hoi meiden ff snel net terug van vakantie was echt heerlijk bik begint nu wel te groeien hoor alles zit me strak... heb ik nog dingen gemist?
hey allemaal, moppie alsnog van harte, hoop dat je een gezellige dag hebt gehad! Stiertje hoe was het bij je schoonouders? Heb nog aan je gedacht gister. Hoop dat het allemaal meeviel. Hier was het gisteren erg lekker weer. Heerlijk in de tuin gehangen en een (piepklein) stukje gefietst. Ik heb zaterdag "my wurst nightmare" beleefd. My god wat voelde ik me SUPER ***. Ik viel zo'n beetje flauw als ik opstond, kon nog geen water binnenhouden en heb zo'n beetje de hele dag liggen janken. Dacht dat die misselijkheid afgelopen zou zijn, maar nee dus..... Gelukkig is mijn mannetje super, super lief. Hij doet alles voor me, wassen, strijken, stofzuigen... noem maar op. Hij heeft me naar mijn ouders gebracht toen hij naar het feest van de buren moest, omdat hij niet wilde dat ik alleen thuis bleef. Ach het is ook zo'n poepie he?! Gelukkig ging het gister al weer een stuk beter en ik heb vannacht sinds tijden weer heeeeeeeeeeerlijk geslapen. Het lijkt trouwens wel een babyboom hier in het dorp. Er zijn dit weekend 7 baby's geboren waaronder 2 tweelingen. Is er een stroomstoring geweest 9 maanden terug? hihihi Wij gaan 29 juli op vakantie. Lekker met de tent naar Italië. hmmm zal voorlopig wel de laatste keer zijn, dat kamperen. Wij moeten ook nog beginnen met het kamertje hoor. Ik heb al wel muurverf gehaald, maar eerst moet de kamer nog leeg en schoon. Volgende week gaan we beginnen denk ik, dan is manlief namelijk ook vrij. Ons "thema" wordt Bumba. Eerst wilde ik Nijntje, maar ben overstag gegaan toen ik een plaatje van dat schattige clowntje zag. Ik maak zelf paneeltjes met platen van Bumba, zodat we die eraf kunnen halen als we wat anders willen. We hebben overal sierpleister, dus geen behang voor ons. Wel jammer aan de ene kant, maar ik heb bij een vriendin ook een prachtige babykamer gezien die ook alleen maar gesausd was. Nou ik zal me vandaag eens gaan orienteren op een zwangerschapscursus. Nog helemaal niet gedaan... hmmm wet het niet zo goed eigenlijk. Denk dat yoga wel iets voor me is. Ook wil ik even contact opnemen met het KDV hier in het dorp. Hoop maar dat er geen wachtlijst is, anders hebben we een probleem denk ik. Nou meiden, een fijne dag, ik kom vanavond nog wel even weer een kijkje nemen. liefs Marije
Dag dames, Berna, waar ben je naar toe geweest? Moppie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ons kamertje is voorlopig nog niet klaar, er moet eerst nog een muur in! (is nu 1 grote kamer, worden 2 kleinere) Maar een echt thema doen we niet, hou niet zo van Winnie the Pooh en al die andere dingetjes, worden denk ik lekkere felle keuren. Er zit nu gestreept behang op 1 muur, lime groen, zwart, grijs en wit. Denk dat die erop blijft en dan oranje en blauw ofzo erbij. Fijne dag allemaal!
Marije, tegelijk gepost! Bijna vakantie lekker hoor! Vervelend zeg dat je je zo beroerd voelde, gelukkig gaat het nu beter. Ik ga trouwens ook de yoga doen, denk dat dat wel genoeg is. Zijn 12 avonden van ruim een uur. Wilde eerst ook nog gaan zwemmen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Is zo gedoe....
wij zijn lekker in Zuid-frankrijk geweest Wij gaan deze week kijken voor een babykamer maar nog niets definitief kopen denk ik hoor. Net gebeld door de Gyn geen verhoogde kans op down kans v an 1 op 17000 das dus wel fijn te horen. Mijn man is vrijdag jarig en dan ben ik 16 weken wil eigenlijk eens informeren of het geslacht al goed bepaald kan worden lijkt me wel een leuk iets voor zijn verjaardag ( kadootje heeft ie verder al gehad namenlijk)
he Berna, ik was vorige week ook zo nieuwsgierig naar het geslacht. Maar de arts zei ons toen dat dat pas echt duidelijk is tussen de 18e en 20e week. Ik wil je niet op voorhand teleurstellen, wie weet hebben jullie geluk en kan je het al wel zien.....
hey meiden, allemaal een fijn weekend gehad? moppie alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ons thema van de babykamer wordt" er was eens...."met het draakje van prenatal.ik heb een plaatje van het draakje in mijn album gezet. de muren sauzen wij een licht groen en de ander wit.zodra het klaar is zet ik m in mijn album.deze week gaan we kijken voor de vloer. mijn mannetje wordt steeds zorgzamer,hebben die mannen van jullie dat ook?wel heel lief hoor. liefs kristy
hoihoi, hoe is het met jullie? Hier in spanje is het weer helemaal bijgetrokken. Tis hier behoorlijk warm en gelukkig smiddags wat wind. Anders is het niet uit te houden. Ik doe nu om de 5 dagen het hartje luisteren met de angelsound. Het liefst zou ik het iedere dag doen, maar dat probeer ik niet, anders maak ik mezelf helemaal gek. Gelukkig heb ik het gister weer gehoord en ben ik dan weer een paar dagen gerust gesteld. Soms vind ik het wel moeilijk hier. eigenlijk had ik hier nu met me kleine meisje geweest, en lekker met haar in het zwembadje en leuke spulletjes kopen, en als ik dan kleine kindjes zie (en die zie ik natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeel de tijd) heb ik het wel moeilijk, dan denk ik steeds: het had zo anders kunnen zijn, ik had nu niet meer zwanger hoeven zijn en met mijn dikke buik hier rond hoeven lopen, maar met mijn kindje. Maja dan heb ik weer spijt dat ik zo denk want naturlijk is dit kindje ook zoooooooooo welkom. ik ga nu even boodschappen doen. Bij jullie ook alles goed?
