Hoi, Net bij de Vk geweest en het hartje klopt netjes. Heb ik me voor niks druk gemaakt.... Het verhaal over de voorverpakte vleeswaren wat mijn moeder in de krant las, dat had de vk nog niets over gehoord, ze zoekt het op!
hoi hoi, ben ik ook weer .moest veel bijlezen,onze comp.had er geen zin meer in dus hebben we een hele nieuwe aangeschaft.lekker met een nieuwe tekentafel..leuk! bij de vk was alles ook weer goed,hartje klopte volop. thuis lig ik ook te luisteren kan er geen genoeg van krijgen.moet wel zeggen nu ik de kleine zo af en toe voel gebruik ik m niet zo vaak. drop eet ik momenteel ook heel erg vaak,voel me er ook wat beter onder,niet meer zo flauw. mooie buikjes beginnen de meesten al te krijgen.ik draag hetzelfde als bij mijn zoontje dus begin nu te denken dat het een jongetje is.een vriendin zei het ook toen ze mijn buik zag. leuk al die babykamertjes! onze wieg staat in mijn album was er meteen verliefd op maar je moet er wel van houden. meiden fijne dag vandaag liefs kristy
Gefeliciteerd Lexie! Kristy, dat is idd een aparte wieg! Moet je niet steeds heel erg bukken, of lijkt dat zo? Ik vind het wel een mooie hoor! Annika, nog steeds misselijk? Het zit je ook niet mee hé! Met 16 weken stopt de hcg aanmaak toch? Miss heb je dan nog een kans dat het afneemt. San, fijn dat het hartje zo mooi klopt! Is toch het belangrijkste hé little hope, dat maakt idd niks uit! Het kan ook bij 19 weken hoor! Als ik 20 weken ben heb ik net mijn eerste schoolweek, dus ik vind het echt niet handig om dat de echo te doen. Ik wil dus liever of ervoor of erna.
ok beter guppie. ik hoop het wel. ik spuug niet alledagen maar toch zou me wel wat lekkerder willen voelen. veel liefs Annika
heey allemaal.. Ik heb niet alles gelezen maar zal ik straks ff doen! Hoe is het hier? Ik heb gister een 3d echo gehad... oooh wat onsettend gaaf! We weten ook wat het is hij kon het niet met 100%zekerheid zeggen maar 70% ongeveer hij zag een meid Ik zal de echo's in mn album zetten Ik heb ook gehoord dat ie de hik had haha echt lachen Liefs, Geraldine
hoi guppie, wij hangen de wieg aan het plafond dus ga ervan uit dat we niet hoeven te bukken. 8 augustus heb ik een afspraak met de vk 21 augustus krijgen we de 20-weken echo! zo benieuwd of we kunnen zien of het een jongetje of een meisje is. wat leuk geraldine een meisje nog een weekje en dan ben ik met MvM klaar. vind het heel fijn dat ik een ander kan helpen maar toch ook wel fijn om straks gewoon naar de wc te kunnen gaan. knuff.kristy
Hoi meiden! @San: wij hebben inmiddels al een kinderwagen gekocht. De Quinny Speedi topline (zie mn album). @Guppie: Mooie kamer! En wij hebben dus ook die kinderwagen en ik denk ook hetzelfde matrasje als ik zo naar je omschrijving luister... @Lexie: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke verjaardag gehad? @Kristy: mooie wieg! x Linda
Heej hallo, Het is me even een beetje teveel om terug te lezen heb niet zoveel tijd. Gister bij de vk geweest en het hartje gehoord, wat is dat mooi zeg mn vriend vond het ook echt geweldig en ik kreeg tranen in mn ogen. Echt super. Volgens de vk lag mn baarmoeder al heel hoog. En ze vroeg nog heel grappig of het er wel 1 was. Kreeg zowat een hartverzakking.hahaha Voor op de lijst! Ik ben 2,4 kilo afgevallen en ik moet 14 augustus terug voor de 3e afspraak. Gaat wel goed komen dus. Verder gaat hier alles zn gangetje. Vergeet af en toe wel de woorden die ik wil zeggen, dan wil ik iets vertellen en dan weet ik niet meer wat het woord is. Echt heel raar. Nou ik moet helaas weer gaan ik kom snel weer terug! Groetjes!
Linda, ja die kinderwagen nemen wij ook! Nemen jullie ook de bijpassende maxi cosi erbij? Wij hebben een purflo matras, jullie ook? Kristy, ik kijk ook uit naar het moment dat ik geen groene flessen meer krijg! Ik plas heel veel kleine plasjes, echt geen doen meer! Geraldine, een meisje wat leuk! Als ze het met de 20 weken echo bevestigen weet je al meer toch! Het virus heeft zelfs mij getroffen, ik ben aan het poetsen. Hmm het ruikt al zo lekker hier! Ik vond dat ik na 2 weken luieren ook wel wat mag gaan doen. Nog maar 4 weken vakantie whaaah... Het gaat veel te snel!
lexie nog gefeliciteerd. ik heb vandaag de laatste dag van mvm. alles is netjes opgehaald en kreeg nu weer een serviesje. heb nu 2 serviesjes en 2 bestekjes. altijd mooi meegenomen.
