Marij, we willen het niet weten, maar ik ben ook reuze nieuwsgierig hoor. Ik moet gewoon wat langer wachten! Ik heb trouwens van mijn vader een cadeautje gehad, (dat is sowieso al uniek!) Hij is vorig weekend met een paar collega's in Rome geweest en heeft bij de Benetton winkel zo'n lief pakje gekocht een soort jogginpakje met broekje en jasje met capuchon. Hele mooie kleur groen en daar staat dan met oranje letters Benetton op! Zo lief... Opa begint nu al met verwennen!
Wij willen het wel weten, 11 september hebben we 20 weken echo. Wat is de beste tijd voor een 3d-echo? Met hoveel weken?
Ach meliske, wat naar nou dat je niet in je hum zit! Kan ook niet echt iets zeggen dat helpt, maar vind het wel rot voor je! Anneliesje, weet je zeker dat je strepen wilt? Marij, ik denk wel dat ik het wil weten, maar heb nog wel bedenktijd. Manlief wil het zeker weten wel weten. Ik twijfel nog een beetje. Hebben jullie eigenlijk al namen bedacht? Ik ben er best veel mee bezig. Heel veel namen vallen voor mij af omdat ik altijd wel een kind ken met die naam en het daarmee niet wil associeren. Ook wil ik niet dat de naam teveel lijkt op de naam van iemand anders. Zo vind ik Floris een leuke naam, maar dat lijkt weer op mijn nichtje Floor en Eva lijkt weer teveel op de nieuwe vriendin van mijn schoonvader Eef. Ik wil best vernoemen, maar dan wel naar iemand dichtbij... Heel moeilijk vind ik het!
ik wil het ook graag weten mijn man niet. ben benieuwd of ik mijn mond kan houden. wij hebben 23 augustus de 20 weken echo. daar kunnen ze ook zien wat het word en als je dat van te voren aan geeft krijg je dat ook te horen. wij hebben 20 september met 24 weken de pretecho. dan zie je de baby volgens de echoscopist het mooiste. dan kunnen ze het blijkbaar ook beter zien. nichtje van mijn man heeft pretecho gehad met 25 weken en toen konden ze het nog niet eens zien. raar he. idd ik heb een hele lieve oma. ik ben dan ook het oudste kleinkind. de jongste is 6. mijn oma zegt gewoon dit is misschien het enige achterkleinkind wat ik nog mee kan maken, dus die moet ik ook goed verwennen. typisch omatjes he.
wij hadden al 5 jaar dezelfde namen en gek genoeg vind ik het meisjesnaam nu ineens niet meer mooi. raar he. nu hebben we 3 mooie namen maar nu komen we er niet meer uit. alle 3 even moooi. wat is dat moeilijk zeg. pff
hey meiden.... wat veel geschreven zeg... maar wat het kamertje bettreft.....ja er moet hier ook nog wat gebeuren maar ik heb de meubeltjes van mijn dochtertje nog.... Ook de kinderwagen, een happy baby driver 3xl, ga ik nu weer gebruiken....deze heeft 4 wielen maar dus 2 in het midden voor...dus een soort wieler... er word een adapterset gemaakt voor de maxi cosi...lekker handig... wij willen ook weten wat het is alleen vertelf ik het de familie niet....mijn moeder kan zich niet stil houden en binnen no time weet iedereen het.... de namen zijn we ook al uit....we gaan nu niet vernoemen en houden het bij 1 naam... een pretecho wil ik ook wel maar moet ff zien wanneer....krijg wel een 20 weken echo maar wil niet al die testen laten doen... mijn vk zei dat ze het met zekerheid kon zeggen met 25 weken... gr anit a
ik ken iemand die het vanaf 16 weken kan zien dus das lekker vroeg vandaar dat we zaterdag gaan leuke is dat het kindje dan ook nog in zijn geheel op de foto kan. ja namen hebben we al was niet zo moeilijk eigenlijk en gelukkig meteen met elkaar eens voor een meisje vinden we Amber erg mooi en een jongen Jesse
Wat zijn jullie al lekker bezig zeg! Druk geweest hier. Nou de verbouwing is zo goed als klaar zit in ieder geval weer gewoon inm ijn woonkamer met nieuwe vloer! Erg mooi geworden, alleen nog behangen en dan op naar de babykamer! De namen zijn we al uit. Micha Johannes of Norah Joelle wordt het. Al zijn we het over de meisjesnaam nog niet helemaal eens. behalve norah dan. Onze vorige kindjes mochten niet zijn en het is pure genade dat we zo snel weer in verwachting mochten zijn en dat het nu allemaal goed gaat. Norah betekend uit genade, dus vandaar. Micha vinden we een geweldig bijbelboek en een hele leuke naam gewoon. Johannes is een naam die bij onze beide familiekanten aan de oudste jongens meegegeven wordt dus dat vonden we ook wel grappig. Goed ik ga nog even wat doen want het is hier een zooitje! Meliske vanaf deze plaats een dikke knuffel en ik denk aan je geniet van je nieuwe wondertje!
Oh Amber vind ik ook een heel leuke naam! Zo wilde ik eerst onze hond noemen, maar mijn zusje kent iemand die zo heet en vond het een heel nare naam. Ze vroeg ook meteen toen ik vertelde van mijn zwangerschap of ik het kind geen Amber wilde noemen. Ik vind het ook rot voor haar als zij zich zo voelt bij een naam, maar ik vind m'n zusje wel lief verder. De jongensnaam komen we al helemaal niet uit. Echt rampzalig! Qua meisjesnaam val ik toch steeds terug op Anne, naar mijn moeder. Ik vind het wel een mooie naam en vind de gedachte van vernoemen naar mijn moeder ook onwijs mooi, maar Anne is zo'n doorsnee naam. Sofie vind ik trouwens ook super leuk, maar zo heet de hond van mijn ouders al. Ik ben ook niet zo moeilijk met namen noemen hoor. Mensen mogen best weten wat ik mooi vind. Ik zou nooit zomaar een naam "jatten" al kan ik me best voorstellen dat het gebeurt, maar de namen die mooi vind staan toch allemaal in de top 20
Ow Lefbekkie jij hebt ook mooie namen zeg! Nora(h) vind ik ook moooiiii! Jammer dat er al in een Nora in mijn mentor groep zit volgend jaar. (zie je hoe moeilijk ik het heb, whaahhhh!)
AnneLiesje: Mij is verteld makkelijke kleding aan te doen. En ik moet een fleecedeken of slaapzak meenemen. Ben benieuwd naar de les Er is lekker veel gekletst vandaag zeg! Mijn moeder is jarig vandaag en kwam alweer met een cadeau voor de kleine aanzetten. Ze heeft een lief geel truitje gebreid, met een stoer broekje erbij. Hihi, zo lief! Wij zijn al zo verwend door iedereen
We hebben al wel 2 namen voor een meisje.. (1 ervan heb ik hier al voor bij zien komen ) Maar voor een jongen nog niet... Vindt het moeilijk, maar we hebben nog even de tijd! Guppie, ik let alleen op namen uit onze vrienden/ familie krijg. Als een collega een dezelfde naam heeft, jammer dan. Die kinderen zie je toch nooit! Ben weer aardig misselijk, krijg je ervan als je zegt niet veel van je zwangerschap te voelen... Wij laten ook geen pretecho doen verder, vind het leuker om als het kindje er is voor dat geld een paar mooie foto's te laten maken! Weten jullie trouwens al of jullie fles- of borst voeding gaan geven? Ik wil wel borstvoeding proberen, maar weet niet of ik dat na 3 maanden als ik weer ga werken weer volhou...
heb trouwens foto van de 12 weken echo in album gezet maar het is een foto van de echo zeg maar ik hoop dat ie beetje duidelijk is