Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kwam even kijken of linda al was geweest...
    Nog niks dus...

stiertje, gefeliciteerd met je mooie echo! leuk he dat hartje!

2. Niet meer actief

Stiertje, gefeliciteerd met je mooie echo!

Ik kan de meeste gewone broeken wel aan, maar zitten niet echt lekker.
    Heb nu een 'oude' spijkerbroek aan en die zit goed! Dat is de enige zo'n beetje :oops:

Positiebroeken hoeven niet, maar ohoh wat zitten ze al lekker.... ;)
    Die van noppies die over je buik zit, echt zalig!

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik ben ook nog net een jan 2008 mama...

27-1 uitgerekend! LEUK!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hmm ik vrees dat ik ook een chagrijnige jankerd ben geworden.... Kan echt letterlijk om niks in huilen uitbarsten! En vind zo vaak dat mijn mannetje stomme opmerkingen maakt dat dat misschien ook wel aan mijzelf zal liggen...

Ik heb vandaag 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' voor hem gekocht, en heb zelf helemaal in een deuk gelegen bij het lezen! Ik vind het echt een aanrader en manlief was er ook over te spreken.

Verder zit ik nog helemaal na te genieten van het feit dat ik gister naar het concert van GEORGE MICHAEL ben geweest! Het was zo geweldig!
    Ik ben nu compleet gesloopt, doodmoe, overal spierpijn en keelpijn, maar het was het echt zo dubbel en dwars waard. Ik vind hem echt helemaal super!
    Balen was alleen dat er om me heen veel werd gerookt, ik ging zowat over mijn nek van die vieze rook. En meeroken is ook slecht voor het kindje... Dus zoveel mogelijk de rook ontweken voor zover mogelijk.
    Maar verder was het helemaal top!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hihihi wel leuk om te lezen dat we met meer chagerijnen en jankerds zijn. Ik moet af en toe om mezelf lachen hoor. Vanmiddag zit ik aan tafel rapporten te schrijven, vliegt er een merel tegen het raam. Het beestje ligt een beetje te suffen op de grond en ik..........JANKEN, slaat echt helemaal nergens op, want het beesie huppelde een minuut later alweer vrolijk door de tuin. Ik kan ook janken en lachen tegelijk Lexie, maar daar zijn we ook vrouw voor he? hahaha
    Ik gooi mijn mannetje ook van alles om de oren hoor (woorden dan he, hihi), maar hij lacht me ook al uit, grrrrrr. Gelukkig heb ik op een gegeven moment zelf wel in de gaten dat ik niet helemaal mezelf ben en dan lachen/ janken we vrolijk samen verder.
    Ik had trouwens een scheurkalender gehaald om de zwangerschap af te tellen. Mijn mannetje houdt me tegenwoordig goed op de hoogte van alle veranderingen in mijn lichaam. Hij raakt wel steeds meer betrokken. Is dat bij jullie ook zo, dat dat steeds meer wordt?
    Meliske van harte met jullie verjaardagen!
    Alle echo-dames, wat super dat het weer zo goed en bijzonder was!
    Nou tot gauw

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Leuk Mamasu ik kreeg em dus vandaag bij mn wehkampbestelling en ben dr ook al in bezig. WErkelijk hilarisch!

7. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb nog geen zwangerschapsbroeken aan, ik moest eigenlijk een maat kleiner hebben, droeg mijn broeken met riem en ze zitten nu mooi (ik had 42 en nu 44).
    Ik ben van mezelf best wel een felle tante maar door de hormonen ben ik veel minder fel. Ik heb mijn omgeving al gewaarschuwd dat ik in jan in volle sterkte terugkom! Ik heb er denk ik ook niet de puf voor!
    De energie komt weer terug, ik slaap niet meer de hele avond.
    Mijn mannetje raakt ook steeds meer betrokken, vooral na de echo is het voor ons nu echt!
    Ik heb nu een slank posttuur, maar door het afvallen had ik nog wel een slap buikje overgehouden (was 'm druk aan het aftrainen.....). Nu heb ik een bol buikje, maar omdat ik dus altijd camoufleer valt het bij mij niet zo op dat ik wat breder wordt.
    Meliske, nog gefeliciteerd voor jou en je mannetje!
    Volgende week vrijdag ga ik de rest van het team inlichten. Heeft iemand nog suggeties voor een leuke manier?

