hey moeders, ik heb lekker vakantie, alles gaat verder prima. We hebben al best veel kadootjes gekregen. Mijn man het boek van Kluun: "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" echt een aanrader voor alle a.s. vaders (en de moeders). Het mag van mij nu wel beter weer worden trouwens, het weekend moet mooi worden zeggen ze!
whaah lexie heb jij je verstandskies eruit laten snijden? Wat dapper! Volgens mij is dat nog veel erger dan mijn wortelkanaal. Kristy veel plezier op het feest morgen. Hoe oud is jouw zoontje? Ik heb nog even een genant vraagje, die ik toch even ga stellen; (maak me er een klein beetje zorgen om) Ik heb al 2 keer bij mij ochtendurine een klein wit vlokje gezien. Wat kan dit zijn? Ik hou me maar gewoon voor dat het afscheiding is. Het is toch geen teken van iets ernstigs?
Guppie: niet snijden hoor! Engerd, gewoon trekken met verdoving! En bijna geen centje pijn. Ik was eik bang dat ik een wortelkanaalbehandeling zou moeten ondergaan, maar gelukkig kwamen mijn klachten vermoedelijk bij de verstandskies weg. Dus hopenlijk met de kies ook de klachten weg. Nu nog wat napijn dus kan nog niet inschatten. Anyway was het voor mij al een complete opluchting dat het alleen om het eruittrekken van die kies ging. Stond met 5 min buiten ipv een uur op de stoel... Enneh ik weet niet wat erger is, als ik hoor wat voor pijn jij hebt gehad! En volgens mij heb ik ook af en toe van die witte vlokjes, stelt niets voor als je het mij vraagt. Ik maak me pas zorgen als ik bloed zie. Boekje van KLuun is idd geweldig, heb em hier ook liggen.
Hallo iedereen, Hier was is weer eens even. Lees al een paar dagen mee maar had niet zo'n zin om te reageren. Ik weet het gewoon allemaal niet meer zo goed. Ik maak me gewoon heel veel zorgen en ben bang voor alles wat komen gaat maar ondertussen ben ik ook heel benieuwd en zie ik er heel erg naar uit. Ik ben gewoon een beetje raar. Het zal wel met de hormonen te maken hebben. Nou ja zolang ik hier mn hart kan luchten overleef ik het wel. Het plan om het dit weekend aan mn schoonouders te vertellen gaat waarschijnlijk ook niet door. Mn vriend heeft een beetje onenigheid met zn moeder gehad en nu gaan we niet. Nou ja maakt niet uit ik zag er toch al tegen op. (lig niet zo goed met mn schoonmoeder) Groetjes
Heb ik ook al 2 keer gezien ofzo. Ga er ook gewoon vanuit dat het afscheiding is. Zie het nu omdat ik het opvang in het bakje voor moeders voor moeders, maar anders zou ik het niet eens gezien hebben. Dus ga er vanuit dat het niets ernstigs is!
@stiertje: de hormonen kunnen er af en toe wat van hè Vervelend dat je het nu nog niet tegen je schoonouders kan vertellen. Misschien juist wel doen, misschien zijn ze zo blij dat het onenigheidje meteen vergeten wordt!
He stiertje, ik ken het heel goed, niet goed klikken met je schoonouders. Maar ik moet zeggen dat ze behoorlijk bijgedraaid zijn nadat we het nieuws verteld hebben. Ik hoop dat het bij jullie ook zo zal gaan! Niet te druk over maken hoor. Ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, uit ervaring. Negatieve reacties blokkeer ik nu en positieve zijn dan mooi meegenomen. Zo probeer ik met ze om te gaan (hoewel ik best nog wel eens uit mijn vel ga springen denk ik). Die stomme hormonen kunnen het ons echt flink moeilijk maken he. Ik heb er gelukkig nog niet heel veel last van gehad, maar af en toe heb je van die dagen.... Nou zet 'm op hoor! Liefs Marije
goeiemorgen meiden, slapen jullie momenteel ook zo vast? meliske ik heb t net andersom.mijn gevoel zegt nu een jongetje.als de kleine gezond is ben ik al heel erg rijk. ik denk dat ik de kleine ook al voel al is het nog niet dat lieve vlindergevoel.meer kleine steekjes net bij je schaambeen.anders dan bandenpijn.beetje moeilijk uit te leggen. roxyrox heel veel sterkte met het verlies van je oma. guppie mijn zoontje is 3 jaar.al een hele vent die vlokjes zijn afscheiding,hoort erbij. stiertje meid,dit is je eerste kindje zo gek is je gevoel niet hoor.alles is nieuw en spannend en ja soms ook een beetje eng.er komt zoveel op je af.toch is het heel mooi om mee te mogen maken. de cakejes zijn goed gelukt.mijn zoontje is heel erg trots omdat hij het meeste heeft mogen doen.straks lekker feest op de speelzaal. hoorde net dat wij misschien een last minute pakken.ff er tussen uit.zal wel erg lekker zijn.wacht het nog ff af. volgende week is mijn mannetje lekker de hele week thuis.zal het vast wel opschieten met de babykamer knuff.kristy
he kristy, ik kan wel hele dagen slapen. Niet normaal meer. hihihi Veel plezier straks op het feestje!
