Nou dat heb ik dus precies zo! Ik vind het er echt een beetje luguber uitzien... Leuk dat jij zo snel al weet wat het geslacht is! Het valt me op dat je schrijft wat het is. De meeste mensen zeggen wat het wordt en dat klopt natuurlijk niet, hahaha!
Ja das een afwijking Guppie... ik ben ook erg irritant altijd met mensen verbeteren.. dan zij... hen/zij ipv hun.... Maar inderdaad iedereen zegt wat het wordt.. maar sinds onze romantische daad is het al bekend wat het is
Haha geloof dat daar ook al een andere leuke discussie op dit forum over bezig is Grappig hoor, ik kan normaal gesproken ook heel vaak mensen verbeteren, maar hier op het forum val ik daar niet zo over. Op mn werk wel, maar dat hoort ook bij mn vak
Ik val er ook zeker niet over hoor! Het viel me gewoon meteen op dat Berna het ook zo zegt. Maar ach, ik werk in het onderwijs dus zal daar wel een tik van meegekregen hebben. Ik verbeter ze lang niet altijd, maar lig wel altijd in een scheur als ze "hemze" zeggen ipv "zijn". Dus dat is hemze mp3 speler. Nederlands zal best lastig zijn denk ik dan... Ik heb weer een jeukbuik, niet normaal! Ik keek net in de spiegel en schrok wel een beetje van die lelijke strepen. Het is natuurlijk voor het goede doel, maar over een half jaar moet ik er minstens uitzien als een zebra als ik er nu al zo bijloop
heb je nu al strepen ja? oei ik heb er wel aanleg voor mijn borsten zijn in d epubertijd snel gegroeid en daar heb ik ook strepen van net als op mijn heupen. maar op mijn buik nog niet.. smeer wel elke avond met olie... ik krijg nu toch echt beetje buik....
ja ik heb echt lelijke strepen! bleh! Net boven mijn navel 3 links en 2 rechts, beetje lichtpaarsig. Ik heb er ook heel veel jeuk aan. Ik smeer al een paar weken, maar dat heeft dus niet geholpen. Volgens mij groeit mijn buik ook hard, ik denk dat ik de omtrek maar eens bij ga houden. Vind overigens m´n buik nog steeds lelijk. Ik lijk gewoon dik. (oei wat een comlex haha)
Ik ook hoor guppie. Mn buikje begint nu een beetje te komen, maar ik weet zeker dat mensen nu twijfelen: gewoon dik of zwanger Heb vroeger weleens de vraag gekregen hoelang ik nog moest... Maar nu ik dan eindelijk gewoon kan antwoorden, krijg ik die vraag niet meer Zucht...
Heb een foto van mijn buik in mijn album... Begint nu een beetje te komen, maar voor andere is het nog een twijfel geval. Heb trouwens net mijn pina's er weer uit gegooid op het werk... was een beetje te gulzig denk ik. Dat is snoepen zonder aan te komen, volgens een collega!
heb ik ook hoor, als ik mijn gewone kleding draag zie je mensen gewoon kijken.... is ze dik of is ze zwanger? hahaha. nou ben ik van mezelf ook stevig, maar die buik, die is echt van het zwanger zijn! sinds ik (net drie dagen hahaha) wat meer de nadruk leg op mijn buik, krijg ik het ene compliment na het andere. Wat ben je mooi zwanger etc.... wel fijn hoor. ik voelde me eerst echt een dikke koe (sorry) maar nu gewoon lekker zwanger! bedankt voor jullie bemoedigende woorden over dat ik het hartje maar niet kan vinden. Ik heb het vanmiddag nog even geprobeerd, maar hoor het niet. wel hoor ik uk bewegen (trappen tegen de dopler ofzo). dus zal wel goed zitten. ga het vanavond weer proberen. Marieke, dichtbij mijn schaambeen heb ik ook geprobeerd. ik denk dat uk links zit. maar mijn placenta zit aan de voorkant, en dat ruisen daarvan hoor ik heel sterk. weet niet of het hartje daar al doorheen kan komen. waar heb jij precies je ukkie gehoord? links of rechts? en moest jij ook af en toe je dopler een milimeter bewegen dat je wel ineens het hartje hoorde? (had ik nml bij mijn eerste kindje). en meiden die ook al het hartje hebben gehoord. waar ongeveer hebben jullie het gevonden? de gyn zal het morgen ws ook nog niet kunnen horen. dan krijg ik vast een korte echo, dat vind ik wel erg fijn! hoop dat alles nog goed is, maar gek genoeg geloof ik dat eigenlijk wel!
