Wil best een beetje van je overnemen hoor Annika, jij hebt het echt al de hele tijd zo zwaar te verduren en ik kan best wat meer bevestiging gebruiken.... @suuzje heb expres geen angelsound genomen. Zou dan denk ik wel iedere dag luisteren en dat is ook niet goed voor de beeb. Het is ook niet dat ik me extreem zorgen maak of alles wel goed gaat, maar vind het zo'n saaie-zwanger-zijn-periode op het moment. Van mij mag het me al wel heel hard gaan schoppen. Kan niet wachten! (straks piep ik vast weer anders)
Busy busy, dat heb ik ook op het moment, ik kan niet wachten tot die buik gaat groeien! En ik de kleine voel. Oja ook die voorspelling gedaan en 3x raden...... juist een meisje! Ben ook al zo aan het opruimen, gooi op het moment ook een hoop rommel weg, wat ik normaal gezien echt wilde bewaren. Hormonen? Iedereen een fijne dag en een fijn weekend!
ben zo blij, heb alvast via bol.com de nederlandse harry potter gereserveerd. ben verslaafd eraan. nu nog aftellen tot 17 november, dan komt ie uit!
haha roxyrox dat duurt nog hartstikke lang! Ik heb sinds een paar weken een ongeloofelijke shop drang. Ik wil bijna elke dag wel iets kopen, al is het maar een overbodige boodschap. Irritant zeg! Moet hier echt mee stoppen... Ik wilde net al de deur uitgaat om bloemen te kopen, koop haast nooit bloemen...
Hallo, Nou ik ben nu op 12weken maar ik juich pas als ik er een paar dagen overheen ben. Ik herken het gevoel van het even niet zwanger voelen...heb ik nu ook. Ik wil een bolle buik om mee te showen. Wil ook echt zooooo graag gaan shoppen en een leuk kamertje uitzoeken. Ik dacht in het begin dat ik het zo tegen iedereen zou vertellen maar ik vind het moeilijk, denk dat dat komt omdat ik vaak gepest ben en me heel erg aantrok/aantrek wat anderen van me denken. Ik wou dat dat gevoel eens wegging. Ik zou zo graag gewoon kunnen zeggen dat ik zwanger ben. Nou ik had gehoopt op een rustig weekend maar het valt tegen. Moet morgen werken en daarna toch nog naar mn schoonouders. Zondag hebben we een bbq met veel mensen (nou maar hopen op lekker weer). Gelukkig niet bij ons thuis, hoeven we niet op te ruimen. Nou ik ben na het weekend weer terug. Groetjes!
nou het gevoel van niet zwanger ijn heb ik hier ff niet.... ja hoe moet ik het noemen, ik ben zo moe en een buik heb ik ook wel...die zat er anders ook wel maar is nu eerder zichtbaar. ik denk dat ik mijn hb maar ff moet laten prikken, ja ik ben nu over de 13 weken heen en ben zo moe nog steeds en van die poetsbuien heb ik ook niet. Zou wel willen maar het gaat niet. Verder wou ik wel een paar weken verder zijn hihi maar ik denk velen met mij...Dan is mijn buik echt een buik....en voel je de baby bewegen en voel je je echt zwanger. stiertje succes bij je schoonouders morgen
Ik heb ook niet bepaald poetsbuien hoor! Jammer stiertje, dat je je nog zo onzeker voelt! Ik heb het bij de laatste echo van me af kunnen schudden. Is wel een stuk lekkerder moet ik zeggen! Wij gaan straks babykamers kijken. Ik heb eens onder elkaar gezet wat we allemaal moeten kopen, kwam wel over de 2000 euro heen Was wel even goed voor mezelf, ik mag wel wat prijsbewuster worden. Ik hoop dat we het bij kijken kunnen houden vanavond! Heb voor de zekerheid maar een flink bedrag op de spaarrekening gezet hahaha!
nou dat onzekere gevoel ken ik ook wel.... Ik heb dan vorige week de echo wel gehad maar toch ga je denken, zou dit wat zijn, zou dit wel goed zijn.... Ik heb(eenbeetje) bloedverlies af en toe maar dat had ik ook voor de echo en toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was... dat weet ik nog maar 1,5 week. er lijkt van alles te veranderen en net of gaat de tijd heel snel maar dat is niet zo. Ik moet ook pas 14 augustus weer naar de vk dat is even 6 weken na de echo....duurt lang hoor....
