Wij hoeven het kamertje alleen maar leeg te halen. Na vandaag, nu het bed weg is, is het al een stuk leger. Muren zijn gespachtelputzt en schuine wanden zijn al lichtgeel. Doen we verder nix aan. Laminaat ligt ook al. Alleen maar inrichten dus. Relaxed.... Ik ga trouwens maandagavond een proefles zwangerschapsyoga volgen. Als het bevalt, begin ik ergens in september of oktober denk ik. Heb er zin in!
Berna, er zijn op zich wel meer kinderwagen merken die ook een luchtbandenversie hebben hoor Ik heb begrepen dat je voor bos én stad het beste een driewieler kunt nemen met een zwenkwiel voor dat je ook vast kunt zetten. Ik vind eigenlijk ook dat de prijs van een kinderwagen geen rol speelt, het is wel een superbelangrijk iets. Voor ons wel iig. Moet uberhaupt een paar keer met de hond wandelen, dus elke dag gebruiken we het wel.
Hoi! Wij hoeven ook niet veel aan de kamer te doen, alleen leeghalen en opnieuw inrichten! Morgen gaan we alvast rondkijken voor een kinderwagen en over een week (in onze vakantie) naar een kamertje kijken. Het was erg gezellig met mijn nichtje, het is echt een schatje! De honden reageren ook erg lief. Ze was iets te enthousiast met knuffelen en toen keek de hond echt alleen zo van haal dat kind weg please... Als ze haar horen komen ze kwispelend aanhollen! We hebben ons nichtje ook wat regels geleerd m.b.t. de honden. little hope: gefeliciteerd met de kittens! moppie: wat een lieve verrassing van je oma, volgens mij is ze echt een schat! Qua auto zitten we gelukkig goed. We hebben indertijd bewust een station gekocht. Honden achterin en de achterbank vrij voor een kindje. Dit houdt de auto ook schoner, want onze twee zijn dol op vuil! En ze kunnen allebei bij mij voorin als het een keertje moet (1 op de grond en 1 op schoot), maar dit zit niet erg lekker....
Ge...wat? Zal wel aan mij liggen maar dit woord heb ik echt nog nooit gehoord? Tja er schuilt ook niet echt een innerlijke klusser in mij geloof ik... Tjonge wat is iedereen druk met wagens en kamertje enzo! Bij een eerste heb je dat misschien ook een stuk meer dan bij de tweede. Mijn man is het kamertje al wel aan het verven geweest, maar inrichten... Nog niet echt actief mee bezig geweest! Net als een wagen, we moeten eigenlijk wel een duowagen maar ik heb nog steeds zoiets van: Tijd zat! (tot je ineens de 30 weken voorbij bent waarschijnlijk, haha!)
Hihi, weet ik ook niet of ik het helemaal goed heb geschreven. Spachtelputz is zeg maar structuur op je muur. Om precies te zijn, hele kleine steentjes in cement. Wel wit hoor En makkelijk, als er overheen gekotst wordt, of wat dan ook, sopje en borsteltje en klaar is klara 8)
Kijk, dat noem ik nou vooruitdenken! Want ja, zo'n schattig klein baby'tje is weliswaar ontzettend vertederend maar is ook verbazingwekkend goed in het produceren van vieze luiers, alles onderspugen en noem het allemaal maar op! Maar dan zit jij dus in ieder geval goed! Hihi!
Wij hebben vandaag heel graaf behang gekocht, met bloemen, hele grote margrieten, helemaal COOL! Ik heb het al bijne 1,5 jaar in mn hoofd... Ik zet een foto in mn album.
Wij moeten nog beginnen met klussen, maar zijn afhankelijk van het bouwbedrijf, want onze hele voorgevel moet eerst vervangen worden We hebben een offerte opgevraagd en dat is niet mis, maar goed het moet toch een keer gebeuren... Daarna kunnen we pas echt met de kinderkamer beginnen... Gelukkig heb ik een heel handig mannetje! Hij vindt het ook echt zijn project. Mooi behang lapeldoorn! Ik heb laag op mn buik vandaag 3 blauwe plekjes gevonden, het lijken wel bloeduitstortingen... Dit zijn toch zeker nog geen zwangerschapsstriemen?! Denk dat ik voor de zekerheid toch maar eens goed ga smeren! Heb me trouwens ook opgegeven voor zwangerschapsyoga. Het start in de 5e of 6e maand, wanneer precies krijg ik nog te horen. Er zitten ook twee partneravonden bij en Roy wordt daar nog niet echt enthousiast van haha, maar volgens mij hebben daar wel meer mannen last van!
weet ik koelstra schijnt ook wel goeie te hebben? inderdaad moet je er op letten dat het zwenwiel vastgezet kan worden
jee wij zijn nog helemaal niet bezig met het kamertje. Wij willen eerst de zomer uit zijn, of iig dat het qua temperatuur wat koeler is.
hoi dames, was gisteren op de BBQ van mijn zwager en daar zat een vrouw die paranormaal was. die wist mij te vertellen dat we een jongetje krijgen! ben benieuwd of ze gelijk heeft! allemaal een goed weekend gehad?
