Linda: joepie, een mooie echo, ga de lijst later aanpassen hoor Ik ben ook rhesus-d negatief en het verhaal klopt helemaal! Gaan we gezellig met de andere 'negatieve' dames over zo'n 20 weken een prik halen.... En Lexie: wat fijn weer zo'n check! Ik moet nog ff wachten tot 17 juli....
zoo ben er weer hartje gehoord! echt heel leuk verder alles goed bloed goed bloeddruk ook dus ik kan gerust op vakantie!
Zal ook maar weer eens wat van mij laten horen. Wat een goede berichten van iedereen, super! Wat betreft positiekleding, ik kan mijn broeken niet meer aan en heb inmiddels 1 positiejeans en een aantal 3/4 joggingachtige broeken en dat gaat goed. Moet het alleen niet een aantal dagen slecht weer zijn want dan red ik het niet. Heb maat 34/36 en das best lastig als je positiekleding nodig heb, of het is onwijs duur. Heb nu waarschijnlijk via Marktplaats iemand met mijn maat die haar hele positiegarderobe voor 100 euro aan mij kwijt wil, dan ben ik meteen klaar en het zijn nog leuke spullen ook Zal ook even een buikfoto plaasten:
@ guppie: zondag heeeeel vroeg uurtje of 4 denk ik jij succes maandag Mooie buik miss frodo bij mij komt er een klein glooinkje nu.. dus veel jurkjes mee op vakantie kan wel eens hard gaan 3 weken rust
Hoi! Als het weer een beetje mee zit ga ik alvast langs de chocoladezaak hier. Wij hebben op school bijna altijd aparte koeken, taart, drop enz. We krijgen standaard elke middag twee soorten soep en geregeld stukjes meloen e.d. Dus een doos celebrations zullen de lekkerbekken bij ons vrees ik niet snappen.... Het taart eten hebben we eigenlijk drastisch verminderd, dat was gewoon te erg. Ik neem meestal niks ongezonds behalve de chocoladekoekjes, zo lekker! Vandaag nog een paar proefwerken nakijken en dan de cijfers invoeren. En dan gaan wij ook vergaderen...... Maandagochtend heb ik de bijeenkomst van trainers van plezier naar school (weerbaarheidscursus die ik samen met iem van de GGD geef), 's middags rapportvergadering. Dinsdagmiddag vergadering en afscheidsreceptie, woensdag boeken inleveren en met mijn mentorklasje naar de Mac en biolokaal opruimen. Donderdag verder opruimen en voorbereiden cursus plezier naar school en vrijdag teamuitje! EN DAN HOERA VAKANTIE!
Ben jaloers op de meiden die bijna vakantie hebben! Ben nog niet zo lang geleden geweest, maar ben er nu alweer aan toe! We zijn gisteren naar een kinderdagverblijf geweest, want het is de bedoeling dat ons kindje dadelijk 1 dag naar het kinderdagverblijf gaat. We waren eergisteren na de echo al ergens geweest, maar daar hadden we niet zo'n supergevoel bij. Deze waar we gisteren waren, was echt super! Veel professioneler, leuke meiden en een supermooi en supergroot dierenpark. Was echt wel 1 hectare groot of zo! Lopen allemaal diertjes rond die ze 's middags met zn allen gaan voeren. Echt hartstikke leuk. We hebben onze kleine daar inmiddels ook al ingeschreven, ongelooflijk dat je daar zo vroeg bij moet zijn. Vond de prijzen reuze meevallen trouwens! 2/3 krijg je terug van de belasting en dan zijn we uiteindelijk nog maar iets van 0,60 per uur kwijt... Zondag gaan we met mijn ouders en mijn schoonouders naar Baby-dump. Maar eens kijken wat ze allemaal hebben. Leuk, leuk, leuk! San & Berna: fijne vakantie! Geniet ervan!
