ik heb babykamer eco gekocht van babydump. ik probeer het plaatje in mijn album te krijgen maar dit lukt niet. plaatje is te groot. effe mijn man lief aankijken. iedereen die de 12 weken grens over is gefeliciteerd
Je hebt hier op de site, links in de kolom, een button zitten voor foto verkleinen, dan wordt ie automatisch op de goede grootte gezet
Goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie? hier nog steeds goed beroerd. de verloskundige is zelfs nog ffies geweest net. heb nou ook het hartje gehoord Voor alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd. veel liefs Annika
@Annika: wat balen dat je nog steeds zo beroerd bent joh! Ik hoop echt dat dat snel zakt. Wel fijn dat je het hartje gehoord hebt! @moppie: mooie kamer hoor! Leuke spulletjes hebben ze allemaal bij Babydump hè?
Hoi dames, Pfoe, dat was me het nachtje wel... Zoontje was ziek geworden en heeft zijn bedje ondergekotst. Had ineens ook 38,7 graden koorts! Daarna weigerde hij nog te gaan liggen en slapen. Toen het weer een tijdje stil was, ben ik heel voorzichtig gaan kijken. Zat hij zittend in bed te slapen! Hij werd weer gelijk wakker toen ik binnenkwam natuurlijk, dus daarna nog weer een hele hoop gehuil voordat hij eindelijk (rond een uur of 1?) sliep, tot 7 uur. Zelf heb ik nog veel korter geslapen dus ik voel me nu een beetje een wrakje. Gelukkig gaat het met hem wel weer een stuk beter. Hij ligt nu ook te slapen, ga ik zo misschien zelf ook nog wel doen!
Mamasu vervelend zeg, ik hoop dat je nog wat slaap kan pakken. Beterschap met zoonlief. Anita welkom hier. Lekker zeg er pas achter komen als de kritieke periode voorbij is. Voelde je voor de rest ook niets anders dan anders zeg maar... Hoe was je echo? Succes met de zwangerschap!
NOu dames, vanmorgen de echo gehad en jawel hoor: het was een prachtig kind van 11 weken en 1 dag. Wat ben ik opgelucht zeg, zover zijn we nog nooit gekomen, geweldig! Ik ben SUPERBLIJ! x
dacht eerst dat ik alleen een januari mama werd...kon nergens wat vinden van iemand die zwanger was... Had ook al gezocht op Yahoo....waar je ook leuk kan mailen maar geen groepje nog. Dus als iemand zin heeft....? Maar mijn eerste echo heb ik vorige week dinsdag gehad en die was heel mooi natuurlijk. het kindje bewoog lekker en de hartslag was ook heel mooi te horen. Had en heb eigenlijk nergens last van...ja beetje moe en nu kan ik niet is slaap komen en ben vroeg wakker. merk nu pas dat ik wat dikker ga worden...nou ja mijn buik dan. Trouwens dit is niet mijn eerste kindje. Heb een dochter van 10 een zoon van 9 een een dochter van ruim 2,5. gr Anita
heey allemaal! @Anita Welkom bij de club nou mensen ik weet niet wat ik heb maar ik moet morgen ook naar de dokter.. ik loop een kleinstukkie met de hond en ik ben toto helemaal kapot! Ik kan niet eens meer vatsoenlijk douchen.. deuren open houden en om de halve minuut onder de douche vandaan anders val ik flauw.. hebben jullie dat ook? Ik maak me een beetje zorgen! Liefs, Geraldine
@Anita: welkom! Ik zag een mailtje binnenkomen over die yahoo group (komt van jou af denk ik of niet?). Maar moet zeggen dat ik het hier al druk zat heb met bijhouden haha en het hier ook hartstikke gezellig vind. Hou het lekker bij één forum! @Geraldine: misschien een ijzer tekort? Ben benieuwd wat de dokter morgen zegt.
@ Linda ja is ook zo hoor...ik zie wel of iemand zich aanmeld haha... en dit is inderdaad ook wel gezellig hier.... Dit is voor mij helemaal nieuw. gr Anita
@Anita: lekker gezellig meekletsen hier! Hartstikke gezellig! Sowieso kun je op dit forum echt overal antwoorden op vinden!
@linda ja ik ben al goed aan het zoeken haha ik zag gistre al iets over een adapterset voor kinderwagens... Ik heb een happy baby driver 3 xl heb ik 3 jaar terug gekocht en wil daar dus een maxi cosi op hebben. Maar moet dus zo'n ding zien te krijgen.... zal nog ff goed kijken overal... gr anita
Geraldine ik heb dat al weeeeken... Heel vervelend, I know, maar zelfs ijzerpillen helpen bij mij maar een klein beetje. Je moet gewoon echt goed naar je lichaam luisteren en echt rustig aan doen op zo'n moment. Ik moet na het douchen vaak even zitten, aankleden lukt soms niet in één keer. Als ik met de hond ga lopen weet ik nooit van te voren of het een klein rondje wordt of een heel stuk. Het is de laatste weken wel iets verbeterd bij mij, maar het blijft wel. Heb vandaag echt m'n dag niet, toch weer overgeven en kokhalzen, bleh! Ik heb wel een heel gaaf jurkje/tuniek gekocht, lekker stretch en mijn buik komt er al mooi in uit. Ben blij dat ik ein-de-lijk weer eens wat leuks heb gekocht (gewoon bij de Sting trouwens). Heb ook nog een leuke boekentip: bevrucht. Als je een beetje van chicklits houdt is het echt smullen! Al zijn de kwaaltjes wel behoorlijk overdreven, het is wel lekker herkenbaar! ik denk dat ik maar weer vroeg naar bed ga, morgen moet ik naar de tandarts, whaaahhh! (heb nog een trauma van de vorige keer)
Heej dames! Alle nieuwe januari mama's Welkom En iedereen die over de 12 weken grens is Gefeliciteerd Wij hebben besloten om een babykamer op marktplaats te zoeken maar dat doen we dan ook pas over een maand of 2. Heb wel al wat leuke gezien. We hebben wel al een kinderwagen maar die heb ik al een tijdje staan. Het is een babiesfirst van de blokker. Het is een driewieler, zwart met rood. Hij stond al een tijdje te koop daar maar voor 150 euro. Vonden we toen nog te duur voor iets wat we nog niet nodig hadden. Een week of wat later stond het showmodel te koop voor maar 50 euro. Hij is in perfecte staat en toen dachten we waarom niet. Het word niet slecht. Hij staat nu op zolder. Voor de rest gaat het eigenlijk wel goed hier. Heb wel een ongewone trek in noodles en rijstwafels. Weet iemand of dat heel slecht is?! Gelukkig niet meer misselijk. Groetjes!
@ stiertje indd geld uitgeven voor iets waarvan je het niet nodig bent zou ik ook niet doen. Je weet nooit hoe lang het kan duren En marktplaats heeft ok hele goede dingen hoor. Ik heb alles nog wel van mijn dochtertje alleen wil een nieuw maxi cosi.... of dat andere kwaad kan ik weet niet, denk ik niet toch? ik heb nergens last van....ook geen vreemde eet gewoontes... liefs anita