Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vandaag heb ik voor het eerst zo'n dag dat ik met regelmaat misselijk ben, maar dat heb ik er wel voor over.

Is hier trouwens iemand die weet of je standaard 2 echos krijgt en of die ook vergoed worden? En krijg je er automatisch een afdruk van en jeetje hoe werkt dat allemaal? :( :(

2. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Ik meld me ook aan bij de januari mamma's.
    vanmorgen bij de dokter geweest dus even een beetje gerusteld door de woorden van hem.
    Zo als het nu lijkt 4januari uitgerekend.
    Ik heb 24 mei bij de vk een afspraak.

klein wonder.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    franklin, mijn ouders weten het alleen, verder vertellen we het voorlopig niemand, probeer het zo lang mogelijk stil te houden, maar gezien ik het idee heb dat mijn buik nu al begint... :confused:

berna/lefbekkie, die gelige afscheiding/donkere urine heb ik ook, denk dat het bij mij vooral hele donkere urine is, want ik heb ook heel heldere rekbare afscheiding, best veel ook.

anneliesje, gefeliciteerd met je zwangerschap, en welkom hier!

mj24, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

ma2be, Gefeliciteerd en welkom hier! Mooie datum hoor, 1 januari :)

martje, wow gefeliciteerd meid! Wat fijn dat het toch gelukt is vanzelf! Geniet ervan!

bloemetje, gefeliciteerd meid! Gezellig meekletsen!

sterretjes, ja leuk he op de toekomstige babykamer rondneuzen ;) het idee dat daar over 9 maanden jou kindje ligt te slapen :)

moppie, idd dat gevoel heb ik ook als ik mijn buik inhoud. ook heb ik af en toe wat ongi krampjes en Verder heb ik eigenlijk nergens last van.

berna, ja mag gewoon lekker in bad gaan, alleen tegen mij is vertelt dat het water niet TE heet moet zijn, maja dan kan je er zelf ook niet meer in denk ik dan.

suuzje, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Spanned hoor donderdag trouwen, iig alvast een hele fijne dag!

talitha, welkom en gefeliciteerd meid!

annika, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Geniet er lekker van!

missfrodo, ik heb de termijn echo en de 20 weken echo bij mijn vorige zwangerschap gewoon vergoed gekregen, omdat die op medische basis zijn, denk dat iedereen die dan vergoed krijgt. Ik kreeg bij de termijn echo toen 2 foto's en bij de 20 weken echo 3. Heb er toen nog een extra bijgevraagd en ook gewoon gekregen. Maar als je de eerste keer na de VK gaat krijg je waarschijnlijk een foldertje mee waarin de uitleg staat over de echo enzo.

klein wonder, gefeliciteerd meid met je zwangerschap!

tsjeee wat hebben jullie veel gekletst! Sorry als ik iemand vergeten ben hoor :oops:

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dank je wel Meliske!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb vanmorgen mij VK gebelt, en ze was echt zo blij dat het weer raak is! Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde, of eerst met haar een gesprek, of eerst een echo, natuurlijk heb ik gekozen voor eerst een echo, dus heb ook meteen een afspraak gemaakt, voor 24 mei om 18.45 uur, dus heeeeel erg spannend! Ben er nu al zenuwachtig voor ;)

Ook heb ik het idee dat mijn buik nu al aan het groeien is :confused: Ik ben 2 kilo afgevallen en mijn broek zit me toch strak in mijn buik, pfff! En ik wil eigenlijk ook nog geen positiekleding dragen, want dan lijkt je buik nog groter, en ik wil het toch echt nog even verborgen proberen te houden.... :(

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Zwanger

01. suiske(22) ?? 01-01-2008 ? kindje + ?? kg
    02. Ma2Be(31) ?? 01-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    03. missfrodo(32) meisje? 03-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    04. lefbekkie(24) ?? 02-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    05. berna(26) ?? 03-01-2008 ? kindje + ?? kg
    06. Meliske(22) Jongen 03-01-2008 2de kindje + 0 kg
    07. christie(38 ) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg
    08. Schijndelsvolk(22) ?? 05-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    09. jana(36) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg
    10. sterretjes(31) ?? 05-01-2008 2de kindje + ?? kg
    11. Kyrillis(32) ?? 05-01-2008 3de kindje + ?? kg
    12. franklin(22) ?? 06-01-2008 eerste kindje + ?? kg
    13. Talitha(29) ?? 06-01-2008 1ste kindje + ?? kg
    14. illy(??) ?? 07-01-2008 ? kindje + ?? kg
    15. kristy(30) ?? 08-01-2008 2de kindje + ?? kg
    16. moppie1982(24) ?? 08-01-2008 ? kindje + ?? kg
    17. Suuzje(24) ?? 12-01-2008 1e kindje -1,2 kg
    18. Annika(21) ?? 12-01-2008 2de kindje + ?? kg
    19. AnneLiesje(27) ?? 13-01-2008 ? kindje + ?? kg

