Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja, echt heel gaaf inderdaad! In principe doe ik dat ook niet graag ivm de maten enzo, maar heb van een vriendin exact zo'n broek geleend, dus weet dat die goed past, dat scheelt :D
    En is ie toch niet mooi of naar m'n zin, verkoop ik 'm weer, hihi!

2. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Heej hallo,

Ik ben verzekerd bij Univé. Ik heb een basis verzekering en een aanvullende verzekering voor de tandarts. Heb het echt al tig keer opgezocht. Er staat in de polis: Structureel echoscopisch onderzoek in het 2e trimester niet vergoed.
    Heb er ook al een keer voor gebeld. Het wordt echt niet vergoed. Echt belachelijk.

Die steken waar ik meer mensen over hoor is idd heel normaal. Je spieren rekken zich uit door de hormonen en dan ga je ze iets sneller voelen. Bij niezen of hoesten en zelfs als je gewoon ligt. Heb het gevraagd aan mn vk!

Nou ik heb mn verhaaltje weer gedaan. hahaha

3. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Heej mariekepieke,

Goed joh dat lijstje maar je bent mij vergeten :(

Ik had een berichtje geschreven zo'n 3 paginas terug.
    Het is mijn 1e kindje en ik ben ong 1,5 kilo afgevallen.

Ik heb hieronder een klein stukje voor je!
    Alvast bedankt dat je het op de lijst wil zetten.
    Als je nog meer moet weten geef maar een gil!

Groetjes!

4. Niet meer actief

Ik was inderdaad je echo vergeten. Zet het er zo even bij en de overige info ook!

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Maf hoor van die echo vergoeding en balen voor jou ook trouwens.

Ik heb ook even een vraagje, ik weet dat alcohol drinken niet goed is als je zwanger bent maar mag je wel koken met wijn bijvoorbeeld? Volgens mij vervliegt de alcohol dan maar ik weet het niet zeker. Is er iemand die het weet?

6. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Met koken kan volgens mij gewoon hoor, de alcohol is dan idd vervlogen. Ik gebruik het iig wel gewoon, heerlijk in de pasta!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als je kookt met alcohol behoudt je alleen de smaak. De alcohol vervliegt inderdaad. Dat je die geur kan hebben zeg, ik moet dan rennen :)

8. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

De dolfijnen waren vrijdag erg leuk! De busreis wat minder, ik was ontzettend beroerd (zie je het voor je in een bus met pubers?)
    Komt er een collega naar me toe heel enthousiast me feliciteren. Uiteraard hoorde een leerling het en vroeg bent u zwanger? Nee hoor herstellende van een blaasinfectie..... Hij slikte het, zucht.....
    Ik was bekaf en was blij dat ik om half 2 naar utrecht kon afreizen. 's ochtends van een collega een zwanger gelukspoppetje gehad, erg lief!
    In Utrecht een zwangerschapsjurk gescoord en een jurk bij de Didi waar ik in kan groeien zeg maar....
    Het weekend was beregezellig, maar ontzettnd vermoeiend. 's Avonds werd mijn buik keihard en kreeg ik krampen en ging ik kruipend naar bed..... Gelukkig zijn we weer thuis en kan ik mijn bedje in.
    Morgen de echo om 16.00 ik ben zo zenuwachtig!
    De rest ook succes!

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Uh... Anybody?

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    mamasu voor de geruststelling kun je dat altijd doen, bellen. Maar zolang het niet veel en helder is en je hebt geen buikkrampen denk ik neit dat je je zorgen hoeft te maken.

Enneh marieke wil je bij mij noteren op de lijst dat ik 1 kilo aangekomen ben! (zei ze trots ;) )

11. Niet meer actief

Ik zou voor je eigen gemoedsrust ff bellen, gewoon doen, daar hebben ze assistentes voor ;)

Enne Lexie, staat erop hoor :D

12. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ik heb volgends mij een slaap probleem :(
    lag er om 23.15 in gister en ik ben alweer om 6uur er uit...
    Normaal kon ik dagen slapen :(
    Hebben jullie er ook last van?
    Liefs, Geraldine

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

geraldine: ik ben er ook telkens vroeg uit hoor terwijl ik normaal problemen heb met opstaan.het hoort erbij zullen we maar zeggen! :)

ben hier vorige week niet geweest omdat ik de vorige keer in deze week een mk kreeg.had deze week ook een vreselijk kort lontje!
    nu gaat het prima...minder moe en heb er echt zin in!ga straks bloed prikken in het zh.

ben vandaag 12 weken zwanger!

14. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey gefeliciteerd met je 12 weken we zijn tegelijk ;)
    wel een opluchting vind ik nu je op de 12 weken bent.. het grootste gevaar is geweken :D:D

problemen met opstaan oooh ja ik ook heel erg!
    maar nu om de 2uur wakker en om 6uur standaard en dan 9van de 10 keer niet meer in slaap kunnen komen :(

Liefs, Geraldine

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    GRMBL ben flink pissig op mezelf. Vanmorgen was het weer helemaal mis, mega duizelig, hartkloppingen en ook weer overgeven. Volgens mij heb ik helemaal geen bouwstoffen meer in mijn lichaam. Heb me dus maar ziekgemeld en dat vind ik echt vreselijk.
    Kan ook niet terecht bij de dokter, morgenochtend pas.
    Zal ik de VK anders bellen, zou die iets weten?

Mamasu, ik zou wel even bellen denk ik. Je leest wel overal dat je je om bruin bloed geen zorgen hoeft te maken.

Ik ga mijn bed weer opzoeken.

16. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ooh meid wat onsettend vervelend!
    hartkloppingen heb je daar meer last van?
    Zo niet zal ik toch ff de vk bellen!
    duizelig en misselijk ben ik ook s'morgends voor al!
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Liefs, Geraldine

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    geraldine jij ook van harte met de 12 weken!
    het is idd een geruststelling.

guppie je kan je vk bellen of de ass.van je ha.misschien heb je een ijzertekort en ben je daarom zo duizelig.
    mijn lichaam zit altijd op het minimum en ben ik vaak duizeliger nu ik zwanger ben.doe maar lekker rustig aan vandaag

liefs kristy

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Marieke zou je mijn gegevens op de lijst kunnen aanpassen?

Uitgerekend 1-1-2008
    Aangekomen 2 kilo
    20 weken echo 13-8

En dank jullie wel voor de melding over alcohol bij het koken, dat schept weer veel meer mogelijkheden.
    Koop altijd de Delicious en anders kan je toch veel minder maken.
    Gelukkig kan ik in principe alle geuren nog steeds prima verdragen al is mijn reuk wel beter dan normaal.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mamasu, het lijkt me dat je niet hoeft te bellen.
    Het is oud bloed zeg je, en als het nu over is en je hebt geen krampen gehad dan lijkt hety me niet nodig. Misschien alleen voor je eigen geruststelling.

Meestal draai ik eigenlijk geen nachtdiensten. Ze weten dat ik er een hekel aan heb, maar nu kon het helaas niet anders.
    Nu plannen ze me niet meer in, omdat ik zwanger ben ;)

Vanavond de echo om 19.30 uur....
    Alle andere meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier en geniet van jullie kleine frummeltje!

20. Niet meer actief

Oh das balen Meliske, weer een nachtdienst!

Veel succes bij je echo vandaag, wordt het vast en zeker een supermooie echo!

Ik heb woensdag dan eindelijk mn 1e echo, ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina