Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    we kwamen bij de echo trouwens de vriendin van mn neef tegen. We vinden haar niet zo leuk (zacht uitgedrukt) ze weet niet of het wel van hem is, ze heeft ook nog wel eens een ander, ze gebruiken allebei drugs, veel drank enz. Ze is dus precies even ver als ik, straks kom ik haar nog tegen op de pufclub! aaah!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben ik ook nog even. Voel me zoooo dik. Het lijkt wel of ik 10 kilo ben aangekomen, maar das dus echt niet zo.
    Vanmorgen nog even goed misselijk...

Ik moet nu maandag terugbellen, krijg mijn echo ergens anders omdat de VK praktijk helemaal vol zit. Ik hoop wel dat het snel kan.

Gatver... er staat visite voor de deur :(

3. Niet meer actief

Dat heeft geloof ik te maken met maagzuur, hoe gekruider hoe meer last je daar van kunt krijgen. Je kunt er ook misselijk van worden.
    Maar zolang je er geen last van hebt en het met mate doet, lekker kanen hoor ;)

Wat is het rustig hier he, allemaal al weekend aan het vieren ofzo :D

4. Niet meer actief

Joehoe, waar zijn jullie?

;)

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi hoi,

ben ik ook weer.
    Hier alles goed!
    de stroom van mijn eigen laptopje is doorgebrand, dus zit ik nu even op die van me vriend.
    Maar das al een heeeeeeele oude laptop, dus die valt af en toe zomaar uit :)

Verder gaat alles prima, voel me echt helemaal zwanger, het rommelt in me buik, niet dat ik de kleine voel, na die ene dag 2 keer gedacht iets gevoelt te hebben, voel ik nu niks meer, maar toch voel ik vanalles van binnen :)

Maandag heb ik endelijk weer de echo, pffff daar ben ik wel een beetje bang voor, wie weet is het hartje toch gestopt.....
    Ach ik moet me niet zo druk maken! ](*,)

Vandaag moet ik weer werken, avonddienst, morgen ben ik lekker vrij!

Hoe is het met jullie meiden?

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meliske je krijgt vast en zeker een prachtige echo! Je beeb zal ook flink gegroeid zijn!

Het is wel erug rustig hier zeg...

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat denk ik wel ja, het verschil met de echovan vorige keer bij 7 weken en deze echo van maandag bij 12 weken...

Vorige keer zag je wel iets, maar totaal geen vorm van een mens zeg maar.

Ben zo benieuwd ;)

Met jou alles goed?

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik zag met 9 weken al een klein mensje, nu moet het al bijna 10 cm zijn! :confused:

Alles goed hier hoor. Ben gestopt met mezelf gek maken. (maar wil nog wel de echo hoor ;))

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb net is even de echo gekeken van mijn vorige zwangerschap, was ook met 9 weken, maar vind het nog zooooooooooooo klein. maar wel al een heel stuk groter als die ik nu had met 7 weken.
    Bij een collega van mij konden ze bij de echo van 12 weken al voor 95% zeker zeggen dat het een jongen zou worden, en ze is een maand geleden bevallen...van een jongen.
    Dus ga wel vragen maandag of ze misschien al iets zien ;)

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Inderdaad rustig hier hoor!

Misschien zijn alle dames druk aan het shoppen voor de baby...?

Hier gaat alles goed, vind het al een hele mijlpaal dat ik de 10 weken alweer voorbij ben, zo is elke dag er weer 1 toch?

3 juli heb ik weer controle en dan hopelijk ook een echo, als ik de gyn lief aankijk... Ben ook zo benieuwd!

Ik weet nog wel van mijn zoontje dat ik zo tegen de 12 weken een echo kreeg en dat hij toen iets van 6 cm lang was en al heel schattig lag te spartelen enzo... Echt geweldig! Het is toch echt een wondertje, dat zoiets in je buik kan groeien he?

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hallo allemaal,

Volgens mij mag je best gekruid eten en is dat niet schadelijk voor de kleine, kan hooguit voor jezelf ongemak veroorzaken.
    Ik eet zelf nog steeds gekruid en heb er geen last van.
    Wel beetje normaal omgaan met zout uiteraard.

