Er wordt weer wat afgeschreven de laatste dagen, zo gaan we de februari mama's weer inhalen Tot nu toe 1 a 1,5 kilo aangekomen terwijl ik in het begin heb lopen eten als een bootwerker omdat ik zoveel trek had. De laatste week moet ik juist weer niet te veel eten omdat het anders verkeerd valt. Gisteren ook voor het eerst boven de toiletpot gehangen. Nu ik iedereen over de babykamer en de kinderwagen hoor praten begint het toch wel te kriebelen, we waren er nog helemaal niet mee bezig maar binnenkort toch even wat winkels langs. Het is zo lief, iemand die ik behandel zei dat ze nog een wieg hadden staan een ander had nog een bedje als ik wilde. Zijn hier nog meer aanstaande moeders uit Flevoland?
pacific ik heb wel lang in flevoland gewoond, in Dronten. Het was dat ik niet beter wist, maar ik vond het wel oké daar... Woon er nu niet meer hoor.
neuh dat denk ik niet hoor. Het jammere is dat het een dorp is zonder historie en ze hebben het gehele winkelcentrum vernieuwd. Bijna niks is meer zoals het was. Ik heb er dus ook niks meer te zoeken...
hey dames, iedereen een leuke dag gehad? zelf had ik een drukke dag, heb alle hoezen van mijn kinderwagen gewassen. <overgenomen van marktplaats> het kamertje is op de gordijnen en schilderijtjes na helemaal af! deze worden als het goed is straks nog opgehangen.
Zo Roxyrox lekker bezig geweest! Ik vond net de catalogus van h&m, meteen maar kleren besteld. Kan het toch niet laten hoor... Kwaliteit is nooit zo super, maar zo lang draag je deze kleren toch niet.
ja ben lekker bezig geweest. leek wel een wervelwind! vanavond lekker op de bank met een filmpje en een grote zak popcorn! ben gebroken..
Ik had dit onderwerp nog helemaal niet ontdekt, zit meestal bij "zwangerschap", maar dit is leuker, iedereen zit een beetje tegelijkertijd. Ik ben de 22e uitgerekend, en ben tot nu toe niet aangekomen. Wel al 2 echo's gehad, 1 voor een nekplooimeting, met goede uitslag. Voor de rest merk ik er weinig van, geen misselijkheid, alleen af en toe beetje moe, maar valt mee. Mijn hobby is paardrijden, en dit gaat ook nog prima en doe ik volop, en zo lang mogelijk natuurlijk! In september, na mijn huwelijk en vakantie, ga ik het wel wat afbouwen, is de planning, ik geniet nu gewoon nog van alles wat ik nog kan doen. Wat zijn jullie al snel met verbouwingen/aankopen! Ik heb alleen wat kleding enzo gehad, nog niks gekocht eigenlijk. Wij willen eerst trouwen, dan lekker vakantie, en begin oktober gaan we ons richten op kamer en spullen. Ik merk dat ik nu wel langzaam een klein buikje begin te krijgen.....
Zo roxyrox, jij bent echt snel... zover zijn wij nog lang niet. Zou het ook niet leuk vinden als het nu al helemaal af is, heb je niets meer te doen...
Welkom Marlous! Je moet voor sommige dingen (babykamer, kinderwagen) wel rekening houden met levertijd, dus daar zou ik wel even aan denken!
@ Marlous: Gezellig nog een nieuwe mama in spe erbij. Welkom! @ Roxyrox9: zozo, kamertje al bijna af... Tja, is goed op tijd zullen we maar zeggen... Wel leuk hoor. Ik zou er iedere keer weer even binnenlopen... Vandaag hier een poging gedaan om de toekomstige babykamer uit te ruimen, maar ik heb nog zoveel last van mijn rug dat het niet erg opschoot. Weet dus ook nog steeds niet of mijn vakantie wel door kan gaan. Mochten jullie ineens 2,5 week niks meer van me horen, weet je dat het toch is gelukt Gisteren kwam mijn schoonmoeder even op bezoek. Zij gaat helpen met het kamertje en kwam even vragen wat we nu precies ermee wilden. Gelijk nog een broekje gehad in mt 50 en een leuk shirtje. Ze zei dat ze er wel aan moest wennen om oma te worden. Hoe is dat bij jullie?
ey meiden ben ik ook weer even... heb vandaag t ledikantje gekregen en een nieuwe wandelwagen allemaal van me vader en moeder. ik zu eigenlijk de mutsy halen in het appeltjesgroen maar het is een beebie first geworden... zwart/lime dus wel een beetje appeltjes groen erbij alles voor de beeb is bij ons met appeltjes groen, dus moest ook in die stijl blijven met de wagen natuurlijk lol leuk, 2 nieuwe jan. mama's erbij welkom meiden
Goedemorgen, En vandaag 15 weken! Wat gaat dat eigenlijk hard ineens he. Welkom Marlous! Leuk dat je met ons mee komt kletsen. Ik weet niet meer wie het schreef, maar iemand sliep zo slecht de laatste tijd... Nou, ik dus ook... Om gek van te worden! Overdag helemaal gebroken, en dan natuurlijk wel gewoon naar je werk, en voor mijn zoontje zorgen en alles, en 's avonds doodmoe in slaap vallen. Tot een uur of 3, dan word ik wakker, maar dan ook echt klaarwakker! Moet er nu ook steeds vaker 's nachts uit om te plassen, dat speelt ook wel mee denk ik, want de wc is beneden dus moet ik die hele tocht naar beneden maken en als ik terug in mijn bed lig ben ik dus helemaal wakker. Komt nog bij dat we veel last van muggen hebben dus dat helpt ook al niet. En dat het vaak best benauwd is. Dan lig ik zo 2 of 3 uur wakker! Met een of ander stom liedje in mijn hoofd vaak ook nog. Dan ga ik meestal maar wat lezen, want dan word ik tenminste weer een beetje slaperig. Maar balen is het wel! Had het ook al bij de zwangerschap van mijn zoontje. Dat hoort er bij mij dus blijkbaar bij, maar ik denk: het is straks allemaal al vermoeiend genoeg, met een pasgeboren baby'tje, dan moet je juist zoveel mogelijk zijn uitgerust!
vervelend zeg gelukig heb ik er neit veel last van wel vroeg wakker maar slaap wel de hele nacht door... vanmiddag vk wel weer spannend!
Hoi, Vanmorgen om 8u werd mijn angelsound geleverd. Ik dacht al meteen dat ie niet werkte maar ik had de batterij er verkeerd in. Toen hoorde ik eerst mijn eigen hartslag, maar toen, rechts van het schaambeen, hoorde ik een galopje, het hartje dus! Fantastisch! Ik was zo bang dat ik niks zou horen. Volgens mijn vriend (die geklkt heeft) ging het zo'n 150 per minuut. Mijn dag kan niet meer stuk! En ik kan met een gerust hart op vakantie vertrekken morgen. liefs, juni
Mooi geluidje hè Juni? Heb het gisteren ook voor het eerst gehoord, leek wel een trein! Fijne vakantie!