Stiertje: Probeer van je zwangerschap te genieten. En het vertellen aan je schoonouders zal vast goed uitpakken. Wij hebben het ook net verteld, ze reageerde zo tof het was een hele verrassing. Kristy: Tof zo'n last minute, ben benieuwd waar jullie naar toe gaan. Griekenland? Wij hebben eind aug. nog 2 weken vrij. Kijken we erg naar uit. Na de verbouwing erg veel zin om even helemaal niets te doen.
Zo he ik was er een dagje niet haha. Bijna iedereen over de 12 dagen geweldig zeg! Echt een goede maand januari haha! Hier gaat ie ff iets minder. Moet voorlopig even plat liggen, bekkeninstabiliteit. Werd gek van de pijn en kon niet opstaan uit bed of opstaan van stoel of wc. Ging binnen week door naar ook pijn tijdens lopen. Goed fysio en ff weekje plat. ERg handig want volgende week moet ik mn huis uit omdat ze nieuwe vloer komen leggen. Liggen we in een tent hier in de buurt...hmm ga nog maar even op zoek naar een logeeradres want een tent inkruipen lijkt me nu niet zo lekker. Vervelend zeg al die ruzies met familie. Ik heb gelukkig geweldige schoonouders (okay behalve de nieuwe vrouw van mijn schoonvader maar goed) de band met mijn eigen ouders is helaas wat minder, niet dat we ruzie hebben of zo maar we denken gewoon compleet anders en mijn jongere zusje staat altijd op nummer 1.. maar goed je hoort me niet klagen voor de rest, ze zijn erg blij met de kleine die eraan komt. Kristy wat een verhaal zeg je zou ze toch...ik kan daar echt niet tegen he., Sommige mensen gaan zo makkelijk met hun ongeboren kindje om gruwelijk! He zijn er hier nog meer mama's in wording die niet willen weten wat het gaat worden, of ben ik de enige.... (niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoor) Ik heb trouwens ook het idee dat ik het al voel!
Kristy, ik slaap al een paar dagen nu als een blok terwijl ik daarvoor regelmatig wakker werd. Lefbekkie, wij willen het denk ik ook niet weten maar we zijn er nog niet helemaal over uit. Vanmiddag eindelijk de echo! ik kan niet wachten.
Lefbekkie, wij willen ook niet weten wat het wordt, al zegt mijn gevoel heel sterk een meisjes. Kristy, ik begin net wat meer energie te krijgen, heb wel elke dag hoofdpijn... Pacific, heel veel plezier vanmiddag bij de echo! Meliske, hoe is het weer bij jullie? Ben best een beetje jaloers, we gaan niet op vakantie... Zo laatste dagje alweer en dan weekend, wordt eindelijk weer mooi weer! We hebben zaterdag een cowboy feest, ik ben benieuwd. Fijne dag allemaal
Wij hebben zaterdag een bbq-feest georganiseerd omdat we een jaar getrouwd zijn! Ben blij dat het mooi weer wordt!
Heel veel plezier Linda, wat zul jij blij geweest zijn toen je het weerbericht zag! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk!
Hoi! Leuk hoor al die plannen in het weekend. Wij hebben tot nu toe niks, maar dat verandert hier met de dag! Vannavond met de honden een fietskar uitproberen. We hebben er eentje bij de dierenwinkel gezien, ideaal. Nu nog kijken wat de mannen er van vinden. De oudste zal waarschijnlijk meteen gaan liggen, hij is zo makkelijk. Hij blijft zelfs in een buggy liggen..... De jongste is een beetje een held op sokken. Lefbekkie: wij willen ook niet weten wat het wordt! Na veel over en weer praten hebben we besloten om de nekplooimeting niet te doen. Ik ben geen risico zeg maar en ook bij de geboorte kan een kindje zuurstoftekort krijgen en daardoor gehandicapt zijn. Het is toch een schatting en geen hard feit zeg maar. Het kindje is ontstaan uit liefde en je hoopt natuurlijk op een gezond kindje, maar mocht dit niet zo zijn dan is het ook welkom! Ik kan me ook goed voorstellen dat anderen hier anders over denken en die mening respecteer ik ook. Deze keuze van ons was ook niet 1,2,3 gemaakt.
zo dames, jullie hebben lekker veel geklept! Stiertje, balen zeg. Ik lig ook niet lekker met mijn schoonfamilie, maar mijn man ook niet hoor (met zijn familie dan). Het blijft ontzettend jammer vind ik... Lefbekkie, wat een pech! Je hoeft nu toch niet de hele zwangerschap plat te blijven liggen? Lastig hoor, ik ben er ook een beetje bang voor... Wij willen wel weten wat het geslacht is overigens! Kreeg gisteren nog even te horen dat m'n schoonvader een vriendin heeft, pfff! Ik snap best wel dat hij ook gelukkig wil worden, maar het maakt het wel ingewikkeld, aangezien die vrouw al jaren vrienden is met de hele familie... Daarna naar Harry Potter geweest, kon niet lekker zitten en ook niet echt van genieten. Wel weer een heel goede film! We hebben ook gisteren weer veel cadeautjes gehad. Een badcape en veel rompertjes dit keer (Zo lief!). We hebben echt al veel! Het stomme is dat we dat allemaal van mijn familie hebben gekregen en van mijn schoonfamilie niks. Niet dat ik hebberig ben, maar vind het zo sneu voor mijn man...