hey dames, hoe issie hier? hier even een linkje met een slideshow van mn buikfoto's hihi wilde het ff met jullie delen, ga vanavond even alles bij lezen als ik kan blijven zitten. moet helaas naar de fysio toe voor mn rug/bekken... Tot snellies allemaal http://img453.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img453/7376/1182779126qxy.smil
hey meiden, net even op mn werk overlegd over het verlof, ik ga proberen of ik tot de zomervakantie met (betaald) verlof kan, ligt er een beetje aan wanneer de kleine geboren wordt. Lijkt me erg lekker dan hoef ik pas eind augustus weer te werken... (lekkere lange vakantie natuurlijk als je op school werkt).
Geraldine, jij bent dus ook al 3 kilo aangekomen? Ik ook. Ik dacht dat ik de enige was. Nu weeg ik nog maar 46 kg hoor, het is ook wel nodig dat ik veel aankom nu want ik heb normaal erg ondergewicht, en dat is niet zo goed voor het kindje natuurlijk. Ik heb trouwens al mijn hele leven een verticale streep onder mijn navel, is dat typisch voor zwangeren? juni
jemig de pemig!!!!!!!! Ik ben jaloers!!!!!!!!!! wat een superbuik heb je al!!!! Wil ik ook!!!!!!!!!!! 8)
sjonge wat hebben sommige van jullie al buiken! Valt het bij mij toch wel mee. Sporty, ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Na het verlof is het nog maar 2 maanden en voor de invaller wel leuker als die tot de zomervakantie kan blijven. Ouderschapsverlof heb je iig genoeg. Wel jammer dat het maar 55% is tegenwoordig, maar ga na de zomervakantie toch minder werken.
jeee wat een buik Joyce! en je eerste zwangerschap? Bij mij is het allemaal erg slap maar je begint wel iets te zien 3,5 kilo erbij al pff das minder maar ja! Zondag lekker op vakantie morgen nekplooimeting ben benieuwd en ik hoop dat ie dan kan zien dat ik eigenlijk een week verder ben haha
Schijndelsvolk, wat een mooie buik heb je al, wow! Nou, heerlijk hoor verlof tot augustus Ben jaloers! Ik werk als flexkracht en hoop na m'n verlof 2 vaste dagen te krijgen. Het zal mij benieuwen of dat lukt.... Ohoh, ik wou dat ik vakantie had, maar heb pas eind augustus vakantie. Weet iemand of je de 20weken-echo ook met 19 weken kunt krijgen? :
Jeetje mina wat een superbuikje al! Helaas zal je dat bij mij niet snel zien. Ik heb namelijk behoorlijk overgewicht. Ik blijf aardig stabiel nu, maar val steeds ietsjes af. Wel heb ik het idee dat mijn buik wat harder wordt. Zeg dames ik hoor jullie over betaald verlof, bedoelen jullie daarmee het oudeschapsverlof? Ik zit namelijk ook een beetje te twijfelen of ik niet langer thuis zal blijven, gezien ik ook voor de klas sta en daarna ook maar 2 maanden meer te gaan heb tot aan de vakantie. Hoe waren de echo's vandaag? Ben erg benieuwd. @Annika: jeetje meid, wat ontzettend balen zeg dat je je helemaal niet goed voelt. Ik hoop dat er snel verbetering in zit voor je! Bij mij houdt de misselijkheid nu jammergenoeg bijna hele dagen aan. Ik probeer steeds kleine beetjes te eten en houd gelukkig nu wel meer binnen. Het slapen gaat bij mij nu ook wat moeilijker. Overdag kan ik de hele dag wel slapen, maar 's morgens ben ik ook altijd erg vroeg wakker en kom dan niet meer in slaap. Misschien is dat om ons al een beetje te laten wennen aan de toekomst, hihihi Nou dat was alweer een heel verhaal. Meiden tot gauw!
Joepie de poepie het hartje klopt! Hij/zij lag lekker te spartelen, woei ben helemaal flieft! Wat een wonder. Ik ben alleen 1 week minder ver maar dat kan altijd nog veranderen zei ze. Over 3 weken de volgende echo. Ow ik ben zo opgelucht en raar van binnen tegelijk. Dat zoiets in mij kan groeien....zo bijzonder. Ik heb 3 echo's mee gekregen waarop je goed de navelstreng kan zien en de stompjes van de armen en benen. Het is nu ongeveer 2,6 cm. Ben helemaal in de wolken!
hey Marije78, ja ik bedoel ouderschapsverlof. Het schijnt als je een levensloopregeling afsluit dat je dat belastingtechnisch (mooi woord) heel veel geld scheelt, dus dat ga ik nog even doen.
Dag dames, Net terug van een weekje vakantie en heeeel veeel bijgelezen, kan niet meer op iedereen reageren hoor! Heb echt een heerlijk weekje gehad, veel gewandeld en gefietst en ntuurlijk veel tukkies gedaan. Ook al het hartje gehoord met de angelsound, wow wat is dat een mooi geluid zeg! Heb wel besloten om een beetje afstand van het forum te nemen. De week dat ik er niet geweest ben was voor mij veel rustiger. Ik heb me geen zorgen om andere gemaakt. Terwijl ik normaal met iedereen meeleef. Nav het verhaal over Benthe waar ik nachten van wakker heb gelegen heb ik voor mezelf en mijn eigen bescherming ervoor gekozen om hier niet meer zo actief te zijn. Ik zal jullie wel in de gaten houden en af en toe iets posten, maar ik zal niet meer dagelijks aanwezig zijn. Heel veel liefs, Annelies
Hoi dames, Nou het bloedverlies was gisteren over, maar vanochtend had ik toch weer wat (licht) bloedverlies! Dus toch even de gyn gebeld. Ik kon al 3 kwartier later terecht voor een echo! Moest er wel mijn zoontje voor wakker maken en door de stromende regen naar het zkh, maar goed... Oh ik was zo opgelucht om een klein spartelend minimensje van 4 cm te zien! Geweldig! En ook al zo echt als mensje herkenbaar! Oh wat ben ik blij. Dat bloedverlies kwam in ieder geval niet uit mijn baarmoeder, zei ze, en waar het wel vandaan kwam was niet helemaal duidelijk. Zolang het oud bloed blijft en niet helderrood hoefde ik me geen zorgen te maken. Ben toch wel heel blij dat ik even gebeld heb! Idd, wat een buik hebben sommigen al zeg. Het is mijn tweede zwangerschap (eigenlijk derde) en ze zeggen dat de buik dan eerder komt, maar daar kan ik nog niet tegenop hoor, haha! Hij voelt wel harder aan zeg maar. Ik zie zelf wel verschil maar op de foto zou je dat nog niet kunnen zien denk ik. Ach bij de eerste kwam mijn buikje pas na de 20 weken dus dan heb ik nog even! Komt vanzelf wel...
hoi hoi meiden, Ik ben weer terug van de echo! Alles was weer goed! De echo kwam nu toch op de eerste datum (die van de eerste dag van de laatste menstruatie) Dus toch 3 Januari. Placenta ligt aan de voorkant, beebje was al flink aan het draaien, en heeft iig 2 armpjes en beentjes en we konden zelfs al een gevuld maagje zien! En natuurlijk het hartje wat klopte! Owwwwwwwww ben zooooo opgelucht! Hier even een fotoootje van mijn kleine wondertje! Ik ga zo even teug lezen!