Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oh das wel vervelend zeg!

2. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey meiden,

wij gaan voor de bugaboo, wel duur maar mijn moeder wil m geven, ideaal! Bij mij ziet niemand dat ik zwanger ben, alleen als ik een heel strak shirtje aandoe en het zeg dan zien mensen het wel een beetje, wel jammer ik wil nu wel showen. Maar ja die buik komt echt wel zeggen ze....
    Vrijdag lekker op vakantie, hoop op mooi weer.

3. Niet meer actief

Waar ga je heen Sporty?

Ik zit nu op mn werk, nog tot half 6.... maar heb echt geen puf meer! Wie helpt me er nog ff doorheen ;) ?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo wij hebben behang gekocht en meteen ook een nieuw gordijn. Weer veel geld uitgegeven dus.
    Ben wel erg tevreden moet ik zeggen, ik hoop dat er snel behangen wordt. Ik mag er echt niet aanzitten, ben niet gezegend met een stel klushanden...

Zonde Annika! Is dat bij alle quinny´s zo?

Anita wat vervelend zeg dat bloedverlies! Gelukkig doet jullie kindje het nog goed!

Mamasu, je mag wel gerookte zalm van de visboer hoor! Ik dacht dat het helemaal niet mag, maar het gaat om de verpakking.

Ik heb me trouwens vandaag opgegeven voor gezond en fit rond de bevalling van Icare. Ik heb er totaal geen zin in, maar wil wel iets doen. De info is natuurlijk nooit weg. Mijn man wil ook graag mee, maar samen bevallen leek me helemaal niks, vandaar deze keuze. Als het niks is ga ik er gewoon niet meer naartoe hoor, ik zie wel!

5. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Zondigen doe ik ook niet, ja natuurlijk eet ik ook wel eens patat of zo, of minder gezond zeg maar. Maar ik vind roken en alcohol echt een beetje "not done", jij hebt een keuze om het tot je te nemen, maar je kindje niet...

Qua kinderwagen vind ik de Bugaboo geweldig, maar hij is wel heel laag. Weet iemand of ie ook iets omhoog kan, de bak? Wij moeten nog goed kijken naar een kinderwagen. Heb wel gister een dressoir gekocht wat ik als commode ga gebruiken,helemaal leuk!

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey Guppie.

nee is alleen bij de Buzz.
    ik heb nog een sx staan en daar kan het makkelijk op.

veel liefs Annika

7. Niet meer actief

En we hebben de 200 pagina's gehaald!

(sorry heb weinig te doen hahaha)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is het je ook opgevallen dat de februari mama's al veel meer gekletst hebben. Ze zijn toch echt later begonnen lijkt me... ;)

9. Niet meer actief

Ja idd en als we niet opletten gaan de maart mamma's ons dadelijk ook nog inhalen!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Waar praten ze dan over? Hier wordt al zoveel gepraat!

11. Niet meer actief

Ja ik heb hier al af en toe moeite met het bijhouden! Vind het zo wel prima hoor!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ook eerst wilden we nog splitsen maar das niet meer nodig..
    toevallig belde mijn vriendin net op die is in december uitgerekend ook maar besloten naar de mutsencursus te gaan haaha

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik denk dat de feb-mama's hun lijst gewoon wel op de site hebben staan. Dan gaat het een stuk harder met het aantal pagina's natuurlijk! Dus waarschijnlijk kletsen ze nou ook weer niet zo heel veel meer hoor!

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeienavond,

Even kort berichtje, eten is bijna klaar.

Guppie, over de angelsound, daar heb je helemaal gelijk in, ik gebruik hem ook maar 1x in de 2 weken...

Linda, je werkdag zit er inmiddels weer op! Lekker uitrusten vanavond

Anita, hopelijk is het snel over het bloedverlies, je weet misschien wel dat het niets ernstigs is, maar maakt je natuurlijk wel zorgen.

Sporty, lekker vakantie in het vooruitzicht!

? Weet even niet meer wie, maar heel veel sterkte met je rug, hopelijk gaat het snel beter zodat je toch nog op vakantie kan!

