Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi dames, even niet zo veel geschreven want ik had gewoon de puf niet... Ben gewoon zo moe nog steeds. En druk met werk en zoontje. Dan blijft er weinig energie over...!
    Mmm en met manlief heb ik de laatste tijd ook om de andere dag ruzie zo'n beetje. Bah. Het lijkt wel of hij last van zijn hormonen heeft in plaats van ik. Maar ja, dat zal hij wel weer van mij vinden. Ik vind hem in ieder geval niet het zonnetje in huis, laat ik het zo zeggen. Maar leuk is anders.
    Sorry dus, even niet zulke blije berichten, al ben ik morgen wel al weer 14 weken zwanger en daar ben ik natuurlijk wel heeeeel erg blij mee! Heb het inmiddels ook op mijn werk verteld, dat vond ik ook wel spannend. Ze reageerden allemaal heel lief!

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamasu, dat is vervelend, hopelijk zijn het idd de hormonsterjes en is het gauw over! Het schijnt dat de zwangerschap bij hun vrouw bij mannen ook het een en ander veranderd bij de hormonen.

Linda, mooie foto's hoor. Zo lief he om te zien.

Stiertje, veel plezier bij de verloskundige

Marieke, leuk om te zien het dat ze al zo bewegelijk zijn!

Roxy, die krampen heb ik ook af en toe volgens mij zijn dat soort groei schuiten ofzo.

Ik lag gisteren avond al om 9uur op bed was zo moe, nog even lekker tv gekeken. Vanochtend weer misselijk.
    Nog 1 dagje werken en dan vakantie! Heerlijk!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Vind het trouwens wel heel rustig hier over het algemeen...
    Jullie niet?

4. 12309

12309 Niet meer actief

hoi!

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, ik voel me nu stukken beter.
    Morgen naar de VK ben wel zenuwachtig, hopelijk vinden ze het hartje nu wel! Ik ben al aardig aan het opruimen thuis. De hormonen doen goed hun werk. Het is hier nooit een gigantische bende, maar ik word steeds netter hahaha.

5. Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de complimenten.
    Ben zo trots op de leuke echo! Ik vind het nog steeds, ookal heb ik de kleine nu goed gezien, erg onwerkelijk.

Anita: Ik heb een gewone broek die nog past, maar positie zit me veel lekkerder, dus die draag ik :D

In Apeldoorn zit It's time, een gaaf winkeltje, met hele leuke positiekleding. Hoe verleidelijk...

AnneLiesje: ik vind het ook best rustig hier, nog even en de maart-mama's halen ons in ;)

Ik ben vanochtend voor de 2e controle bij de vk. geweest.
    We hebben het hartje gehoord en m'n bloeddruk was netjes 110/60, keurig dus voor iemand die niet van drop af kan blijven :oops:
    Ik mag 23 augustus weer en dan maken we de afspraak voor de 20weken echo. Heb er nu al zin in! :D

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, lekker he die drop.... kan er op het moment ook moeilijk van af blijven.

Zijn jullie ook zo verstrooid, ben een nieuwe collega aan het inwerken en ik kan op zoveel woorden niet komen...
    Vanochtend smeerde ik bijna foundation in mijn haar ipv wax... en de pizza die in de oven moest ging de koelkast in...
    Mijn vriend lacht zich rot.

7. Niet meer actief

Het is hier overal het algemeen vrij rustig ja!

Bloeddruk is netjes Marieke! Ik kan ook niet van de drop afblijven... Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk is volgende week als ik weer naar de vk moet. Vorige keer was ie 140/75, volgens haar best goed, maar eigenlijk best hoog toch?

Ik denk dat ik vrijdagmiddag even ga shoppen voor positiekleding. Mn buikje valt nog wel mee, maar denk dat het wel veel fijner zit! Bij ons zit helaas in de buurt niets, maar ga vrijdagmiddag even naar Den Bosch!

8. Niet meer actief

Hahaha AnneLiesje. Gaat lekker!
    Ik doe ook wel stomme dingen... Stond laatst in de winkel en vroeg of ze nog andere pakken melk hadden omdat deze allemaal over de datum waren... Dat vrouwtje kijkt me raar aan... Waren natuurlijk nog helemaal niet over de datum... Stom, want ik had net vanalles uit de koelkast thuis weggegooid omdat ik dacht dat het over de datum was...

En heb al 2 keer het verkeerde wagentje meegenomen in de supermarkt...

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Pfff ben blij dat ik niet de enige ben! Hoop niet dat dat erger wordt.

Ik ga trouwens volgende week woensdag een dagje naar mijn zus in A'dam, gelijk lekker positiekleding shoppen! Heb mijn eigen kleren nog aan maar zitten niet echt lekker meer.

10. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Gisteren heb ik de VK gebeld dat ik zo ongerust ben. Mocht ik gelijk komen om even naar het hartje te luisteren!

Hartje klonk weer super... ben weer helemaal opgelucht :whistle:

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Haahaha jullie maken me wel even aan het lachen!
    Foundation in je haar? Moest je toen je haar weer opnieuw wassen Anneliesje?
    En Linda, alles weggegooid, hihihi!

Ik vind het trouwens ook echt heel moeilijk om van de drop af te blijven en ik eet het af en toe wel hoor. Vooral als ik me duizelig of flauw voel kan ik wel een hele zak op. (dat doe ik dan weer niet hoor).

