heey allemaal, Ik ben na mijn verjaardag goed ziek geweest en alleen maar slapen en nog is slapen.. overgeven en koorts.. Dus volgends mij had ik de griep te pakken heel vervelend! maar goed het gaat nu weer iets beter! De meiden die over de 12 weken zijn gefeli! Roxyrox en marije.. wat vervelend voor jullie! Liefs, Geraldine
Hallo meiden, Hier alles goed, inmiddels wat minder misselijk gelukkig. En al heel voorzichtig een klein buikje te zien. Maar wel heeeel moe, dus vaak al vrij vroeg mn bedje in. Ik weet niet meer wie het vroeg over werken... Wat ik inmiddels wel weet is dat je kindje waarschijnlijk het verschil niet echt zal merken tussen drie of vier dagen. Het gaat er vooral om waar jij je zelf lekker bij voelt. Ik werk ook in het onderwijs(basisonderwijs) en merkte vooral toen ik net terug was van mijn verlof dat ik een hele pittige baan heb. Een half jaar later (nu dus) ben ik eigenlijk weer in vorm..... Ik werk drie dagen. Of eigenlijk woensdag, donderdag en vrijdagmorgen. Dat bevalt heel goed. Het is een mooie combinatie vind ik zelf. Zelf ben ik op maandag en dinsdag dus thuis. Helena gaat op woensdag, donderdag en vrijdag naar een gastouder en dat bevalt heel goed. Oja, en mijn vriend is om de week de vrijdag vrij. Dan blijft ze natuurlijk thuis! Geniet nog even van het weekend. Ik ga eten opwarmen voor mn meisje.
Ha, ha, ik had speciaal voor dit forum een andere inlognaam... Dat ging dus even mis. Nou ja, inmiddels maakt het niet meer zoveel uit (gelukkig)
Heej hallo iedereen, Daar was ik weer eens even. Heb een rustig weekend gehad. Lekker veel geslapen en gerust. Heb vorig weekend het grote nieuws aan mn moeder verteld en volgend weekend gaan we het aan mn schoonouders en de rest van mn schoonfamilie vertellen. Zit me nu nog te bedenken hoe en wanneer ik het aan mn vader en de rest van mijn familie ga vertellen. Ik heb echt geen flauw idee. Ik zie trouwens dat een aantal van jullie al een baby kamertje hebben gekocht. Wij nog helemaal niet willen dat pas over een maand of 2á3 gaan doen, is dat laat of zijn jullie gewoon vroeg?! Nou ik heb mn verhaaltje weer gedaan. Groetjes!
dag allemaal! Echt druk is het niet hé? Ik heb weer een lekker dagje gehad, ik ben zo blij dat het weer lekker gaat... Stiertje, wij moeten echt het kamertje uitzoeken, mijn man is vrij op zondag en maandag en ik gewoon in het weekend. Ik kan geen vrij nemen, dus moet het nu in mijn vakantie. Eventuele andere spulletjes kunnen wel op koopavond, maar nu willen we echt alles gezien hebben voor we gaan kiezen. Narcissen, ik denk ook niet dat het kindje eronder lijdt, maar voor mijn eigen gevoel vind ik 2 dagen thuis ook wel een heel lekker idee. Ik werk ook in het onderwijs, praktijkschool. Lijkt me idd best pittig om te combineren met het moederschap. Geraldine, gelukkig voel je je weer beter! Lekker weertje vandaag hé! Wij zouden door het K*T weer andijviestampot gaan eten, maar nu is het boven de 20 graden, hahaha! Ach, ik vind het altijd wel lekker!
Hallo hier nog een januari mama We zijn uitgerekend op 2 januari. Misselijkheid heb ik niet veel last van gehad. juist draaingen en flauwvallen door een te lage bloeddruk, nu is dit gelukkig achter de rug
Wij hebben een ontzettende hekel aan levertijden, dus ons kamertje hebben we de vorige keer lekker op marktplaats gekocht! Even een eigen "touch" eraan gegeven en we waren in onze nopjes. (en..het scheelt een heleboel geld). Degene van wie we het kamertje kochten wilden ook nog allerlei andere dingen kwijt (badje, tummytub, dekbedje en hoezen voor later) dat hebben we ook voor een mooi bedrag over kunnen kopen. Succes met uitzoeken! Oja, we hebben wel bij de grotere babywinkels gekeken wat we allebei mooi vonden zodat we heel gericht op marktplaats konden zoeken. Succes!
Lapeldoorn, ik woon in Apeldoorn, dus dacht misschien jij ook wel Ik werk trouwens bij de instelling van de blauwe enveloppen, die soms bij mensen in de vriezer belanden Moppie, natuurlijk willen wij wel jouw kamertje zien.... Ik ga de laatste week van augustus en de eerste 2 van september pas! We gaan naar Corsica, als we de 20 weken echo in onze laatste week vakantie mogen. Dan ben ik ruim 21 weken. (valt precies in m'n vakantie ) Roxyrox, ik verander de lijst morgen denk ik, zal ik het aanpassen voor je! Gaat alles weer goed met jou? Stiertje, wij hadden zoiets van, waarom niet gelijk reserveren?! We liepen er bij toeval tegenaan. Ik heb gister een babysite gebouwd, voor vrienden en familie. Ik ben niet zo'n beller, en dan kunnen ze toch alles volgen. En ik vind het leuk om te doen Over de twaalf weken heen, jeejjjj! \/
Marieke als je gaat aanpassen morgen, verander mijn afspraak dan even in tweede afspraak VK als je wilt. Ik denk niet dat ik weer een echo krijg.
