Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    berna al lekker in bad geweest...?
    Als je het niet te warm neemt is het echt super goed en waar jij relax van wordt dat is uiteindelijk alleen maar goed voor de baby ook.
    Ik ben na het eten helemaal op savonds dan ga ik even een uurtje liggen en dan gaat het wel tot 20.30 en dan gaan de luiken dicht.
    Wij hebben trouwens een hond die gigantisch reageert sinds ik zwanger ben. Heel waaks (was hij nooit je moest hem wakker maken als er iemand aankwam bijna) naast mij liggen, mijn buik afsnuffelen en als ik thuis kom gaat hij helemaal uit zijn dak.
    Iemand ook ervaring met een huisdier en zwangerschap?
    Ben benieuwd hoe hij dalijk word als de kleine er is. Hij is altijd al gek op kinderen en een echte knuffelbeer! (hij is erg groot, bordeauxdog) maar goed mijn man kan niets meer maken want dan komt hij er tussen staan (we waren gisteren aan het stoeien en toen werd hij helemaal druk en blaffen tegen de baas haha)
    Wel schattig dat hij er zo op reageert hoor!

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    berna al lekker in bad geweest...?
    Als je het niet te warm neemt is het echt super goed en waar jij relax van wordt dat is uiteindelijk alleen maar goed voor de baby ook.
    Ik ben na het eten helemaal op savonds dan ga ik even een uurtje liggen en dan gaat het wel tot 20.30 en dan gaan de luiken dicht.
    Wij hebben trouwens een hond die gigantisch reageert sinds ik zwanger ben. Heel waaks (was hij nooit je moest hem wakker maken als er iemand aankwam bijna) naast mij liggen, mijn buik afsnuffelen en als ik thuis kom gaat hij helemaal uit zijn dak.
    Iemand ook ervaring met een huisdier en zwangerschap?
    Ben benieuwd hoe hij dalijk word als de kleine er is. Hij is altijd al gek op kinderen en een echte knuffelbeer! (hij is erg groot, bordeauxdog) maar goed mijn man kan niets meer maken want dan komt hij er tussen staan (we waren gisteren aan het stoeien en toen werd hij helemaal druk en blaffen tegen de baas haha)
    Wel schattig dat hij er zo op reageert hoor!

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    oeps sorry ook al een vervelende computer...hmm lekker begin van de eerste werkdag mn computers lopen in de soep........ :(

4. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Goedemorgen dames,

ik kom me ook voorzichtig bij jullie aansluiten. We vinden het heel moeilijk om er nu al van te genieten, aangezien het de vorige keer bij 7 weken is fout gegaan :(.
    Wel heel bijzonder: donderdag trouwen wij! Met 3en dus :).
    Ik ben waarschijnlijk 12 januari uitgerekend, en ben al een kilo afgevallen :)

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Suuzje van harte!

@lefbekkie: nee niet meer in bad geweest lekker om half 10 al naar bed haha. Maar ga het zeker nog wel doen ja.

Ik heb ook een hond. Ze is aanhankelijker maar verder merk ik nog niet veel. tis een labrador dus verwacht straks weinig problemen.

Stond vanmorgen op en was net Pamela jeetje zeg..heb vanmezelf al een aardige cup maar nu zijn ze helemaal opgezwollen echt teveel van het goede zo... zucht... hoort erbij he ja hoort erbij.... grrr

6. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Zwanger

01. suiske(22) ?? 01-01-2008 ? kindje + ?? kg
    02. Ma2Be(31) ?? 01-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    03. missfrodo(32) meisje? 03-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    04. lefbekkie(24) ?? 02-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    05. berna(26) ?? 03-01-2008 ? kindje + ?? kg
    06. Meliske(22) Jongen 03-01-2008 2de kindje + 0 kg
    07. christie(38 ) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg
    08. Schijndelsvolk(22) ?? 05-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    09. jana(36) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg
    10. sterretjes(31) ?? 05-01-2008 2de kindje + ?? kg
    11. Kyrillis(32) ?? 05-01-2008 3de kindje + ?? kg
    12. franklin(22) ?? 06-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    13. illy(??) ?? 07-01-2008 ? kindje + ?? kg
    14. kristy(30) ?? 08-01-2008 2de kindje + ?? kg
    15. moppie1982(24) ?? 08-01-2008 ? kindje + ?? kg
    16. Suuzje(24) ?? 12-01-2008 1e kindje -1,2 kg
    17. AnneLiesje(27) ?? 13-01-2008 ? kindje + ?? kg

Agenda

Lefbekkie - 16 Mei- Eerste echo!
    Suiske - 21 Mei - Eerste afspraak VK
    Berna - 29 Mei - Eerste echo
    Schijnselsvolk - 30 Mei - Eerste afspraak Gyn
    MissFrodo - 8 Juni - Eerste afspraak VK
    MissFrodo - 11 Juni - Eerste Echo
    franklin- 7 mei - eerste afspraak VK

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o en ik was trouwens een kilo zwaarder al en ik probeer nog zo op te letten, zal wel vocht zijn?

8. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger van mijn 1e kindje en ik ben nog niets aangekomen. Ik ben op 6 januari 2008 uitgerekend. Ik vind het echt superspannend allemaal! Gefeliciteerd allemaal.

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik was ook een kilo afgevallen, krijg je als je zo misselijk bent... NU al, pfff dat wordt nog wat. Heb echt alleen maar zin in gezonde dingen heb kmokommer en tomaatjes mee naar mijn werk genomen.

Wel moeilijk om mijn mond te houden, het liefst screeuw ik het uit, maar mijn vriend wil liever even wachten omdat het de vorige keer mis is gegaan. Heb het gisteren wel aan mijn beste vriendin verteld.

Had trouwens gisteren avond ook dat ik mijn knoop van mijn broek los moest doen!

Fijne dag allemaal

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Hoi allemaal.

i kben Annika en ben zwanger van 2de kindje.

en ik ben uit gerekend op 12 januari 2008.

veel liefs Annika

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Welkom Annika!
    Gaat goed hier!

Ik vroeg me eigenlijk af wanneer jullie contact op nemen met VK en evt. MVM.
    Wilde dit volgende week maandag doen dan ben ik 5 weken en ik heb gehoord dat je na een MK met 6 wk al een echo krijgt?
    Of is dit eigenlijk nog te vroeg?

Doen jullie ook mee met moeders voor moeders?

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

eigenlijk weet ik dat niet.
    ik ben door middal van MMM zwanger geraakt
    ik krijg 24 mei de eerste echo.

veel liefs Annika

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    hoi even inbreken
    vk kun je bellen zodra je weet dat je zwanger bent, als je een mk hebt gehad mag je vroeger maar je kunt beter pas va 7 weken gaan aangezien dan het hartje klopt.
    mvm kun je ook meteen bellen of via internet. www.moedersvoormoeders.nl als je je vroeg opgeeft krijg je extra geschenken. Niet dat het daarom gaat maar het is natuurlijk wel leuk

14. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb vandaag de verloskundige praktijk gebeld voor een afspraak. Ze bellen me nog terug en dan ga ik meteen vragen om een echo! Ik ben heel benieuwd wat ze adviseren. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik in week 11 een miskraam, pas bij 12 weken zal ik gerust zijn. Ik vind het nu echt heeeeeeel spannend allemaal.

Hoe gaat het met jullie? Beginnen jullie al flink wat symptomen te krijgen?

15. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb vandaag de verloskundige praktijk gebeld voor een afspraak. Ze bellen me nog terug en dan ga ik meteen vragen om een echo! Ik ben heel benieuwd wat ze adviseren. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik in week 11 een miskraam, pas bij 12 weken zal ik gerust zijn. Ik vind het nu echt heeeeeeel spannend allemaal.

Hoe gaat het met jullie? Beginnen jullie al flink wat symptomen te krijgen?

16. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    illy succes meid hopelijk gaat het nu helemaal goed ik weet hoe je je voelt. Ben ook blij als ik 12 weken ben.

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    DEnk dat iedereen uitkijkt naar de 12 weken er zijn in januari aardig wat mama's die al een keer een mk hebben gehad. En ik ben ook bij elk pijntje weer bang.
    Ben TOTAAL nog niet misselijk dat is zo lekker, hoop dat dat ook niet komt. ook een kilo afgevallen.
    Ik doe ook mee met Moedersvoormoeders. Mijn schoonzusje krijgt hormonen toegedient en doe het psychisch gezien zeg maar voor haar dus oa.

o ja van de hond. Wij verwachten ook geen problemen hoor in tegendeel maar wel leuk om te zien hoe hij nu reageert zeg maar.

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    DEnk dat iedereen uitkijkt naar de 12 weken er zijn in januari aardig wat mama's die al een keer een mk hebben gehad. En ik ben ook bij elk pijntje weer bang.
    Ben TOTAAL nog niet misselijk dat is zo lekker, hoop dat dat ook niet komt. ook een kilo afgevallen.
    Ik doe ook mee met Moedersvoormoeders. Mijn schoonzusje krijgt hormonen toegedient en doe het psychisch gezien zeg maar voor haar dus oa.

o ja van de hond. Wij verwachten ook geen problemen hoor in tegendeel maar wel leuk om te zien hoe hij nu reageert zeg maar.

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook 2 honden, ben ook benieuwd hoe die reageren straks op mijn buik.

Bah heb net gegeten op mijn werk, maar zit helemaal niet lekker...

Deel Deze Pagina