Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    meliske een gezellige dag vandaag. En van harte gefeliciteerd beide.

Linda geniet er van van je echo.'

2. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    gefeliciteeeeeeeerd en een hele fijne verjaardag :D

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hoi allemaal..
    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en alles was goed!
    En jeetje wat is het minimensje al compleet met 9.6 weken!
    Het kindje bewoog ook veel en het hartje ging flink te keer.

Een uur voordat ik de echo had heb ik wat roze afgeveegd bij het naar de wc gaan..
    Dus ik vond het reuze spannend, maar gelukkig was er op de echo niets ergs te zien..
    Gister avond weer een druppeltje roze... tja je maakt je er toch wel druk om hoe dan ook..

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dank je meiden!

streepje, wow fijn he zo'n goede echo!
    kan me voorstellen dat je je druk maakt met die rose afscheiding.

5. Niet meer actief

Meliske: gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag vandaag!

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Meliske hele fijne verjaardag toegewenst

veel liefs Annik

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meliske van harte met beide verjaardagen! \:D/

heb net een positie spijkerbroek gehaald bij H&M
    zit toch wel erg lekker!kwam alleen wel uit op maat 42 :rolleyes:
    volgens mij vallen ze klein uit,normaal zit maat 38 prima.
    ach wat maakt t uit zolang die broek maar lekker zit. ;)

streepjes wat fijn een mooie echo.
    misschien is er een adertje iets gescheurt,
    het is wat gevoeliger dan normaal tijdens je zwangerschap.

fijne dag allemaal

knuff.kristy

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Meliska gefeliciteerd met jullie verjaardag.
    Linda ik hoop dat je een mooie echo hebt!
    Streepjes, gefeliciteerd mer de mooie echo.

Ik heb over anderhalve week een bruiloft maar mijn rok die ik aan wil doen gaat steeds moeilijker dicht :)
    Nog maar even iets gaan kopen wat een beetje over mijn buik heenvalt.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Meliske wat hebbenjullie dat leuk uitgekiend allebei op dezelfde dag jarig. Ach zit je maar een keer met het huis vol, heeft zn voordelen he ;)
    Iig een hele fijne dag gewenst en van harte gefeliciteerd! kus.

Ik had dus vh weekend de 1e positiebroek aangeschaft en 2 dagen aangehad. Nu gister weer gewone spijkerbroek aangehad en dat zat echt niet fijn. Ik geloof dat ik maar vast overga op positie spul. Heb inmiddels dus ook nog een broek bij wehkamp besteld, dus dan kan ik afwisselen.
    Manlief vind het wat vroeg, maar ik vind het veels te fijn zitten om me daar wat van aan te trekken.
    oke het is misschien nog niet heel veel buik, maar het zit wel op de plek waar de normale broeken sluiten en dat zit niet prettig!
    Zo en laat hetnu maar gauw donderdag half 2 zijn, ik wil zien dat alles goed gaat met mn beebje!

Fijne dag allemaal

10. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    meliske gefeliciteerd!
    Veel plezier vandaag!
    Nou ben niet meer misselijk geweest en voel me erg lekker!
    vanmiddag ff naar de nagel studio om acriel nagels te laten zetten ze zijn er al weer een tijdje af en met de bruiloft vind ik dat toch erg leuk! heb mn trouwjurk maar weer is gepast... hihi
    Ze gaan er toch een band in maken aan de zijkanten! iets te hard gegroeit! :oops:
    maar wel leuk.. wat ik wel veel heb is de laatste tijd onsettende nare dromen :( Dat ik in het ziekenhuis was bevallen en dat ze mn kind kwijt waren en dat soort dingen :cry:
    gelukkig was dat maar een droom haha
    Liefs, Geraldine

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Vanmorgen voor de 2de echo geweest en alles was goed! Fantastisch!

Ik ben 2,900kg aangekomen. De gyne zei dat magere vrouwen in de eerste maanden meestal een inhaalbeweging maken qua gewicht; ik dus ook:)

Groetjes
    juni

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    streepje en juni hartstikke goed zeg, die mooie echo's!

