heey ja wat een mooie echo! ja ik heb ook al een behoorlijke buik maar soms is het ook iri met bukken en mensen vragen hoever ben je 20weken? dusss.. Zeg ik nee 12 weken en dan kijken ze je aan van oohww maar goed het staat nu al een weekie stil met de groei (van mn buik dan he) dus hopen dat ik over 2 weken nog in mn trouwjurk kan haha Liefs, Geraldine
schijndelsvolk, wow wat een flinke buik al! moby, fijn he dat het hartje klopt! Lekker geniete nu van je echo foto's he anneliesje, als je duidelijk verschil merkt in die week is het idd heel goed om wat afstand te nemen. Was je vakantie fijn? mamasu, fijn dat je nu gersut gesteld bent en dat het bloedverlies niet uit de baarmoeder komt! Marieke, heb je een PB gestuurd morgen ga ik ook weer even een buik foto maken
Prachtige echo's dames! En wat heerlijk voor jullie om te zien dat het goedgaat! IK kan ook niet wachten op donderdag, wil ook heel graag weer even de zekerheid.
Hoi! Hier is alles ok! Gisteren een echo gehad en het hartje klopt en het kindje ziet er goed uit. Navelstreng heeft ook hartslag, hersenontwikkeling zichtbaar. Ik had zelf 2 dagen verkeerd gegokt, ben vandaag 9 weken en 6 dagen en op 23 januari ben ik uitgerekend. Het kleintje leek een beetje te wuiven met een handje, erg leuk om te zien. Het lag heerlijk onderuitgezakt. Wel erg apart om te zien dat er iets in je leeft. Gisteravond naar een goede vriendin gereden, haar mobiel stond uit, kom ik aan was ze aan het smsen, ze wilde even bij mij langs gaan.... Ik ga volgend jaar gewoon weer werken als het verlof erop zit. Ik geef les in de bovenbouw en ik wil dat de 4e klas goed voorbereid het examen in gaat (ik heb er 2 van de 3) en ik heb alle 3 de derde klassen. Voor het mentorschap heb ik voor volgend jaar een mentormaatje (als fulltimer kreeg ik die nooit) en je ziet sommige collega's zich afvragen waarom ik opeens een maatje krijg......
Hé meiden, Weer een nieuwe erbij zag ik: welkom! En Joyce, wat heb je al een flinke buik! Supermooi! Ik denk dat het bij mij ook wel even duurt voor je het echt gaat zien, had al een buikje voor ik zwanger werd @Anneliesje: heb je een fijne vakantie gehad? Kan het me voorstellen hoor dat je hier wat minder komt. Zeker als je heel erg met iedereen mee gaat leven en je alles aantrekt. Als je af en toe maar laat horen hoe het met je gaat! Iedereen die een goede echo had: fijn om te horen! Ik mag morgen eindelijk! En dan de rest waar ik ook nog op wilde reageren... ben het alweer vergeten Sorry als ik ergens niet op gereageerd heb. Fijne dag allemaal vandaag!
goeiemorgen meiden, wat fijn om al die positieve verhalen te lezen!super! mijn buik groeit niet zo erg snel meer. ben er best blij mee.bij mijn zoontje was ik op het laatst tonnetje rond ook door het vasthouden van vocht.was ruim 30kg aangekomen.hoop stiekem dat het nu niet zoveel zal zijn. ben blij dat ik van deze kleine lekker fulltime mag genieten!bij mijn zoontje moest ik werken aangezien ik een alleenstaande ouder was. liefs kristy
san, fijn om te horen dat je een goede echo had! Mooi om te zien he die kleine die in je buik leeft! Berna, hoelaat moet je vanmiddag, zou fijn zijn als je weer terug gaat naar 3 januarie, scheelt best veel weer, een week veel plezier bij de echo! linda, ik had ook al een buikje voordat ik zwanger werd, maar je ziet het bij mij heeeeeel duidelijk. Er wordt vaak gezegd en gedacht dat stevigere mensen of eerder een hele dikke buik krijgen omdat ze er aanleg voor hebben of later een buik krijgen omdat je het niet ziet klopt helemaal niks van, volgens mijn VK en Gyn. Jou buikje komt nog wel kristy, lijkt me idd een prettig vooruitzicht dat je nu volledig kan genieten van dit kindje, als je moet werken heb je toch nog altij die werkdruk die je achtervolgd. ik ga nu even een foto van me buik maken
Ben benieuwd naar jouw buikje Meliske! Je begint het bij mij nu een beetje te zien hoor. Had vandeweek een jurkje aan en toen zei manlief al: dat buikje is echt niet meer alleen het buikje wat je al had. Dus het begint te komen!
linda, leuk joh dat je man dat zei! Mijn vriend zit ook zooooo vaak aan me buik, deed ie vorige zwangerschap helemaal niet zo veel. hier mijn buikje!
ik moet om half 3 naar de gyn voor nt meting 1700 vk voor termijnecho jaaa stom gepland maar ja kon echt niet anders dus 2 echo's op een dag haha
ooohhh meliske wat een mooie echo! En mooi buikje ook al! Mag ook best voor bijna 13 weken toch Berna, succes! Ik hoop dat je een goede echo hebt en een goede uitslag! Ik heb ook medicijnen tegen het overgeven gehad, al 2 maaltijden binnen gehouden vandaag, haleluja! En een flinke voorraad staalpillen, want zoals verwacht; bloedarmoede
Hoi hoi allemaal, Ik heb vandaag een echo gehad en het blijkt dat ik 7 februari 2008 uitgeteld ben... moet me dus aansluiten op het forum van de februari 2008 mama's. groetjes
Veel plezier bij de febr mama's Miran! Dames een tip! Ik bestelde net een positiebroek bij de wehkamp online en daar krijg je op dit moment bij positiemode als je 50 euro besteed het boek van Kluun gratis Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt! Dus ik zou zeggen sla je slag Ik krijg em morgen thuis (met hopelijk lekker zittende positiebroek)
Miran, veel plezier bij de februarie mama's, en een hele fijne zwangerschap toegewenst! lexie, goeie tip! Alleen ik heb het boek al berna, hoe was je echo?
zo nou zie banner 4 januari wordt het maar iig meer richting wat ik zelf dacht wat super was het zeg! kindje zat zich continu met de beentjes af te zetten tegen de baarmoederwand heel grappig om te zien!