Gisteren naar Ikea geweest, leuke spulletjes gezien en beetje gekeken wat ik straks wil hebben.
    Maar per augustus is er weer een nieuwe collectie dus ik wacht nog wel met aanschaffen, heb natuurlijk ook nog alle tijd ;)

We wilden vandaag eigenlijk naar The Kidsfactory maar we konden geen auto lenen van schoonmama, nu gaan we volgende week zaterdag.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee miss frodo wij gaan morgen naar ikea, beetje snuffelen...
    Mijn moeder vertelde gisteren dat als zij gekruid eten at dat wij dan veel onrustiger waren. Ze vertelde ook dat al die info over voeding tijdens borstvoeding er nog niet was en we daardoor best wel eens buikkrampjes hadden.

Ik houd er niet echt van. Op het moment eet ik dingen met een zo neutraal mogelijke smaak.

Ik ben niet vooruit te branden vandaag. Moet echt eens van de bank afkomen, hihi!

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha, hier van het zelfde, zit al vanaf 10 uur vanmorgen achter de laptop op de bank :(
    Maja ga nu toch maar echt de laptop uitzetten en me aankleden, moet gaan werken :(
    Pfff tot 23.15 uur! Ben ik dus pas na half 12 thuis, dus waarschijnlijk ben ik er morgen pas weer!

Fijne dag allemaal!

14. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    @guppie81, op onze echo met 11 weken was de kleine 4 cm, dus 10 lijkt me een beetje groot! Zal proberen m in mn album te zetten, ben ik niet zo'n ster in...

15. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey mensen ik heb de echo geplaats in het album kunnen jullie mn kleine wonder ook zien ;)
    (klein en onrustig :p)
    Liefs geraldine
    ooh ja nog ff uitleg er staat een beentje en een armpje recht op :p

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooie echo geraldine!

Sporty, ik las ergens dat met 12 weken de beeb 10 cm is, maar je leest wel vaker dingen die niet kloppen. In mijn boek staat dat de beeb nu (met 11 weken) de grootte van je pink heeft, komt meer in de richting lijkt me.

Ik had net dikke mik aan de telefoon. Merk dat ik echt snel bitchy kan reageren, net een klein kind. Meteen "nee, dat wil ik niet"... Pfff hormonen... Net booschappen gedaan, en beetje bezig geweest, meteen bandenpijn. (stiekum juich ik dan van binnen hoor, bandenpijn is een goed teken lijkt me ;))

17. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ooh ja dat heb ik ook.. heel snel boos of verdrietig er hoeft maar iets te gebeuren en ik vlieg uit mn vel... :D
    banden pijn heb ik ook en ik heb een positie broek (spijker) maar die rand doet onsettend pijn :S kan ik dus ook niet meer aan hebben :S
    het enigen wat ik er van weet is dat het babytje binnen een week het dubbele kan zijn (teminste heb ik ook gelezen)
    ik weet ook niet wat er allemaal waar van is...
    Liefs, Geraldine

P.S heb ook een foto van mn buik geplaatst.. hebben jullie ook al z'on buik?

18. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Dat had ik inderdaad ook dat ik snel boos of verdrietig werd. Dat is nu stukken minder maar ja dan had ik ook niet zo veel slaap gehad.
    Ik voel me vandaag helemaal top ik heb ook vanalles gedaan. Echt heerlijk. Wat heb ik me vaak klote gevoeld ( kan nog wel komen daarom geniet ik van zulke dagen).

Ik moet maandag naar de vk hoop dat ze het hartje weer laten horen is weer een hele tijd terug. Ik wil het zo graag weer horen.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    klein wonder, laten ze dat horen met de doppler dan? Mijn vk zegt dat het niet veilig is in het eerste trimester :(:

Geraldine, mooi buikje! Ik heb ook al echt een buik, maar niet zo'n mooie. Lijk gewoon heel dik, bleh!

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik ben vandaag geslaagd voor een 7/8 spijkerbroek positiebroek bij C&A in de opruiming.
    Hij zit heerlijK!

fijne avond nog allemaal

Deel Deze Pagina