Meliske, gefeliciteerd! Ook met de verjaardag van je vriend!

Geraldine, spannend hé die voorbereidingen! Ik vond dat zo heerlijk vlak voor de bruiloft.
    Ik heb overigens al een keer gedroomd dat de wereld verging :confused: en het was zo'n overtuigende droom dat ik er nog heel wat uren stuk van was, hahaha!

Lexie, ik vind positiebroeken ook veel lekkerder zitten! Ik heb er nog maar 1, moet zeker nog wat bij shoppen!

Linda, hoe was je echo?

13. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey,
    ik hoef echt nog geen positiebroeken te dragen! Ik draag vaak van die lage heupbroeken daar heb ik nog totaal geen last van, vind het wel lekker eigenlijk. Heb wel wat langere shirtjes gekocht, vind het geen gezicht als er een buikje onderuit piept.
    Vanavond schoolfeest, thema Hawai. Is ook echt lekker zomers strandweer (not).

14. Niet meer actief

Hoi hoi!

Meliske gefelicitaart! :whistle:

Juni en streepjes, fijn dat jullie mooie echo's hadden!

Ik heb via MP nog een positiebroek gekocht en 2 rokjes, voor weinig, yes!
    (Wel jammer dat de broek korter was gemaakt, gelukkig kon ik het los tornen. Grrrr dat zetten ze er niet bij in de advertentie :evil: )

Nu nog wat leuke shirtjes enzo scoren hier in de stad en dan ben ik helemaal blij, hihi!

15. Niet meer actief

Ow trouwens, hebben jullie ook zo'n kort lontje?

Iemand hoeft maar iets negatiefs te zeggen of ik zit alweer boven op de kast. Reageer overal zo fel op :oops:

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ow Marieke ik wou soms dat ik m'n tong eraf beet, ipv weer een scherpe opmerking maken... Ik probeer zoveel mogelijk weg te lachen, maar vooral thuis kan ik er soms wat van!

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Goh ik heb zelfs nog mijn spijkerbroeken nog gewoon dicht...en ik lees hier dat een heleboel meiden al positiekleding hebben gekocht..

Ben wel benieuwd of juist de slanke of de mollige meiden eerder positie kleding nodig hebben..

18. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Nou ik ben er weer. Ik ben zooo blij! Heb een hele mooie echo gehad! Een heel lief klein babytje met een heel lief klein hartje dat klopt! Het was zoooo vreemd! Ik hoop snel een foto te kunnen plaatsen! Nu moet ik weer wachten tot ik 20 weken ben voor ik de baby weer eens mag zien. Maar ik weet nu iig dat er iets is en dat het goed is.

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Streepjes ik had altijd een platte buik, dus het verschil is vrijwel meteen merkbaar. Ik krijg mn spijkerbroeken niet meer dicht. Ja lukt wel, maar voelt verre van fijn..

Guppie: ik ben blij dat jij ook al liever in positiekleding loopt, ben ik neit de enige. We schelen maar een week, dus zo gek is het niet.

Marieke: ik heb geen last van eenkort lontje. Ik heb meer last van extreem veel huilen. Zo ineens heb ik dan weer het besef dat er echt een kindje van ons twee gaat komen en dan kan ik niet ophouden. Ik kocht gister een setje van 3 slabbetjes bij de Action, zo schattig! Ik stond er mee in de rij voor de kassa en kon wel janken dat ik dit voor ons kleintje kocht ipv altijd voor een ander (dat heb ik natuurlijk meer dan 6jr gedaan!)
    Zaterdag in de C&A bij het afrekenen van de positiebroek idem dito, kon wel janken, lukte me nog net om eht in te houden. Gewoon het besef "het gebeurt me nu echt, ik ben echt zwanger en het gaat goed!".
    Ik was altijd al een jankerd, maar nu echt zoveel erger, ongelovelijk. En meneer Lexie me maar uitlachen de rotzak :D ach ik moet vaak ook lachen hoor (tegelijkertijd met het janken dan)

Ach als dat het ergste is, ik heb het er met plezier bij ;)

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Stiertje wat heerlijk voor je!

Deel Deze Pagina