Mn mannetje wil ieder jaar een bbq organiseren als we weer een jaar getrouwd zijn. Was echt hartstikke gezellig! Zit je eigenlijk nog steeds in Spanje Meliske, of ben je alweer thuis? Lijkt me erg leuk om de baby te voelen! Bij mij begint nu pas mn buikje een klein beetje te komen. We zitten nog steeds te twijfelen of we die Angelsound gaan kopen of niet. Hoorde dat ie nu bij de Makro maar 23 euro is. Wij gaan trouwens voor de kleur oranje in de babykamer. We hebben een dekbedje gekocht van Tijgertje, dus misschien dat dat wel een beetje het 'thema' wordt.
nou ik ben morgen 14 weken zwanger...moet nog 4 weken w88 tot ik het hartje kan gaan horen....duurt me te lang hoor... wel hoop ik het dan voor die tijd te voelen maar dat zal ook wel....het is tenslotte mijn 4e kindje maar ik denk dat we in de vakantie, maar een beetje moeten gaan doen aan de kamertjes hier... heb er wel zin in.... gr anita
Hoi! Hier gaat het prima. Zit in een klein dipje vanwege al jarenlange familetoestanden en sprak net een vriendin op msn en dan komt toch al het verdriet weer boven. Het is een te lang verhaal en ik kan het niet verder uitleggen, want het is toch een openbare site. Op zo'n moment voel je je gewoon erg rot.
San, vervelend meid, hoop dat het snel weer wat beter gaat. Leuk zeg dat de eerste meiden al wat kunnen voelen. Hier gebeurt ook het 1 en ander. Wordt al 3 nachten wakker van de spierpijn in mijn buik, beetje het gevoel of ze aan het scheuren zijn, heel pijnlijk. En ik word vanochtend wakker: WOW wat een buik ineen keer. Zal vanavond foto plaatsen. Ben helemaal trots!
linda, ik zit nog steeds in spanje, kom de 29ste weer thuis. Leuk joh ieder jaar weer een BBQ organiseren. anita, idd als het je 4de is zal je het binnenkort wel gaan voelen. san, sterkte meid!
Roxy, was bij mij ook ineen keer hoor, had nog een foto van 3 dg geleden en was eigenlijk nog niets! Meliske, lekker joh nog zo lang vakantie. En heerlijk dat je beebje zo actief is!
Vanochtend bij de verloskundige geweest. Het hartje weer gehoord, heerlijk zeg. Bloedonder was goed, ik ben aleen rhesus negatief dus nog een bloedonderzoek bij de 30 ste week. Wat leuk dat mensen de kleine al gaan voelen.
ik ben ook reshus negatief en moet ook een extra bloedonderzoeke hebben.... en als blijkt dat je kindje bij de bevalling positief is moet je een injectie hebben binnen 48 uur. Helemaal goed om te weten dat je negatief hebt wnat als je bv een miskraam voor de 10 weken is er niks aan de hand maar zou dit na de 10 weken gebeuren dan moet je ook een injectie hebben. gr
Ik heb een paar daagjes nauwelijks meegelezen want voel me even niet zo happy. Ik maak me zo'n zorgen over ons beebje! Er is geen aanleiding voor ofzo maar ik denk dat de hormoontjes de overhand nemen. En op mijn werk loopt het ook al niet zo lekker... Ik was al een paar dagen thuis omdat ik migraine had maar toen ik vanochtend op mijn werk kwam kon ik alleen maar huilen. Ben naar huis gestuurd door mijn lieve collega's en heb met mijn manager afgesproken dat ik morgen de VK bel om even naar het hartje te luisteren en dat ik vrijdagochtend weer probeer te gaan werken!
Middag, Ik ben vanmorgen bij de echoscopiste geweest voor de nekplooimeting en het zag er allemaal super uit. De baby was van 4 cm vorige week, naar 6 cm deze week gegroeid (zonder beentjes), helemaal top dus! Wordt vast een handig Harry, want hij/zij was steeds handjes aan het laten zien, zo lief! Ik ben helemaal opgelucht en blij en kan nu echt lekker zwanger zijn en genieten! x
Lief dat je collega's zo reageren Moonie! Heb je de vk ondertussen al gebeld? Scheelt vaak wel een hoop als je weer gehoord hebt dat alles goed is. Ik voel deze dagen ook weinig van mn zwangerschap zeg maar, en dat maakt soms ook weleens onzeker hè...
Hoi Linda, Ja, het zijn super meiden die collega's van mij. Helaas kan ik morgen pas naar de VK bellen tijdens het telefonische spreekuur dus nog even geduld. Ik hoop wel dat ik morgen even 2 minuutjes tussendoor mag! Die onzekerheid kan echt al je energie opslokken he?
zo de kinderwagen is besteld. De urban jungle ideaal voor in het bos enzo met de hond. levering week 46! haha dus als je hem ook wilt op tijd bestellen. Verder naar kamertjs gekeken wordt denk ik de sofie van prenatal had een andere gezien maar die kasten en commode was zo breed dan past het niet in het kleine kamertje en ik vind dat kamertje juist zo leuk voor de baby. En een leuke lamp bij ikea gekocht vast.. beetje oosters erg leuk...!
Ik heb ook nog allemaal spulletjes van de eerste van pooh dus die gaan weer in de kamer en dan leuk aanvullen met nieuwe dekbed overtrek lime groen en aankleed kussen (aanbieding prenatal) kei leuk
Even snel, zonder de rest te lezen.. Foto van mijn buik staat in album, net als die van kleertjes en commode. Het behang dat je ziet willen we laten hangen, (vriendlief is aan het werk achter pc, en heb laptop uitgeleend) Morgen op 't werk lees ik weer bij! Fijne avond
Ook ik lees morgen bij, nu ff ego-berichtje.... Vanochtend hebben we een korte echo gehad, plaatjes staan in m'n album. Het was zo mooi, een echt mensje De kleine was z'n gezichtje aan het verkennen en fitnessoefeningen tegen m'n baarmoederwand aan het doen, hihi! De kleine meet nu 7,3 cm. Ben helemaal happy Tot morgen! Liefs, Marieke
Wauwie wat gaaf Marieke! Ben wel een beetje jaloers op je want moet nu wachten tot de 20 weken echo... pfff dat duurt lang... Maar ben wel heel blij voor jou hoor!