Roxy, wat vervelend zeg, sterkte! Marieke, de vrouw van een collega van me werkt ook bij de blauwe enveloppen dienst, ze is nu denk ik 7mnd zwanger... Kleine wereld! Maar er zullen wel veel mensen werken. En naar Corsica, lekker joh! Stiertje, we hebben ook nog niet veel gekocht hoor, ben er nog niet aan toe, maar we kijken wel een beetje rond. Heb wel een kinderwagen uitgezocht, de Stokke Xplory, heeft iemand daar ervaring mee? Guppie, ondanks het mooie weer zit ik met mijn dikke wintersokken aan een grote bak thee! Ach ja die hormonen. Ben vrijdag ziek geweest, had koorts dat vond ik wel een beetje eng voor ons frummeltje maar het schijnt geen kwaad te kunnen. Gisteren was ik jarig maar dat heb ik af moeten zeggen, morgen blijf ik nog lekker een dagje thuis. Ben nog niet helemaal fit. Heb trouwens nog helemaal geen buikje... Hebben meer dat nog niet? Liefs
Hoi! Hoera 12 weken! Lieke welkom! Anneliesje beterschap. Ik zit nu op dit belachelijke tijdstip achter de pc. Heb net een gigantische allergie-aanval gehad. Het is jaren geleden dat ie zo heftig was. Ik heb donderdag op het werk de voliere leeg gehaald (ben ik allergisch voor) en door de drukte heb ik de slaapkamer niet helemaal bijgehouden (stof) en vannacht dus al piepend wakker geworden.... Na wat stomen en kloppen kwam er wat los en lig ik op de logeerkamer. En dat in mijn vakantie..... Ik probeer nog wat te slapen.....
Voor alle mensen die vakantie hebben, geniet ervan! Weer wat meiden over de 12 weken heen, SUPER hoor! Vraagje zijn hier zwangeren met een navelpiercing? Wat doen jullie ermee, kan die blijven zitten? Hier eerste dag van de vakantie! (reken het weekend nooit zo mee) maar goed met dit weer......en niet echt op vakantie gaan wordt het nog best een lange zit. Heerlijk languit met een boek op de bank en slapen wanneer ik wil is wel een lekker vooruitzicht! Volgende week als het goed is de nieuwe vloer en dan is eindelijk de verbouwing zo goed als afgerond, ben het ook wel zat leef al 5 weken in een bouwput. Succes vandaag allemaal!
Ivm met die navelpiercing: voorlopig laat ik die zitten en smeer mijn buik en borsten elke dag in met een speciale creme. Als ik zie dat het begint te spannen aan mijn navel ga ik een een zwangerschapspiercing halen
Hé meiden, @Marieke: wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt! Denk dat ik toch ook maar zo'n Angelsound aan ga schaffen. @Guppie: ik blijf 4 dagen werken. Roy blijft ook 1 dag thuis, 1 dag passen ons pap en mam op, 1 dag passen mijn schoonouders op en 1 dag kinderdagverblijf. Moest er wel even aan wennen hoor toen Roy zei dat hij ook wel 1 dag thuis wil blijven. Want dat betekende dan dat ik in principe 4 dagen zou blijven werken... Ben er nu wel aan gewend haha, en vind het goed dat Roy ook 1 dag thuis wil blijven. Als ik het dadelijk echt teveel vind, kan ik altijd nog minder gaan werken. @Lapeldoorn: succes met de echo! @moppie: Wat voor kamertje heb je gekocht bij Babydump? @roxyrox9: gecondoleerd met je oma. Gaat het weer een beetje? @lieke: welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zit vandaag op de 12 weken meiden!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...geniet er lekker van. Ik ben ook uit gerekend in Januari de 16e. Weet net sinds een week dat ik zwanger ben. liefs anita
@linda ja ik ben er laat achter gekomen, had elke keer gewoon bloedverlies. Heb vorige week dinsdag dus ook gelijk een echo gehad. liefs anita
Voor de degene die de magische grens van 12 weken hebben bereikt super gefeleliciteerd. Voor alle nieuwe januari mama's welkom. Hier ben ik ook weer eens, Zit nooit zoveel hier achter anders ga ik me allleen maar zorgen maken. Maar hier is alles nog goed. Ben wat over me moeheid heen. Wat betreft de navelpiercing ik heb er nog geen last van. Ik weet ook nog niet of ik zo'n zwangerschapspiercing ga halen mischien haal ik hem ook er ook wel uit. Voor iedereen een fijne dag vandaag.