mijn placenta ligt ook voor en duurde ook eventjes bij de vk hoor en heel erg laag heeft ze hem erop gezet... en schoppen zonder een kloppend hartje kan niet he dus dat zit helemaal goed! Ik denk nu maar zo zolang ik geen bloed verlies zit het wel goed
Eerst zat ukkie steeds rechts van m'n schaambeen, en dan links vlak naast m'n eigen slagader. De laatste 2 keren zat ie links naast m'n schaambeen en ook weer dicht naast m'n slagader. Je moet gewoon heel rustig kleine cirkeltjes draaien in dat gebied, take your time! Soms zat het 'm inderdaad in een paar mm. De vk had 'm vandaag ook vlakbij schaambeen en je hoorde m'n eigen slagader er ook weer doorheen. Maar ja, tis lastig te zeggen zeker als je placenta eigenwijs is en in de weg zit.... En zolang de kleine lekker beweegt, no worries!
Hoi, Ik heb erg moeten lachen om jullie verhalen! Ik krijg trouwens erg trek in drop ook, maar volgens mij is de appie hier nu dicht..... Hebben jullie je kinderwagen al? Wij twijfelen heel erg, zo veel keuze! Mijn moeder had in de krant gelezen dat je als zwangere ook geen voorverpakte vleeswaren en worst mag eten i.v.m. dezelfde bacterie als filet-american. Een apart verhaal (stentor, deventer) en ik check het morgen bij de Vk.
hoe voelen jullie je eigen hartslag dan. ik hoor alleen de baby met de angelsound maar ik hoor niet mijn eigen slagader. ik weet zeker dat het de baby is want hij klopt rond de 165 170 en zo snel gaat mijn hart niet. mijn placenta ligt ook aan de voorkant. ik ben zelf ook wat stevig. maar kan het hartje goed horen en ja soms idd effe zoeken maar als je lang genoeg zoekt dan vind je wel iets.
hahaha dus ik krijg een baby met veel haar! Dan zal het die genen wel niet van de papa hebben Wat hebben jullie allemaal de placenta aan de voorkant zeg! Is wel lekker geisoleerd in de winter De mijne zit aan de achterkant. Wij hebben vanavond meubels voor de beeb gekocht! joehoe! Zomaar zag ik ze staan en dacht ik ja, dat ziet er mooi uit! Niet te simpel, maar ook niet in één stijl en het past perfect in het plaatje dat we (ik) al bedacht hadden. Meteen ook een matrasje (duuuuur ). Eigen schuld hoor, dit was een speciaal systeem waarbij de mogelijkheid tot wiegendood minimaal is. Vind ik wel een prettig idee. En we hebben ook een box uitgezocht, aangezien ze toch gratis bezorgen! De kinderwagen weten we ook, we gaan zeker weten voor de quinny speedi topline. Vind het een heerlijk ding om mee te lopen, luchtbanden en hij ziet er zooooo mooi uit. (echt niet onbelangrijk) Er is ook een bijpassende maxi cosi, dus we zijn echt om. Moeten even een andere keer bestellen, vind het wel leuk als m'n moeder meegaat aangezien zij de kinderwagen aan ons geven. Nou genoeg gepraat weer... Hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen vannacht!
meiden tis even teveel om terug te lezen... maar hou t wel bij ik had eigenlijk even een vraagje tussendoor.. als ik mijn 20 weken echo krijg, ben ik 21 weken zwanger en zit ik net in mn 22ste week... is dit niet te laat dan of zo?
heb ik ook little hope maakt niks uit mooie kamer guppie wij twijfelen tussen wit en roomwit nog... ff wachten met bestellen dus haha
nee beste tijd is tussen 20 tot 22 week heb ik vanmiddag gelezen, dus je zit helemaal goed, lijkt me! Zo ik ben ook weer een jaartje ouder geworden vandaag. Grappig dat veel januari mama's jarig zijn de laatste weken Mijn buik groeit me oo niet hard genoeg, maar krijg toch al wel vragende blikken, dus op zich spreekt het wel tot de verbeelding Magoe als het een echt dikke buik is, zal ie wel in de weg gaan zitten, en dat kan ook vervelend zijn, dus tja wat heb je liever.