bij mij ook 61% een meisje... en iedereen zegt een jongen ikzelf denk ook n jongen ben er een tijdje niet geweest, dus reageer ook niet op iedereen persoonlijk, maar wil iig even feli zeggen tegen de meiden die de 12 weken voorbij zijn en weer n hoop mooie echo's
zo daar ben ik ook weer eens.....ik lees wel altijd mee hoor. Heb ook ff die test gedaan en volgens mij is het een beetje nep! Ik kreeg ook meisje, en heb daarna alle antwoorden tegeovergesteld gedaan, en weer een meisje. Daarna alles ja gedaan en nog een keer alles nee gedaan en het blijft een meisje haha
Heb die test ook maar even gedaan, en....: Tja dat van die buiken kon ik nog niet echt beantwoorden, want mijn buik is nog niet erg gegroeid. Bij mij kwam de test eigenlijk op 50/50 uit! Toen ik hem daarna nog een keer deed met iets andere antwoorden over die buik, kreeg ik 53 % kans op een jongen! Ach wie zal het zeggen. Voel me wel anders dan bij de vorige zwangerschap (en dat is een jongetje geworden) maar hoe je je voelt zegt volgens mij lang niet alles over het geslacht. We moeten maar gewoon even afwachten!
Heb net eens zitten rekenen, en over een week is iedereen al 12 weken (of verder). Dat is eigenlijk best snel gegaan nog.
ja! ik ben ook over de 12 weken heen! hoera! sorry dat ik zo weinig post momenteel. heb er op een of andere manier niet altijd de puf voor . Lees wel bijna elke dag mee! komt wel weer goed straks. heb nu ook vakantie, dus ben wat minder vaak thuis. zijn lekker veel op stap! dikke knuffels! Marij ps, ik zou volgens die test ook een meisje krijgen.... we zullen zien. ik denk trouwens een jongentje... ik hoop stiekum op een meisje..
Vandaag de echo gehad. De kleine was lekker aan het spartelen, volgens de meting ben ik 11 i.p.v. 12 weken maar dat kan volgens mij niet dus ik hou lekker 12 weken aan. Het wordt nu veel echter. op de een of andere manier ben je bang dat er niets op de echo te zien is. Maar meteen toen ze keek was de kleine in beeld, geweldig! Morgen zal ik de foto plaatsen.
Haha grappig dat iedereen volgens die test een meisje krijgt... @Pacific: fijn dat je een mooie echo had! En het kan zijn dat je kleintje gewoon wat langzamer groeit en dat je toch gewoon 12 weken bent toch? Vandaag een half dagje werken en dan heb ik lekker een lang weekend vrij!
JOEHOE! ik heb vakantie! de komende 3 weken gaan we lekker aan het kamertje beginnen en kdv's bekijken.
lekker roxanne, geniet maar van je vakantie! Ik heb al bijna een week vrij en heb elke dag NIETS gedaan. Komt nog wel hoop ik, haha! Marij, fijn dat je ook over de 12 weken heen bent! Pacific, fijn dat je een goede echo had! Bij mij zei ze met 12wk2d dat de baby al 13wk4d was. Zo zie je maar dat het makkelijk een weekje kan verschillen! Ik bedacht me vanmorgen dat ik mijn 20 weken echo al heb als mijn vakantie is afgelopen. Dat is echt wel heel snel al!
nou, ik heb hele plannen voor vandaag. eerst mijn kledingkast opruimen en de slaapkamer een poetsbeurt geven. de ramen doet mijn vriend dit weekend , aangezien hij glazenwasser is moet ik daar maar gebruik van maken. ik heb 2 wassen voor vandaag, even stofzuigen en dweilen en dan kan ik heerlijk van het mooie weer genieten dit weekend.
hihhi ik heb ook al van die ontzettende opruim en poetsbuien. Hoort dat ook bijhet zwanger zijn. Heb anders namelijk nooit zo de behoefte aan, hahaha
hey, we gaan vanavond even bij baby-dump kijken, maar ik heb op marktplaats ook mooie kamertjes gezien. Wat doen jullie, nieuw of tweede-hands? het scheelt wel veel geld.
ik heb 2e hands via marktplaats. ik schrok me dood van de prijzen bij babay dump! en vind ze zo opdringerig! binnenkort volgen er foto's, volgende week gaan we aan het kamertje beginnen..... wat word de kleur van jullie kamertje? de onze word turqoise met appeltjes groen en misschien ook wel knalroze. ligt eraan wat het word natuurlijk...
Voelen jullie je op dit moment ook zo niet-zwanger? Op het begin nog last van krampjes enzo, maar die zijn verdwenen. Heb ook geen last van mijn boobies meer en misselijk ben ik nooit echt geweest. Ben nu echt aan het wachten tot mijn buikje eindelijk gaat groeien of dat je de eerste plopjes en duwtjes kan voelen. Hoop dat dat snel gaat zijn. Wil me ECHT zwanger gaan voelen.... Hoe ervaren jullie dit?
hoi hoi dames. ik heb vandaag een extra afspraak bij de verloskundige . omdat ik zo beroerd blijft. Busy als je je echtzwanger wil voelen mag je mijn misselijkheid wel hebben hoor (geintje hor) veel liefs Annika
@ busybusy: ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Ik gebruik dan ook de angelsounds op het moment wat vaker, het is dan net wat werkelijker dat er echt iets in je lichaam gebeurt. Ik hoor het nu ook bewegen en schoppen. Moet alleen nog zeker een week of 4 wachten totdat ik het kan voelen jammer genoeg .