Moet zeggen dat ik dat verhaal van die rhesus-d negatief nog niet helemaal snap hoor. Want stel dat ik nou positief was geweest, dan was er verder niets aan de hand geweest. Maar Roy wordt verder niet getest of zo, die kan toch ook negatief zijn en dan kan die kleine dat toch ook zijn? Of werkt dat zo niet? Mn vader en moeder zijn allebei positief, toch ook raar dat ik dan negatief ben? Snap er nog niet zoveel van, zal het de volgende keer bij de vk nog weleens precies navragen. Vroeger spraken ze ook weleens ooit over een 'rhesus kindje', want mn schoonmoeder schrok er een beetje van. "Dan wordt je baby dadelijk meteen bij de geboorte weggehaald en wordt er iets met het bloed gedaan", zei ze. Maar dat is helemaal niet meer zo. Het stelt tegenwoordig allemaal niet zoveel meer voor.
Hoi meiden mag ik hier meeschrijven? Ik ben op 15 januari uitgerekend. Ik heb in april een mk gehad met 6 weken zwangerschap en gelijk de maand daarna waren we weer zwanger Met 7w en 3d hebben we een echo gehad, het was 1 cm en het hartje klopte! En as dinsdag hebben we de 12weken echo, ook weer spannend! Fijne dag allemaal!
Welkom dropveter! Klets maar lekker hier mee hoor! Gezellig! We zijn al met veel januari-mama's, maar er kan er nog altijd één bij!
hallo ook ik ben de 12 weken grens gepasseerd en nog steeds zwanger. joehoe. ik ben zo blij. heb as maandag de 3e echo om 13.30 en vrijdag naar de vk. dropveter welkom hier.
@dropveter welkom en lekker he? die dropveters haha Met mij gaat het goed! ik ben alleen vandaag heel erg emotioneel maar goed het hoort er bij! mooie buikjes allemaal! gaaf he? als het zo groeit! mensen die een echo hebben heel veel plezier en geniet er van! Liefs, Geraldine
Welkom dropveter. wat een mama's zeg en de komende week twee weken gaat iedereen de magische grens over! SUPER als de laatste eroverheen gaat wordt het driemaal JOEPIE! Dikke pret en lekker verder genieten! Vandaag superlast van bandenpijn. als ik hoest of nies voel ik het zo steken..is wat maar goed...
hey meiden, nog een januari mama erbij!dropveter van harte! geraldine ik ben momenteel ook erg emotioneel.zeker als er iets op tv is miss Frodo mooi buikje hoor! mijn mannetje is vandaag lekker thuis!is lekker aan het klussen in de babykamer.wij hebben een keukenblokje is de babykamer zodat ik alle ruimte heb voor het aankleden en wassen.als dat stukje klaar is kunnen we de muren een kleurtje geven en naar zeil kijken voor op de vloer. fijne dag vandaag!
@kristy: wat goed dat ie al begonnen is! Bij ons zijn we nog even afhankelijk van het bouwbedrijf, want onze hele voorgevel moet vervangen worden... Daarna kunnen we pas aan de babykamer beginnen...
hoi hoi, ben ik ook weer even! de 2 nieuwe mama's welkom! en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! gister en vandaag gewerkt, ben nu bekaf maar heb lekker het weekend vrij! Linda, fijn dat je echo goed, was! Wat een duidelijke foto! missfrodo, mooi buikje hoor!
jazeker! zondag geven we het feest. woensdag avond zijn er wel een paar mensen geweest, maar niet zoveel.
hee allemaal! Nog één dagje en dan ben ik 12 weken, jeeeeeh! Ik hoop dat we snel allemaal die grens voorbij zijn! o Ik heb vandaag een beetje casual overlegd hoe het zit als ik minder ga werken, die uren raken we als locatie dan gewoon kwijt. Ze waren al heel blij te horen dat het mijn plan is 1 dag in te leveren en niet nog meer. Vind het wel heel erg balen voor mijn school dat we die uren kwijt raken, betekend nog harder werken dus. Maar wil ook echt niet volledig blijven werken.... Ik heb net even bij de prenatal gekeken of ze daar leuke positiekleding hebben, maar dat viel me ook tegen. Een paar leuke dingen, maar verder heel erg basic. Er schijnt hier nog een winkeltje in de stad te zitten, dan hoop ik echt dat ze daar wel een beetje leuk spul hebben... Wij hebben onze eerste babykleertje gekregen van mijn broertje en zijn vriendin, zo lief! En zo klein ook, maatje 52. Ik smolt er bijna van...