Ik weet niet, mijn moeder gebruikte altijd koelstra. Ik vind de spullen van quinny heel fijn, en die heeft er ook één met luchtbanden en een zenkwiel voor.
Oh en Linda, ik denk idd dat het een begin van strepen is wat jij hebt. Ik heb echte strepen en blauwe plekjes zoals jij omschrijft. Ik zal er dus nog wel veeeel meer krijgen ben ik bang
ik heb overigens last dat ik heel licht slaap de laatste tijd. Heel irritant want als mn man 2 uur na mij in bed komt ben ik weer klaarwakker. Als hij in slaap valt binnen 5 min en begint te snurken, blijf ik wakker.. Ben al een aantal keer beneden op de bank gaan liggen uit ellende.. zijn er meer dames die daar last van hebben?
hoihoi, ben ik ook weer even vanuit spanje. Na mijn vakantie kom ik weer volop mee kletsen met jullie hoor, nu kan ik niet iedere dag op internet dus ga ook niet alles teruglezen en overal op antwoorden. Het gaat helemaal niet goed met me. Maja ik weet waar ik het allemaal voor doe, dus probeer er steeds maar het positieve uit te halen. Tot snel weer!
Zo 3 dagen niet online geweest en net weer alles bij gelezen. Melis, wat rot voor je zeg, ik hoop echt dat er een tijd komt dat je kunt genieten van je kleintje in je buik! Het is natuurlijk allemaal zo dubbel, je had daar nu gezeten met je kliene meisje ipv met een dikker wordende buik. Dikke knuffel Wat zijn jullie druk met alle kamertjes en kinderwagens! We hebben het ledikantje en de commode gekregen van mijn schoonzusje. Verder gaan we niet echt shoppen. Zijn we allebei niet zo van. De kinderwagen wordt de Stokke Xplory en we kopen wel een mooi wiegje, Leander hangwieg! Die komt op onze kamer aan het plafond te hangen bij het voeteneinde van ons bed. Verder zien we het allemaal wel. er moet nog een muur gezet worden boven, maar eerst maar eens genieten van de zomer. 27 augustus heb ik de eerste zwangerschapsyoga les, ben benieuwd, moet je daar nog aparte kleren voor aan ofzo? En strepen, wacht met smart op mijn buik! Dus hier nog niets. Zo ik nog even lekker lui op de bank een filmpje kijken! Heb heerlijk 2 weken vakantie!
mmmh, vandaag een heerlijk dagje luieren! was er zo aan toe! dochterlief is met een vriendin en haar kinderen een dagje uit. manlief is zijn zoontje (mijn stiefzoontje van 5 jaar, heeft hier net 2 weken vakantie gevierd) wegbrengen, en ik zit heerlijk te luieren (lezen, tv kijken, computeren... heerlijk!). kom er heerlijk van bij! volgens mij blijft elke kinderwagen een persoonlijke keuze en is idd afhankelijk van wat je ervan wilt. Ik wilde perse geen driewieler, want vond het zo irritant dat je dat zwenkwiel dan tegen moest sturen. en ik had toendertijd (3 jaar geleden) een vw beatle, met dus een hele kleine kofferbak, waar de kinderwagen ook nog in moest passen (en de bugaboo paste gelukkig). in het bos kan je hem ook prima rijden trouwens, maar kan me best voorstellen dast al deze eigenschappen net zo goed in andere kinderwagens te vinden zijn. dus. ga shoppen, probeer alle wagens uit, en geniet onwijs van deze voorpret. ik vond het een van de leukste dingen van de periode dat ik zwanger was van mijn dochter! shoppen! 8) jammer dat dat nu niet meer hoeft hahaha. iedereen is idd al druk met de kamertjes en alles. Ik heb nog helemaal niks gedaan, niks gekocht etc. het kamertje is al klaar, maar moeten de kamer van mijn dochter en stiefzoon nog verhuizen. zij komen op onze oude kamer en wij gaan op de kamer van mijn (stief) zoontje liggen. maar een beetje behangen en verfen is zo gepiept, dus kan nog wel ff wachten. wel leuk hoor, om jullie voorpret te zien! wie wil trouwens weten wat het kindje is? ik ben zoooo benieuwt. denk toch dat we een pretecho doen rond de 20 weken, nu ik de 20 weken echo pas met 22.5 weken krijg. kunnen we hopelijk het geslacht achterhalen! spannend!