@guppie: ja wij hebben ook de maxi cosi erbij. Ik was ook meteen verliefd op de kleuren van die kinderwagen! Weet zo even niet meer hoe dat matras heet, maar het was in ieder geval wel zo'n speciaal systeem wat de kans op wiegendood verminderd. Ik kijk ook uit naar het moment waarop ik kan stoppen met MvM. Doe met alle plezier mee, maar zal ook blij zijn als ik dadelijk niet meer in het potje hoef te plassen! Zijn jullie trouwens ook nog steeds zo moe? Ik word er af en toe echt helemaal gek van. Werk 40 uur en als ik 's avonds thuiskom, ben ik echt kapot. Lig iedere avond al om 20:00 uur op de bank te slapen en besluit dan om 21:00 uur om maar naar bed te gaan! En ik slaap dan ook echt binnen een minuut heel vast! Voor mn mannetje ook niet echt gezellig! Had gehoopt dat dat na die 3 maanden wel over zou zijn, maar dat is helaas nog niet zo...
moppie ga jij op vakantie dan ofzo? Ik moet nog anderhalve week en jij loopt maar 2 dagen voor op mij...
nee ik ga pas begin augustus op vakantie maar dat vrouwtje had uitgerekent dat vandaag mijn laatste dag was. en vorige week kreeg ik een briefje in de bus dat vandaag alles voor de laatyste keer opgehaald word. eigelijk gaat dat tot de 16 weken toch. weet het ook niet
linda, ik heb dat ook hoor, dat ik nog steeds zo moe ben savonds. ik werk ook fulltime, en savonds plof ik op de bank en komt er weinig meer uit mijn vingers! moe moe moe! had ook gehoopt dat het nu over zou zijn, maar helaas..... kano ver een paar weken ook alsnog over gaan he.... daar hoop ik op! vandaag ook voor controle geweest. en een echo gehad. gyn kon het hartje ook niet horen, en ook met de echo lukte het niet omdat mijn blaas ervoor zat. blijkt mijn baarmoeder naar achteren gekanteld te zijn, en op het diepste gedeelte ligt uk! met de inwendige echo heeft ze gekeken, en hij doet het prima! lag lekker te slapen en toen we aan de buik schudden rekte hij zich loom uit, wreef even langs zijn oogjes, draaide wat en viel weer in slaap. hartje klopte keurig trouwens. logisch dat ik het hartje niet kan horen, het kindje ligt te diep naar achteren! achteraf mijn zwangerschapsdagboek van mijn dochter gepakt, en ook haar kon ik pas na 15.5 weken vinden (het hartje dan haha). dus het klopt wel. ik leg de dopler even in de kast, en ga het over een week of 2 nog weer eens proberen. ws lukt het dan wel omdat uk dan wat groter is. ben helemaal blij! wel stom, vergeten een foto te vragen dus heb nog steeds geen mooie foto van uk! maar goed, zoals mijn stiefzoontje zei, gewoon als de baby geboren is gelijk een foto maken, dán heb je pas een mooie foto van je baby! 8) hahaha. fijn dat andere meiden ook goede controles hadden! we zijn nu echt allemaal over de 12 weken heen he! HOERA! {|= 8) =D>
Ow marij wat goed om te horen! Had je het niet spaans benauwd toen ze niks konden vinden? Lijkt me echt doodeng hoor! Gelukkig is alles in orde zeg
ja, ik ben die kannen van mvm ook zat! blij dat ik er over drie weken ook vanaf ben. nog even doorbijten. het scheelt wel dat ik snachts en smorgens zoveel moet plassen, dat ik dan de bus al vol heb, dus ik kan overdag gewoon op de wc hihi.
guppie, ik zag wel een kindje in de verte, maar zag het niet bewegen en ook geen hartje kloppen. dus ik schrok inderdaad wel even. maar toen de inwendige echo werd gemaakt, zei de gyn gelijk dat ze in elk geval al hartaktie had gezien, dus toen kon ik weer ademhalen . ben ook blij dat alles goed is! hopelijk gaat die moeheid weg, en dan kan ik drie maanden een stralende zwangere zijn! (de middelste drie maanden). begin er nu toch ongelofelijk veel zin in te krijgen, in deze baby! en zit ook te denken aan een pretecho laten maken, want heb geen foto meegekregen en wil straks heeeeeel graag weten wat het is!