Ik heb verrot geslapen vannacht. Mijn buik wordt steeds harder en het voelt echt niet meer lekker om op mijn buik te slapen, maar op een andere manier slapen lukte niet echt. Ik ben dus lekker blijven liggen tot 11 uur. Mag best als je vakantie hebt toch?

Vandaag gaan we weer een poging tot meubels shoppen doen. Ik heb gisteren een goed plan bedacht, alle meubels van onbewerkt hout kopen en dan zelf schilderen. Wij zijn allebei best creatief dus dat zal heel mooi worden. Probleempje is dat het wel een tijdrovend klusje is en of we dat gaan redden...
    Probleem is wel dat ik nu steeds romantisch beschilderde meubeltjes voor me zie en niet meer voor het strakke witte wil gaan....

12. Niet meer actief

Goed om te horen Moonie! Gelukkig maar.

@Guppie: Knap als je je meubels allemaal zelf gaat schilderen! Ik ben helaas niet zo creatief aangelegd... Mn mannetje is wel heel handig, maar die is meer van het klussen zeg maar!

13. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    moonie, wat fijn dat je gerustgesteld bent! heerlijk, zo'n lieve vk!

guppie, ik slaap ook zo slecht door mijn buik! ik lig normaal ook op mijn buik, maar dat ligt niet echt prettig meer. maar op mijn zij ligt ook niet, want dan wordt ik wakker van slaaparmen... aaargh! ik ben dus ook moe moe moe! vervelend he! hoop dati k snel kan wennen aan een andere manier van slapen, want mijn bed ligt normaal zalig!

ik heb vandaag de dopler binnen gekregen, en gelijk geprobeerd natuurlijk. maar ik kan het hartje niet vinden :cry: gatver! ik vind het niet leuk!

zometeen nog maar ene keer proberen. weet dat ik bij mijn dochter ook heeeel lang moest zoeken (wel een uur ofzo) voordat ik het de eerste keer kon vinden. gelukkig mag ik morgen naar de gyn. dan maakt ze ws nog een korte echo. wil wel graag even bevestiging dat alles goed is (daarom ook nu pas die dopler gehuurd, weet dat ik morgenochtend naar de gyn mag.... zodat ik me niet al te druk ga maken van te voren....). maar ja, ongerust blijf je toch totdat je weer bevestiging krijgt he.....

ben af en toe ook zo'n doos! :confused: :oops:

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh Marij wat jammer... Ik kan me echt voorstellen hoe dat moet voelen! Daarom koop ik mooi niet zo'n ding! Veel te bang voor paniektoestanden.
    Het zal vast wel goed zitten bij je, nu kan er toch haast niks meer mis gaan...

Linda, zo bijzonder is dat klusje ook weer niet hoor. Manlief kan heel netjes schilderen, dus die zal de basiskleur doen en ik kan leuk bloemetjes en vlindertjes schilderen. Maar we hebben nog niks besloten hoor! Ik wordt alleen steeds meer verliefd op het idee.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij niet teveel zorgen maken! je bent nog zo vroeg is nog zo lastig te vinden! zit vast goed!

Ik slaap ook slecht wordt wakker met rugpijn en opgeblazen gevoel in mijn buik ook maar leren op ijn rug te slapen dus..
    28 juli pretecho!

16. Niet meer actief

Ik slaap eigenlijk altijd al op mn zij en dat slaapt nu gelukkig nog steeds lekker!

@Berna: Ga je een 3d echo laten maken? En krijg je dan ook een dvd mee?

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee 2 d.. als ik heel eerlijk ben en wil niemand voor het hoofd stoten vind ik de 3d echo's niet zo heel mooi soms zelfs een beetje eng weet niet waarom maar zo'n rare kleur enzo dus 2d en dan met dvd en dat is dan 50 euro geloof ik. Ik ga naar Jan Koning in Ochten. En hij kan met 16 weken al zeggen wat het is en heeft het nog nooit fout gehad :D
    tevens is hij verloskundige dus kijkt ie medisch ook nog of alles goed is ;)

18. Niet meer actief

Weet eigenlijk helemaal niet hoe die 3d echo's eruit zien... Maar wel leuk joh dat hij al kan zien wat het wordt en ook wel fijn dat ie verloskundige is! Spannend hoor!

19. Niet meer actief

Het gaat vooral om de onderdruk en die is netjes, boven de 95 is het te hoog. Weet niet of er bij zwangeren andere waardes worden gehanteerd.
    Dus 140/75 vind ik erg netjes :D

Drop, mjam, heb laatst zo'n kingsize bak gehaald bij de makro, van die dropsleutels.... :)

Hee Marij, misschien heeft de kleine zich verstopt voor je, geen zorgen, ik vond het hartje de eerste keer ook niet en 's avonds wel, vlakbij je schaambot zoeken en lekker veel gel/olie gebruiken. :D

20. Niet meer actief

Ik ben ook echt een zeef joh!
    Haal ook woorden door elkaar en kom niet goed uit m'n woorden soms.
    Wil ik wat doen, ben ik het na een seconde weer vergeten etc. etc.
    En ben ook supergevoelig, als iemand iets pesterigs zegt ben ik helemaal van de kaart, terwijl ik er normaal om had gelachen.
    Hoe bedoel je hormonen?! :confused:

Deel Deze Pagina