Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lapeldoorn, gefeliciteerd met je mooie echo

Anita, welkom en gefeliciteerd natuurlijk

Guppie, heel veel succes morgen bij de tandarts, heb er ook al zo'n hekel aan.

Mamasu, hoop dat het weer wat beter gaat met je zoontje?

Kom net bij de vk vandaan, ze kon het hartje niet vinden... Maak me weer vreselijk zorgen, ze heeft de voice mail va nhet echo bureau ingesproken en die bellen me vanavond of morgen terug... Denk je dat alles goed gaat...
    Duimen jullie voor me mee?

2. Lieke1982

Lieke1982 Lid

8 jul 2007
    48
    0
    0
    Ronse (België)
    @ AnneLiesje Hier staan de duimen omhoog :thumup:

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

@ annelies

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt meid,
    maar ik heb het ook gehad bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje
    ik was ook al 13 weken geweest en ze kon niks vinden....
    een eerste teken na de test met 8 weken was pas toen ik 16 weken zwanger was door middel van de echo....
    Hoop dat je snel terrecht kan

liefs anita

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @Anneliesje,

Wat balen zeg. Dat is vast schrikken. Maar je hoort echt heel vaak dat het rond deze tijd nog net te vroeg is om het hartje te kunnen horen! Hangt er vast ook van af waar het kindje precies in je buik zit en dat soort dingen. Om die reden besloot de gyn bij mij afgelopen week om maar direct een echo te maken ipv de doptone te gebruiken.
    En bij mijn zoontje weet ik nog wel dat ze het bij de 12 weken controle niet eens probeerde. Ze zei toen precies hetzelfde, dat het vaak nog te vroeg is.
    Hopelijk stelt dat je weer een beetje gerust...

Met mijn zoontje gaat het gelukkig al weer beter. Hij is wel nog snotverkouden maar ligt nu lekker in zijn bedje. Ik ga zo hetzelfde doen! Slaap lekker dames.

5. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Ik heb 2 echofoto's in m'n album gezet, ze zijn ZO mooi! x

6. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wij hebben ook afgelopen zaterdag een babykamertje gekocht! Wat ontzettend leuk dat geshop!

Ik zal binnenkort het plaatje in mijn album zetten.

7. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@Anneliesje: kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt, maar het gebeurt echt wel vaker dat ze het hartje nu nog niet kunnen vinden. Bij een goede vriendin van mij hebben ze het hartje ook pas voor het eerst gehoord bij 16 weken. De vk wilde bij mij nog niet eens naar het hartje luisteren, omdat dat nu nog vaak niet lukt. Heeft het echobureau inmiddels al teruggebeld?

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, om 7.30 belde ze al! En om 9.15 kan ik terecht. Gelukig maar want heb geen oog dicht gedaan vannacht.
    Is namelijk zo dat ik met de angelsound het hartje wel zelf kon horen. Dat heb ik niet meer geprobeerd gisteren want ik dacht dan maak ik mezelf helemaal gek.

Heb lekker dagje vrij gehad van de baas vandaag, hij vond me maar een pechvogel!

Moonie, ben benieuwd naar je kamertje!

9. 12309

12309 Niet meer actief

Anne-Liesje: succes straks de duimen staan hier omhoog voor je!
    Ik moet om 10.10 naar de verloskundige voor de maandelijkse check.
    Vannacht gelukkig weer lekker geslapen. Ik had zondagnacht een hele heftige asma-aanval, was in jaren niet zo heftig. Gisteren de slaapkamer aangepakt en toen kreeg ik een kleinere aanval.
    Het positieve is dat ik over de 12 weken ben. Ik heb ook via hyves de overige vrienden ingelicht en ik krijg nu om de haverklap lieve berichtjes en krabbels! Degene zonder hyves heb ik gesmst. En uiteraard mijn beste vriendinnen wisten het al vanaf dag 1.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ow anneliesje wat erg... Gelukkig zit je nu ws al in de wachtkamer en zie je straks je beebje! Ik denk ook dat het nog net te vroeg was...

lapeldoorn, mooie echo! Die van ons zag er net zo uit, iets langere beentjes alleen! Grappig hé!

11. Niet meer actief

Anneliesje: ben hard voor je aan het duimen!

San: Vervelend die astma aanvallen! Mn mannetje heeft er ook last van, maar gelukkig maar in een hele kleine mate...

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    jaaaaaaaaaa alles was goed, mijn baarmoeder ligt extreem ver naar rechts en daar zoeken ze niet naar het hartje...

Wat was het mooi ben helemaal verliefd, zag schopjes en de armpjes waren aan het bewegen... Alles zag er prima uit!

Ik zet vanavond de foto;s in mijn album, moet eerst wat slaap inhalen.

San,hoop dat het nu weer wat beter gaat, vervelden zeg zo'n heftige aanval.

13. Niet meer actief

Oh meissie, wat heerlijk voor je! Fijn dat je zo snel terecht kon!

14. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    @AnneLiesje: GELUKKIG IS ALLES GOED!

Weltrusten ;)

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gelukkig maar anneliesje! Heb je toch maar weer mooi even naar je kindje kunnen kijken :D

Ik ben net terug van de tandarts, is nog niet niks hoor... Pfff dacht dat die eerste behandeling erg was. Heb nu een vulling op stokjes, omdat de wortels weg zijn, hahaha! De behandeling deed gelukkig geen pijn en ik hoop echt heeeeeeel hard dat ik ook pijnloos blijf! Er is een mogelijkheid dat ik toch weer pijn krijg...
    In overleg de kaakchirurg kunnen uitstellen tot het voorjaar, na de bevalling zodat ik gewoon pijnstillers mag nemen, PHEW!
    Moet nu alleen eind aug nog terug voor 2 andere vullingen die eruit zijn gevallen en dan ben ik voorlopig weer klaar!

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

anneliesje wat fijn dat alles goed is zeg.

ik moet vanmidag nog 1 keer na de gyn toe voor na controle na mijn laatste zh opname.

veel liefs Annika

17. anita1975

Anneliesje fijn dat alles goed was hoor....
    maar ik hoor julie over een angelsound wat is dat precies....?
    en waar kan je die kopen...

18. Niet meer actief

Hoi Anita,

Met een Angelsound kun je naar het hartje luisteren. Zijn te koop o.a. bij de Kijkshop.

Groetjes, Linda

19. anita1975

oke wat leuk, en lukt het altijd wel en vanaf hoeveel weken?
    Kijkshop zit hier wel vlakbij, wat kosten ze ongeveer?

20. anita1975

Hallo

vanmorgen ben ik naar de vk geweest, had om half 10 een afspraak maar toen ik daar ana kwam bleek bij hun half 9 te staan.
    Oke eerst wat vragen daar de assistente en later door de vk zelf...
    Verder heeft ze niet geluisterd ofzo omdat ze zei dat ze het hartje niet altijd kon horen....nou daar was ik van op de hoogte.
    Wel heb ik een beetje bloedverlies soms, niet echt vel maar toch...ze zei dat het niks was en het kon komen door de dunne bloedvaatjes.
    ik heb dit ook gehad op het moment dat ik nog niet wist dat ik zwnager was en de echo was goed.
    Bij de 20 weken echo gaan ze kijken of het met de placenta te maken heeft.
    Ik heb soms wel dat als ik plassen moet ik niet ga en het dan op houd...gister dus ook en daarna had ik dus wat bloed, dacht misschien komt het daarvan.
    trouwens heb het alleen als ik naar de wc ga...zo gewoon nooit.

nou ik moet 14 augustus weer komen.

liefs anita

Deel Deze Pagina