Hier alles oke. Zag vanmorgen ineens in de spiegel een hele lichte linea negra (zwangerschapsstreep). Hebben jullie die ook al? Dacht dat die normaal rond de 20 weken verschenen. Vond het al zo vroeg....
anneliesje, nog gefeliciteerd met je verjaardag busybusy, ik weet eigenlijk niet wanneer die streep komt, maar ik heb em (nog) niet. Vorige zwangerschap ook niet gehad.
twee jarige joppen gehad hier! gefeliciteerd meiden! Ik heb het ook gedaan! ik ben mét zwangerschapsband naar buiten gegaan. ik schaamde me eigenlijk dood, want jeetje, ben net 3 maanden en dán al met zo'n band.... maar ja, als ik mijn gewone kleding draag lijk ik gewoon dik. daar word ik ook niet blij van. Nu kon ik mooi aansluitende kleren aan, met een band dun over mijn buik. ik vond dat ik er super uitzag, maar vond het wel doodeng om zo overduidelijk zwanger over straat te gaan. stom he! Muts ben ik! hier nog steeds wel erg moe. en ik heb nog wel vakantie. maar het zoontje van mijn man is er. en hoewel ik stapel op hem ben, is het toch zwaar een vakantie met hem. hij is thuis gewent met 3 grotere kinderen op te trekken en zichzelf te moeten vermaken de hele dag. hier is hij dan ook een enorme knuffelkont en hangt enorm aan ons. (hij is 5). en dan daarnaast enorm veel moeite met grenzen. maar in onze ogen is hij "pas" vijf terwijl hij thuis met de grote kinderen meedraait (zonder toezicht). moeilijk! en erg vermoeiend! ben dus uitgeblust.... Had zo gehoopt wat bij te komen deze vakantie... Meliske, lijkt me ook moeilijk, deze zwangerschap en je kindje wat er had moeten zijn. Natuurlijk is dit kindje geen vervanging van je eerste kindje, maar wel het kindje wat eindelijk je armen zal vullen. Je bént al moeder in je hart... en straks kan je eindelijk al je gevoelens kwijt aan een kindje wat wel in je armen zal liggen. Dit nieuwe kindje zal je eerste nooit vervangen, dat voel jij ook. maar het is logisch denk ik, dat je steeds terugdenkt aan wat had moeten zijn en hoe het dan was geweest. dikke knuffel!
anneliesje ook nog van harte gefeleiciteerd! Meliske, meid ik snap dat het ontzettend frustrerend kan werken, al die kleine ukkies om je heen daar. Zet 'm op he! Jouw kleine meid is bij je, in je hart! Voor altijd. Sterkte hoor. Oh Marij, wat ontzettend goed van je dat je lekker je eigen kop hebt gevolgd en die band om hebt gedaan! Ik zie er ook al tegenop om zo voor de dag te komen. Heb vanmiddag ook een paar banden besteld bij de wehkamp en heeeeeeeeeel veel nieuwe kleren. Ik kon niet slagen in de winkels vorige week. Nou als hier morgen niet wat bij zit dan weet ik het ook niet meer hoor, hihihi Ik denk dat ik die banden mooi meeneem naar Italië, daar kent niemand me en ik kan ik er zelf een beetje aan wennen....
Hé meiden, Heb lekker een paar daagjes vrij gehad, heb niet alles bij kunnen lezen, dus sorry als ik niet overal op reageer! Is iedereen nu de 12 weken al voorbij? Groetjes!
*slik* wat mooi geschreven, kreeg er gewoon even waterige ogen van.Dank je! Marije, dank je! linda, heb je fijne vrije dagen gehad?
Dat is idd mooi geschreven! Ik heb hele lekkere dagen gehad ja. Zaterdag een bbq thuis vanwege dat we een jaar getrouwd waren. Was echt heel gezellig met mooi weer! Ik zou eigenlijk nog vakantie hebben rond deze tijd, maar dat komt er op mn werk niet meer van. In plaats daarvan heb ik nu de komende 3 weken op maandag en vrijdag vrij. Dus alleen dinsdag, woensdag en donderdag werken, ook lekker!
nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk! Hopelijk volgens er nog heeeeeeeeeeel veel geukkige jaren! Jammer dat je geen vakantie heb. Maar wel fijn dat je maar 3 dagen in de week hoeft te werken. gister avond heb ik beebje flink voelen schuppen! Hij/zij was echt behoorlijk druk!
hoi hoi alles goed met iedereen....ik lijk me weer wat fitter te voelen, en heb weer wat zin om dingen te gaan doen. Van de week op zolder ff wat dingen bekeken en op gezocht die we voor de baby gaan gebruiken....is alles compleet enzo. Wij gaan geen thema doen ofzo maar gewoon neutraal, structuur en dan licht geel...(zacht geel) en een paar lijstjes aan de muur. Ik zou het ook fijn vinden als ik de baby echt ga voelen...voel soms wel wat plopjes maar toch.... gr anita
wij hebben ook een hele neutrale kamer. room kleurig behang met een band van winnie the pooh. Verder niet te veel poespas, maar toch gezellig ik voel nog geen hele harde schopjes hoor, maar voel wel duidelijk dat het schopjes zijn. Maar deze beebje schijnt ook ontzettend druk te zijn, dat hoorde de VK toen ze het hartje luisterde.