Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben net de echo gehad en het zag er weer ontzettend goed uit! Flink gegroeid ook, volgens de echo ben ik al 13 weken...
    We hebben ook het hartje gehoord, wat een prachtig geluid! En af en toe een woesj erdoor, want het was weer flink aan het bewegen.
    Daarna zijn we doorgereden naar de babydump, maar die was dicht :(

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, fijn dat de echo zo goed was! mooi he dat geluid van het hartje!
    Stom zeg dat de babydump dicht was :(

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat rustig is het hier zeg....

4. Niet meer actief

Hallootjes!

Guppie, fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! :D

Het is inderdaad erg rustig hier.... Nog even en we worden ingehaald door februari :rolleyes:

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zal ik het even druk maken hier dan?

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Heb alleen even niet zoveel te melden dus schiet eigenlijk ook niet op...

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi dames.

hoe is het met jullie?
    hebben jullie nog kwaaltjes? hier zo nu en dan wat misselijk maar word gelukkig mensen.

ben vandaag geslaagd voor mijn examen opschool, mag na de zomer mijn laatste jaar doen en dan ben ik klaar jeeeeeej eindelijk :p

wij hebben babykamer ook al gekocht en de wagen heb ik nog.

veel liefs Annika

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ey meiden

vandaag de echo gehad, en ik loop gewoon netjes op schema, dus ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger ipv 10 weken en 3 dagen...

de echo's staan in mn boekje, zijn zo mooi :D ben echt trots op mn druifje...

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    little hope, wat een mooie echo heb je! prachtig! fijn hoor ,dat je op schema loopt en dat alles goed was!

guppie, jij ook gefeliciteerd met je goed echo! wat super om je kindje weer even te zien he!

ik denk dat het de komende tien weken allemaal een stuk echter en realistischer voor ons allemaal gaat wordne. we zullen onze ukkies gaan voelen en onze buiken zullen flink gaan groeien. eindelijk! ik vind die eerste 3 maanden waardeloos! en vind het allemaal veeeeeeel te lang duren ;) 8) .maar ja, ik ben ook nie tde meeste geduldige dame van de wereld grijns....

Linda, prachtig kamertje hebben jullie uitgekozen! ik heb ook wit (nog van mijn dochter) en ga dat weer gebruiken voor onze tweede. leuk hoor! Mijn dochter gaat verhuizen naar een andere kamer, en de beebiekamer blijft hetzelfde. wel weer alles een keer goed wassen enzo, dan kan straks ukkie 2 erin. wel weer bijzonder hoor! heb de maxicosi ook alweer even bekeken en de kinderwagen. moet alles straks nog wassen, maar vind het superleuk dat ik het allemaal weer mag gaan gebruiken!

10. Niet meer actief

Kan me voorstellen, prachtige echo's!

En dames, de lijst is weer aangepast :D

11. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    alleen bij mij klopt de lijst niet ( jaja ik weet t verander vaak lol) maar ik ben dus gewoon de 18de uitgeteld... zoals mn eigen cyclus al zei :D

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ben ik weer.

de echo was vandaag weer hardstikke goed. ukje is nu 6.6 cm. hartje klopte goed 168 slagen per minuut.
    heb 5 mooie echos meegekregen en 1 dvd met de uk er op en de hartslag.

uk was erg druk hele tijd springen en zwaaien met de armpjes en beentjes.

ben de gelukkigste vrouw op aarde haha :D

13. Niet meer actief

Ben jouw pb vergeten, maar staat er nu op :oops:

14. Niet meer actief

Moppie wat heerlijk zeg!

Genieten :D

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Fijn zeg, al die goede echo's weer! Dat is toch super, als je je ukje zo rond ziet zwemmen?

Morgen heb ik weer controle bij de gyn, spannend! Waarschijnlijk geen echo, zeker niet omdat ik er vorige week nog 1 gehad heb (na bloedverlies).

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo ik ben er lekker vroeg bij... Ik voel me echt weer zo lekker, steeds meer energie! Ken mezelf weer een beetje terug!
    Ik slaap wel slechter, daar krijg ik de rekening nog wel van...

Toch wel fijn, nog even en dan gaan we allemaal het 2e trimester in. Ik vond de eerste 3 maanden ook niet fijn hoor. Ik denk wel dat het genieten nu veel beter gaat lukken!

17. Niet meer actief

Hé meiden,

Wat een goed nieuws weer allemaal hier, heerlijk!

En ik zal ook blij zijn als we strakjes met zn allen de eerste 3 maanden door zijn. Vanaf dan gaat het heel hard zeggen ze!

Fijne dag allemaal vandaag!
    Ik hoef maar een half dagje vandaag, vanmiddag lekker naar de kapper!

18. Cynthia1977

29 mei 2007
    16
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden,
    Ik wil me graag ook even aanmelden in dit topic. Gisteren echo gehad en ben nu ruim 10 weken zwanger van een tweeling.
    Uitgerekende datum is 20 januari.

Groetjes

19. Niet meer actief

Welkom Cynthia! En van harte gefeliciteerd met je tweeling! Volgens mij zijn er in dit januari-forum al twee meer met een tweeling!

20. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Welkom Cynthia! Ja er zijn geloof ik al 2 andere tweelingmama's in januari.

Ik ben vanochtend op controle geweest bij de gyn en alles zag er goed uit! Ik heb toch weer een echo gekregen, omdat het nog te vroeg was om het hartje via de doptone te kunnen horen. Was even snel hoor, en de echo-apparatuur was niet zo fantastisch dus ik heb hem/haar maar eventjes kunnen zien, maar wel weer leuk! Ukje lag mooi op schema, en was druk aan het bewegen. Het was mijn zijn handjes in zijn oogjes aan het wrijven, leek het wel! Ook mijn mannetje heeft hem nu eindelijk op de echo kunnen zien, voor het eerst!

Omdat mijn zoontje te vroeg geboren werd, willen ze met 20 weken een vaginale echo doen om de baarmoedermond te meten. Bij sommige vrouwen schijnt die erg kort te zijn en dat kan een oorzaak zijn van een vroeggeboorte. Dus dat gaan ze extra in de gaten houden, wel fijn vind ik. Ze zei wel dat mocht hij bij mij heel kort zijn, dan kan dat tot een zkh-opname leiden....Hmm minder, nou ja, dat zien we dan wel weer. De kans was klein dat dat nodig was zei ze er ook nog bij.

Voorlopig ziet het er allemaal goed uit, gelukkig! En heb ik bijna de 12 weken bereikt, joepie!

Oh ja, voor de lijst van Mariekepieke: volgende controle bij de gyn. is 2 augustus!

Deel Deze Pagina