hoi san wil je geen angst opjagen hoor. ik woog voor zwangerschap 68 kilo en ben inmiddels 11 kilo kwijt en weeg 57 kilo. veel liefs Annika ps komt door de misselijkheid
Hier hetzelfde. Voor het zwanger zijn aan het lijnen en altijd heel gevoelig geweest voor alles wat ik ook maar at haha. Maar nu nog maar 1 kilo aangekomen! Veel vetten goed... dus ik hoef me niet schuldig te voelen als ik vind dat ik teveel friet eet ?
ey Linda gister en eergister ging het goed en vandaag weer niet. het wisselt zo, word er gek van. mag morgen ook naar de fysio want heb al bekken klachten. krijg alles tegelijk geloof ik veel liefs Annika
heey meiden voel me vandaag sinds 2 weken weer helemaal toppie! Dat slechte slapen heb ik wel continu wakker etc... De dromen zijn gelukkig niet zo heftig meer! Verder wel heel erg last van puistjes.. Was er net vanaf haha Liefs, Geraldine
Wel leuk trouwens om te doen: een bakerpraatjesvoorspelling... Bij mij komt er 61 % kans op een meisje uit. Sommige vragen kan ik nu nog niet beantwoorden, dus misschien verandert het nog gedurende de zwangerschap...
haha leuk om te doen ik had 74% kans op een meid... Nou dan zal dat wel haha We wachten de 20 weken echo af Liefs, Geraldine
leuke test...die heb ik al eens gedaan met mijn dochtertje geloof ik.... maar ik heb 53 % kans op een meisje.... maar iedereen zegt dat we een jongen krijgen.... gr anita
heb m net gedaan en ze ontlopen elkaar niet veel. 53%kans op een meisje. heb de link opgeslagen kan ik m later nog eens doen de mannen in beide fam.zeggen het wordt een jongen en de vrouwen een meid. mijn zoontje zegt dat ik een roze baby heb en dat ie een zusje wilt. ga ervan uit dat ie gelijk heeft
hahaha heb net ook even de test gedaan. Had ook 53 % kans op een meid. Iedereen zegt hier ook dat we een jongen krijgen en hebben dat gevoel zelf ook sterker. Nou ja. We wachten af, allebei zijn ze welkom.
vanmiddag belde het ziekenhuis. Ik word wel een beetje moe van dat gezeur hoor. Eerst krijg ik te horen dat ik in het ziekenhuis onder controle moet blijven. Vervolgens hoor ik dat er al vast stond dat ik in het ziekenhuis moest bevallen en nu zeggen ze weer dat ik gewoon een afspraak met de verloskundige moet maken en ik niet meer in het ziekhuis hoef te zijn en ook niet persé hoef te bevallen.ARGGGGGG Ik hoef nu alleen 28 aug. voor de 20-weken echo te komen. Ik snap er niets meer van. Heb nu net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, moet ik 27 juli zijn voor een intake gesprek. Loop zo wel lekker achter de feiten aan. Ze vroeg of ik al deelnam aan het moeders voor moeders project. Ik zei van niet maar dat ik dat wel wilde. Kijk ik op de site, kan dat al helemaal niet meer. Fijn hoor dat ze daar in het ziekenhuis (op de fertiliteitsafdeling notabene!) niet verder over hebben gehad. Nou ja, weet ik dat voor de (hoop ik) volgende keer.
hey ben ik nog een keer weer, wil ik al een tijdje vragen. Ik zie bij een heel aantal van jullie onderaan staan "caruli" met daarachter jongen/ meisje. Ik snap dat dat een voorspelling is, maar hoe komen jullie daarbij?
In de lounge is een speciaal informatiestukje over pendelen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431
Zal wel heel toevallig zijn als iedereen hier meisjes krijgt hé. Bij mij komt er ook meisje uit. Bij die chinese geslachtsvoorspelling ook, maar ik denk echt dat het een jongen is.