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey goedenavond dames.

ik heb soms ook al positie broek aan.
    zitten heerlijk.

ik heb ook z'n jank periode gehad.
    en vandaag sinds tijdens een kots vrije dag :D

veel liefs en slaap lekker Annika

9. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Bij ons hadden ze bij de bakker chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop dat heb ik gedaan, erg grappig! En ik kreeg echt van die nadenkgezichten haha.....uhm ja is het dan echt zo hahahha

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi ik heb een normaal postuur alleen het is mijn 3e zwangerschap en 2e kindje.ik had een blubberbuikje over van mijn zoontje.die was 9 pond bij geboorte.denk dat het bij meer zo is.
    toen ik zwanger was van mijn zoontje zag je bijna niets pas halverwege begon ik te groeien.

12 weken buikje staat in mijn album

knuff kristy ;)

11. Niet meer actief

Hé meiden,

Mn echo was allemaal goed! Oh wat is dat super om te zien! Hij lag steeds te slapen, dus we hebben m wakker geschud en toen zag je zn beentjes en armpjes bewegen. 3,9 cm... Onvoorstelbaar hoe goed je dan al een echt kindje kunt herkennen!

Zal de foto zo in mn album zetten.

x Linda

12. Niet meer actief

De echo staat in mn album!

Ben trouwens ook Rhesus-D negatief. Had het al van een aantal meiden hier meer gehoord. Ze legde me uit dat het verder niets uitmaakt, ik krijg alleen bij 30 wkn een prikje zodat ik geen antistoffen in mn lichaam aan ga maken, voor het geval ons kindje positief is. En als de baby dan geboren is, wordt ie getest en als ie positief is dan krijg ik nog een prikje zodat ik voor een eventuele volgende zwangerschap geen antistoffen meer aan kan maken.

Is dat dezelfde uitleg als meer meiden hier gehad hebben?

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi,

Linda: Die uitleg heb ik ook exact gehad ja! Precies hetzelfde verhaal.
    Lefbekkie: leuk idee, ik ga hier maar eens kijken bij de bakker!

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    en san anders beschuit met twee kleuren muisjes door elkaar....

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooie duidelijke echo Linda
    ik ga zo naar de vk.. gaan proberen hartje te luisteren en ik krijg ook uitslag van mijn bloed

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey meid, geweldige echo hoor! ben er maar lekker trots op samen met je mannetje! en ik hier ook Rhesus-d neg. hihi dus kunnen elkaar de hand schudden lol :)

Binnenkort weer een bakkie doen meid!

(hier morgen de laatste echo bij de gyn. ben benieuwd hoe hard ie gegroeid is)

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ow gelukkig Linda, het duurde zo lang voor je weer postte! Mooie echo! Jouw kindje ligt heel anders dan die van mij, grappig!

San, ik heb een doos celebrations gehaald en toen vroegen ze meteen wat ik te vieren had.

Ik ben lekker vroeg thuis nu, vanavond oudergesprekken. Er zijn er maar 4 die me willen spreken, lekker rustig!
    Morgen nog een dagje en dan hebben de leerlingen vakantie. Dan nog een weekje vergaderen, vergaderen en vergaderen....

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ons beebje is ook weer apkgoedgekeurd ;)
    Alles ligt op schema en het kindje spartelde naar hartelust in mn buik rond.
    We zijn zo dankbaar en opgelucht en blij!
    Foto in mn album

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Fijn Lexie dat het er weer goed uitzag! Wat een opluchting is het he, als je je kleintje dan weer zo lief ziet spartelen!

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou zeg dat wel Mamasu!

Deel Deze Pagina