ik moet ook nog zo lang w88 heb vorige week donderdag de echo gehad, en mag pas 6 augustus weer komen om voor t eerst t hartje te horen de angelsound durf ik niet te kopen, puur uit zelfbescherming, want ik ken mezelf en zodra ik ff iets NIET hoor raak ik in paniek (en paniek is bij mij niet gewoon paniek om t zo maar ff uit te leggen) ik wil m wel, maar beter van niet haha ook ik voel me niet zwanger... tis dat ik n buik(je) heb, dat wijst mij op mn zwangerschap, maar ik blijf ook continu moe heb er gewoon hoofdpijn van
hoi hoi, nou,ik heb wel poetsbuien hoor! wil zelfs het huis opknappen!zie overal wel wat.echt erg! meiden,ze heeft negatief getest bij de huisarts. moet wel over 2 weken terug komen voor weer een test. er is geen bloedtest gedaan. ik heb besloten er verder ook niet achteraan te gaan. wil genieten van mijn zwangerschap die ik voor het eerst samen met een vader mag beleven.nu de 3 maanden voorbij zijn is hij ook meer gerustgesteld en is nu best bezorgt.lief knuff kristy
ey meiden. ben vandaag bij de fysio geweest en ze is heel veel dingen tegen gekomen die ik l wist maar huisarts ontkend heeft. hebben jullie ook al bekken klachten? kreeg ook als advies cola en naturel chips te eten tegen de gammelheid. veel liefs Annika
Goh Kristy, best goed nieuws toch? Annika, ik heb wel zere bovenbenen af en toe. Ik doe maar wat rustig aan dan. De tip van naturel chips heb ik ook gehad, maar daar word ik weer misselijk van... De winkel waar we zojuist geweest zijn was het dus echt niet! Veeeel te duur allemaal en helemaal niet zo mooi. Er was geen kamer onder de 1500 euro, nou zoveel geld daan we er niet aan uitgeven! Daarna nog bij de bouwmarkten geweest om behang te kijken, daar werd ik helemaal poepchaggie van zeg! Onze beebkamer is heel hoog, als we naar de decorette gaan gaat het wel tegen de 400 euro kosten aan behang, dus ik wilde wat minder duur doen. Wordt nog geen makkelijke!
wij gaan ook voor aqua blauw en appeltjesgroen. Heb de muurverf al gehaald. Ik wil zelf schilderijtjes van Bumba gaan maken op pimpelpaars geschilderde paneeltjes. De babykamer nemen we over van mijn schoonzus. We weten nog niet wat ze voor alles wil hebben, maar ik weet wel dat het heel veel gaat schelen. Ik had vorige week ook even uitgerekend wat we minimaal kwijt zouden zijn aan de grotere dingen als we het nieuw zouden kopen en dan kwam ik uit op bijna 2200 euro. Dus als we het voor de helft over kunnen nemen ben ik al blij (waarschijnlijk wordt het wel wat minder ) Ik zag bij de wehkamp (valt onder "kidswereld") ook leuke kamertjes staan, die kosten een stuk minder. Misschien een tip voor iemand? Jeetje mijn buik begint te groeien zeg. Ik had al een flinke buik van mezelf, maar die was nog aardig te verdoezelen. Nu kan dat dus niet meer. Wel raar hoor. Altijd maar druk geweest met camoufleren en nu "moet" je het maar laten zien. Heb ik nog best moeite mee. Zijn er meer die daar "last" van hebben?
Haha, ik wou dat ik dat had! Ik plof uitgeput op de bank als ons zoontje 's avonds op bed ligt.... Schoonmaken? Ik hou wel van een opgeruimd schoon huis, maar het schoonmaken op zich is nog steeds niet mijn grootste hobby helaas!
ey guppie ik heb ook bij decoreete behang gehaald en gordijnen. maar zag de rekening was toch wel blij dat ik het kado kreeg. veel liefs Annika
marije, ja dat herken ik hoor! altijd druk met enigszins flatterende kleding te zoeken die de buik niet zo benadrukt. en dan nu ineens wel benadrukken.... aargh, kan er niet aan wennen! het probleem is nu wel dat als ik het níet benadruk, ik er gewoon erg dik uitzie, ipv zwanger (althans in mijn eigen hoofd). en als ik het wél benadruk ik direct 6 maanden zwanger lijk ipv 3.... tis ook nooit goed he! maar ik vind het ook reuze vervelend! en nee, poetsbuien heb ik niet nee. als iemand een poetsbui heeft en klaar is met zijn eigen huis, mogen jullie gerust bij mij komen poetsen hoor 8)
annika... tegen mij zeiden ze dat t n twijfel was of t van mn bekken af komt... heb gigantisch last van mn stuitje
Nou hier ook helemaal geen poetsbuien, als ik het mezelf toelaat lig ik de hele dag te slapen. Ik wil ook heel graag beginnen aan de babykamer maar dat gaat nog niet. We willen nl eerst nog verhuizen. Ze gaan deze huizen waarschijnlijk slopen of compleet verbouwen. Dus dan moeten we eruit. Ik wil heel graag weg, het liefst zo snel mogelijk dan kan ik nl aan de kamer beginnen. Ik hoop maar dat we snel een huisje vinden.
goeiemorgen meiden, gisteravond heb ik de kleine echt gevoelt. zat lekker tv te kijken en ja hoor! annika van chocolade krijg je ook energie. ik ben ook vreselijk moe maar de schoonmaakwoede wint. lekker een stuk toblerone of zeebanket en het komt goed. wordt weer lekker warm weer vandaag! kan ik eindelijk mn zomerjurkjes aan! liefs kristy