Wij zijn vanochtend bij een 2e KDV wezen kijken, dit moet 'm worden. Het is wat kleiner en ze zetten de kinderen bijv. niet voor de tv. Daar houden we allebei niet van. Even snel de papieren invullen want t/m maart zitten ze al vol.

Morgen lekker dagje A'dam. Bij de Hennes even kijken voor positie kleding en we wilde nog naar het Rijksmuseum. Heb er zin in!

FIjne avond allemaal!

15. 12309

12309 Niet meer actief

Linda: dat hyven is erg leuk ja. Kom verschillende vriendinnen van vroeger tegen!
    Ik heb alle boodschappen weer in huis en zat bekaf op de bank. Ik wilde om 20.00 gaan sporten, maar ben duizelig en heb hoofdpijn, dus blijf ik thuis :(
    Misschien dat ik om 21.00 ga.
    We gaan op vakantie naar Eerbeek.
    Anita: sterkte, fijn dat je meteen naar de Vk mocht!
    Ben benieuwd hoe ik straks eind aug ga werken. Hoewel, ik ben nogal van het frontale lesgeven (kort samengevat: ik leg aan de klas uit en daarna gaan ze in stilte werken) dus dat valt mee.

16. 12309

12309 Niet meer actief

even gecheckt, maar bij de februari-mama's gebruiken ze de lange lijsten, dat vult dus behoorlijk!
    Ik hou het hier ook net aan bij!

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, San, Heb ook Hyves, als jullie het adres willen hebben PB maar even.

Vind het zo ook goed te doen, als ik de lijst bekijk zijn er zeker 20 mama's die zich hebben aangemeld maar waar we niets meer van gehoord hebben.

18. 12309

12309 Niet meer actief

anneliesje: ik stuur je even een pb met mijn hyvessite en via mij vind je linda ook.

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hopelijk is de angelsound niet gevaarlijk als je hem 1 maal per week ofzo gebruikt; ik heb hem nl pas besteld. Vooral omdat ik het nog erg lang wachten vond tot de 20 weken echo en ik af en toe eens geruststelling nodig heb. Als ik het kindje eenmaal zou voelen bewegen is het natuurlijk niet meer nodig om die angelsound te gebruiken. Ik weet het trouwens niet zeker, maar het zou kunnen dat ik gisteravond heel even beweging heb gevoeld: het voelde alsof mijn darmen borrelden, zo'n 2 keer. Maar ja, misschien waren het dus gewoon ook darmen.

Ik heb vandaag mijn eerste buikfoto laten maken. Heb het in mijn album gezet, en ook de 2 echo's (jammer genoeg geen foto van vorige week, toen was het ukkie alweer zon' 10 cm groter).

Ik heb me vandaag ook ingeschreven voor prenatale kinesitherapie (5 lessen), aangeboden door het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Ik weet niet of ik daarnaast ook nog iets anders zou doen, yoga ofzo.

groetjes
    juni

20. Niet meer actief

Hallo,
    hoest hier?

Ik begin echt een buik te krijgen joh, gaat ineens zo snel :confused:
    Ben er helemaal trots op.

Over de Angelsound, als het echt schadelijk zou zijn, zou het niet verkocht mogen worden. De kleine kan het storend vinden, dat dan weer wel.
    Gewoon genieten met mate denk ik dan.

Ik denk ook weleens misschien weten we tegenwoordig wel te veel. Je mag dit niet en dat niet. Wie weet woon je wel langs een drukke weg en adem je teveel uitlaatgassen in, geen idee hoe schadelijk dat uiteindelijk is. Klinkt misschien beetje lullig maar zo bedoel ik het niet hoor ;)

De Angelsound heeft mij bijvoorbeeld erg gerustgesteld, ik luister een halve minuut naar m'n kleintje, hoor het hartje kloppen en ons freubeltje vrolijk bewegen en dan gaat ie uit. Hooguit 2x per week.

Zaterdag gaan we misschien weer kinderwagens loeren, maar stiekem weten we al dat we een Bugaboo willen :oops:
    Wij vinden 'm zo mooi....

Deel Deze Pagina