Agenda

Lefbekkie - 16 Mei- Eerste echo!
    Suiske - 21 Mei - Eerste afspraak VK
    Meliske - 24 Mei - Eerste echo!
    Berna - 29 Mei - Eerste echo
    Schijnselsvolk - 30 Mei - Eerste afspraak Gyn
    MissFrodo - 8 Juni - Eerste afspraak VK
    MissFrodo - 11 Juni - Eerste Echo
    franklin- 7 mei - eerste afspraak VK

7. vanmorgen weer naar de huisarts gweest,hij wou me eerst voor een echo sturen,maar we hebben besloten om morgen eerst nog een test te doen en mochten er toch nog twee streepjes komen dan ga ik naar het ziekenhuis.
    mocht het niet zo zijn dan gaan we overleggen over de volgende stap,ik ben al wat op leeftijd ;) dus hij wil er dan wat vaart achter zetten
    weer wachten tot morgen vroeg

de nieuwe zwangeren van harte :)

8. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    christie succes morgen ik duim voor je

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    christie, wat spannend zeg! Knap van je dat je toch heb besloten om eerst nog een keer te testen, lijkt me erg moeilijk, want je wilt denk ik ook zo snel mogelijk een echo. Ik duim voor je hoor!

10. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Jeeetje wat wordt er een hoop gekletst! gezellig hoor, kan het alleen allemaal niet zo goed onthouden!

Meiden, ik voel m'n buik de hele dag, wie heeft dit ook? Alsof ie een soort strak staat...

Nieuwe zwangere, gefeliciteerd!

Christie, spannend zeg, duimen op goed nieuws!

hmmm verder weet ik het dus nu al niet meer.....hihi moet er nog even inkomen hoor.

Liefs Bloemetje

11. ik had liever een echo,alleen zou daar nog niet zoveel op te zien zijn.
    alleen maar dat ik zwanger zou zijn,dus nog geen hartje en dan moet je weer,maar mocht het nu weer mis zijn gegaan dan wil de ha er vaart achter zetten heb geen idee wat hij dan wil maar dat horen we dan wel weer

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow oke!
    Wist eigenlijk niet dat je nu het hartje nog niet kon zien, dacht met een inwendige echo wel.
    Denk dat je HA bedoelt met vaart erachter zetten, dat je dan misschien een inwendige echo krijgt....
    Ikke ook niet weten ;)

Ik hoop iig het allerbest voor je!

bloemtje, ja ik heb ook wel zo'n raar gevoel in me buik, wat precies zou ik niet kunnen omschrijven.

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heel veel sterkte morgen christie, hoop dat alles goed gaat!

Ben blij als deze dag voorbij is, komt niet veel van werken vandaag en ben zo moeeeeeeee.....

14. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    haha nee kan het gevoel ook niet echt omschrijven maar ik voel um gewoon de hele dag.

Kunnen jullie ook opeens zo goed naar de wc? Kon gister wel 5 keer :oops:

15. ach ja het is altijd wachten ,we horen het morgen wel

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    bloemetje: nee juist helemaal niet, donderdag voor het laatst... zit wel dwars nu

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bloemetje, heb ik ook, heb denk ik een dag of 4 niet gekunnen, en nu net toevallig wel. Als dit lang duurt dan ga ik aan de roosvisee laxo, kan geen kwaad voor de kleine en is nog lekker ook.

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    meliske, waar haal je die roosvicee laxo? Dat ken ik niet. Als het helpt zou wel fijn zijn!

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gewoon bij de supermarkt hebben ze dat.
    Ik heb het vorige keer toen ik zwanger was gevraagd aan mijn VK en die zei dat je dit gewoon kan gebruiken. Bij mij hielp het echt goed.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb dar geen last van gelukkig
    alleen echt enorm van mijn borsten dus.. lijkt wel of ze met de minuut groeien.. en eigenlijk pas sinds dit weekend... maar goed verder mag ik niet klagen je zal de hele dag boven de wc pot hangen pff

Deel Deze Pagina