linda, nee geen nachtdiensten meer hoor, pfff gelukkig niet, moet er niet aan denken. spannend woensdag hoor, hoelaat moet je ook alweer?
Voor degene die vandaag de eerste echo hebben heel veel plezier. Ik moet vanmiddag voor de 2de afspraak naar de vk. Gaat nu best wel hard zeg.
Lijst is weer aangepast 8) Ik slik van die zwanger-vitaminecapsules, en die nam ik altijd op de lege maag. Ik werd daar vaak wel een beetje misselijk van, maar dat ging altijd weg. Vanmorgen niet, voor het eerst boven de wc En ik had het nog wel steeds zo goed afgeklopt
@Marieke: ik kom er ook nog steeds goed vanaf, maar krijg steeds meer van die momenten dat ik moet kokhalzen, dus ben er ook bang voor!
ook nog ff voor de extra info ik ben 3 kilo aangekomen en ik moet 19-07 weer naar de vk! Guppie hoe is het? alweer wat beter? Liefs, Geraldine
Weet niet meer wie het plaatste maar zwangerschapscitamines en zowiezo vitamines kun je het beste tijdens de lunch of het avondeten innemen. Dan wordt het beter opgenomen en heb je minder kans op het eruit gooien.
hoi dames. sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. het was me allemaal beetje teveel. heb ook weer in het zh gelegen. gister ging het goed kon eten en drinken maar vandaag bleeeeeeeeeeeh red de wc niet eens meer. hoe is het met jullie? zijn jullie nog zo misselijk? veel liefs Annika
ja Marieke ik bedoelde welkom bij de club van overgeven Mijn mannetje heeft roosvicee ferro voor me gehaald, misschien dat dat iets doet. Vk gebeld, moet rust houden. Op bed eten. Dat helpt wel, want ik kon mijn broodje (tot nu toe) binnenhouden. Morgen ga ik ook niet werken denk ik, we hebben personeelsuitje en dat wordt geen pretje op deze manier.
Hallo allemaal, Ook hier een januari-zwangere! Als kleintje komt op de uitgerekende datum tenminste... Dit is mijn tweede zwangerschap. Terwijl ik dit typ staat mijn meisje van 9 maanden in de box aan de gordijnen te trekken! Ik zal proberen hier regelmatig even langs te komen om te lezen of te posten! Succes met jullie misselijkheid. Tot nu toe (klop, klop, klop) valt het hier wel mee. Alleen behoorlijke tegenzin als het etenstijd is. Dames, tot later.
heey welkom hyacint! Leuk dat je er ook bij bent en natuurlijk gefeliciteerd! ik ondekte net dat ik al een streep onder de navel krijg goh wat zijn die nieuwe dingen leuk Liefs, Geraldine
hyacint welkom hier! Annika wat vervelend voor je dat het niet zo heel goed gaat. Hier een dikke knuffel voor je. Kom net bij de vk weg. Ze was erg tevreden wel 2,5 kg gegroeid. En heb het hartje weer gehoord! Helemaal geweldig mijn dag kan niet meer stuk. Ben zo blij dat alles tot nu toe goed gaat. Heb ook even gevraagd hoe het kan dat ik zo'n dikke buik heb gekregen nou het was allemaal lucht.Ze klopte erop en het klonk inderdaad erg hol.