Hoi, Ik lees hier regelmatig maar plaats niet zo vaak wat. Even een update: Vrijdag moet ik naar de vroedvrouw en ik hoop dat we dan het hartje gaan horen. Ik vind dat er iedere keer zoveel tijd tussen de echo's zit, en dan word ik altijd ongerust. Ik heb al overwogen zo'n angelsound te bestellen, maar het is best duur. Ik las hier van iemand dat ze hem in de makro voor 23 euro hadden, is dat dan de makro in Nederland (ik woon in Belgie)? Ik ben al 4,5 kg aangekomen, en ik hoop wel dat daar nu eens een tijdje niks meer zou bijkomen. Hoe dik zal ik anders wel niet zijn op het einde. Niet dat ik van veel gestart ben (43 kg), maar ik ben ook maar 1.60 en als je dan 20 kg aankomt, nu ja, volgens mij valt dat veel minder op bij langere vrouwen. Natuurlijk is het het belangrijkste dat alles goed is met het kindje! Ik heb pas 16 augustus weer een echo, de 20 weken echo. Het is zo eng, want dan kunnen ze zoveel zien, als alles goed functioneert enzo. Ik hoop zo dat alles goed gaat. We gaan dan ook pas na die echo over tot de aanschaf van een kinderwagen en babykamer, we zijn nogal bijgelovig. Hopelijk kan de gyne dan ook het geslacht zien. Zowel mijn vriend als ik hebben het gevoel dat het een jongentje is. Mijn zus denkt een meisje. Veel last van misselijkheid heb ik niet meer; dat is al 2 à 3 weken zo. Af en toe dreig ik wel flauw te vallen. Ik merk ook dat ik niet goed tegen de warmte kan; het hoeft van mij geen hele warme zomer te worden. Ik wens iedereen een goed verder verloop van hun zwangerschap toe! en een fijne vakantie! liefs, juni
goedemorgen dames. hoe gaat het met jullie allemaal? marieke heb nog paar datums voor je. - 2 aug controle - 8 aug pretecho -22 aug pretecho. veel liefs Annika
Ben ik ook weer even, kon de zin niet echt opbrengen om achter de computer te gaan zitten. We hebben echt een paar rottige dagen achter de rug... Mijn schoonfamilie is wel zo ontzettend bezig... Ik vind het zo ontzettend rottig voor mijn man, hij probeert het allemaal te incasseren, maar ondertussen zie ik wel aan hem dat hij er echt geen zin meer in heeft... Ook ik maak me weer behoorlijk zorgen over de beeb. Komt gewoon om de zoveel weken terug denk ik, al kan ik het aardig relativeren nu. Maandag gaan we naar de VK, dus ik richt me daar maar op! Ik heb 2 keer gedacht dat ik de beeb voelde. 1 keer een trillend spiertje op het midden van mijn buik en vannacht een soort plopjes. Het is nog niet overduidelijk, maar het lijkt er wel op toch? Ik slaap normaal altijd op mijn buik, maar dat wordt steeds pijnlijker. Vooral als ik van mijn buik afdraai doet het pijn (niet dat ik lig te kermen van de pijn hoor!). wij hebben ook eindelijk behang uitgezocht! Wij gaan ook niet voor een thema, we gaan gewoon voor mooi! Geen kinderfiguurtjes op het behang ofzo. We doen felle kleuren, 1 muur met een print. Groene en zilveren bloemen en de rest groen. Het is behoorlijk warm hierboven, dus ga maar snel weer naar beneden!
pacific, fijn dat alles goed was bij de VK! moonie, sterkte meid! fijn dat je collega's zo meeleven! lapeldoorn, mooi he om die kleine handjes al te zien bewegen! berna, gelukkig ben je op tijd met bestellen van de kinderwagen! jammer dat je nog zo lang moet wachten. anneliesje, mooi buikje al hoor! Leuk die kleertjes en de commode. Het begin is er he marieke, mooie echo foto's hoor! Geniet er maar lekker van! juni, fijn dat de misselijkheid minder is! guppie, wat vervelend dat je schoonfamilie zo vervelend doet.
hoi dames, vannacht droomde ik dat het een meid werd! het zal toch wat zijn als het uitkomt he? moonie, heb je de VK nog te pakken kunnen krijgen?
vanmorgen trouwens giga krampen in mijn buik. even dacht ik dat het niet goed zat maar na een minuut of 3 was het voorbij. heb ook post gehad, ik mag de zwangerkadoos ophalen bij de etos. iemand hem al gehaald? ben benieuwd wat erin zit!
Oh wauw zeg, want een mooie echo's! Lijken wel een beetje op die van mij, maar die zijn niet zo duidelijk..
indd al een mooi buikje hoor.... ik ga nog geen buikfoto plaatsen, ja dan met broek haha ik heb zo'n blubber buik nog.komt door mijn andere zwangerschappen. en de baby kamer is ook leuk zo.. vind het behang wel mooi. dat groene shirtje hebben wij ook gr anita
Marieke: Leuke lijst zeg....wat een werk omdat te maken.. maar ik heb nog wat aanvullende info hihi wij denken zelf dat het een jongetje gaat worden. mijn gewicht voor de zwangerschap weet ik niet en ik zal ook pas vor het eerste gewogen worden op 14 augustus. dan ben ik al 18 weken. Enne 14 augustus moet ik dus voor de 2e keer naar de vk. gr anita
Heej hallo iedereen, Beetje late reactie maar heb het druk gehad. Eindelijk over de 12 weken heen... JOEPIE! Morgen naar de vk nu maar hopen dat ik het hartje krijg te horen. Ik hou jullie verder nog op de hoogte. Tot later! Groetjes