyn of de vk loopt maakt niet uit stond erin!). ik zou dus zeker nog een keer bellen!

lefbekkie! wat fijn dat je een mooie echo had! ik werd er ook zo emo van... als je eenmaal ziet dat er een heus mensje in je zit..... geweldig he! ben benieuwt naar je foto!

ik ehb niet zo'n mooie foto meegekregen. ze was het vergeten om een foto af te drukken, dus deed de echo nog even snel weer aan en drukte op print. maar is heel onduidelijk gewordne, terwijl ik zo'n mooi kindje aan het spartelen zag! nou ja, het gaat erom dat het kindje in orde is... en er komen nog veel echo's aan (is een voordeel aan bij de gyn lopen... haha) dus mijn tijd komt nog wel!

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    meliske, wat naar he! las al dat meer meiden die echt een kindje zijn verloren alles herbeleefden en ontzettend emotioneel waren. en dan het nieuws dat het verzonnen is! hoe kunnen mensen dit doen?

dikke knuffel voor jou meid!

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Eh... wat heeft dat dan met de gyn te maken? Ik loop ook bij de gyn maar mij zeiden ze dus dat ik pas met 20 weken in principe pas weer een echo zou krijgen...?

Zo raar dat je toch overal weer tegenstrijdige informatie hoort?

14. Niet meer actief

Vandaag weer een paar mooie echo's, joepie :D

Wat is dat allemaal over die Benthe die niet bestaat? Kan er in de lounge niets over vinden en dat is misschien maar goed ook :confused:
    Vreselijk als mensen liegen voor aandacht, bah!

Nou, ik kruip zo m'n bedje in, heerlijk....

Had trouwens een cadeautje voor m'n man gehaald, lekkere zwangerschapsolie, mag ie mij masseren.... Hihi, hoe bedoel je egoïstisch.... Lalalalala!
    (had gister het oude flesje laten vallen in de badkamer :()

Truste :baby:

15. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi,

Ook ik word wat dikker. Ik kreeg 1 broek niet dicht... Tenminste met persen wel, maar dat zit niet lekker...
    Morgen naar de dolfijntjes en daarna een weekenje weg met de groep.
    Ben benieuwd hoe lang ik het volhou.

16. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    dank je guppie ik ga mijn best doen, moet zeggen dat ik in de hele zwangerschap nog niet zo relax ben geweest en nu geloof en vertrouw dat het allemaal goed gaat komen! Manlief is trouwens helemaal om sinds hij de echo heeft gezien van meisje naar jongen hij gelooft nu ineens dat het een jongen word ipv een meisje waar hij eerst zo stellig in geloofde.

Maar goed we gaan het zien ik wil het niet weten dus blijft spannend!

17. Niet meer actief

Hé meiden,

@Meliske: heb nog aan je moeten denken toen ik het verhaal over Benthe zat te lezen, dat het niet waar is... Ik wist dat je ontzettend mee had zitten leven en kan me zó voorstellen dat het voor jou helemaal moeilijk is omdat alles van jouw kindje weer naar boven komt. Kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent dat er zo'n mensen op de wereld rondlopen...

Fijn dat er allemaal zo'n goede echo's zijn! Ik kan bijna niet wachten tot woensdag! Heb het op mn werk nu tegen iedereen verteld, en eigenlijk wilde ik wachten tot na de echo, omdat ik toch nog bang ben dat er dadelijk niets op de echo te zien is... Maar goed, ik voel me goed, dus het zal wel goed zijn!

Enne, eindelijk ga je bij mij dan ook een buikje zien! Ben er helemaal blij mee!

18. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Meliska heel hele dikke knuffel van mij.
    San wat leuk dolfijntjes heel veel plezier en ook het weekend.
    Mariek laat je maar lekker verwennen ha ha

Hier gaat het wat beter met me voel me nu iets meer mezelf en niet zo kribbig meer. Mijn mannetje zal hier wel blij mee zijn :D
    Ik ben vandaag
    12 weken joepie :) heb de eerst grens gelukkig bereikt en hoop nu wat meer te genieten dan te piekeren.

knuffel klein wonder

19. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Heb het niet zo ingevuld zo als ik had gewild alles had niet zwart moeten worden. oeps

20. Niet meer actief

Hé meiden,

ff een vraagje: ze zeggen dat je tijdens je zwangerschap eigenlijk ook niet te gekruid mag eten toch? Weet iemand waarom dat is? Ben nu namelijk iets aan het eten wat errug gekruid is...

x Linda

Deel Deze Pagina