Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi

nou hier gaat het verder wel goed...geen gekke dingen en geen bloed meer gehad...
    slaap ook wel slecht alleen de andere nacht is het weer goed...
    ben wel vroeg wakker....
    ach ja zo heb je ook nog wat aan de dag he.
    Ik denk dat ik vandaag ff de stad in ga, ff kijken voor kleertjes enzo voor de kleine...
    maandag naar de gyn, best wel spannend....

gr anita

voor iedereen die naar de vk moet succes en die gene die op vakantie gaan....veeel plezier !

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik doe het liever nu in 1 keer goed in mijn vakantie dan dat alles in de weekenden moet gebeuren en de mensen geen tijd hebben om te helpen.

3. Niet meer actief

Groot gelijk hoor Roxy!

Wij zijn echt afhankelijk van wanneer het bouwbedrijf kan beginnen met onze voorgevel. Denk dat het bij ons dadelijk allemaal spoed wordt, dat is ook niets!

En zou het heerlijk vinden als ik nu al af en toe lekker op de kinderkamer kan gaan zitten!

4. ProudMum

Wanneer kunnen ze beginnen dan linda?

Het is ook heerlijk om daar lekker te kunnen zitten, vooral als je weer nieuwe kleertje hebt gekocht. je hebt nu gewoon een plek waar je alles in kan gaan ruimen.

5. 12309

12309 Niet meer actief

#3045 12309, 26 jul 2007
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2009
    bericht verwijderd

6. Niet meer actief

Ik heb nog geen idee... Bouwbedrijven hebben nu allemaal vakantie natuurlijk. En we doen het samen met de buren, die komen zaterdag terug van vakantie. Ik denk dat we dan een keuze gaan maken uit de verschillende offertes en dan wordt het bellen naar het bouwbedrijf en afwachten wanneer ze kunnen! Ik hoop snel...

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jullie kletsen echt veel!

Gisteren is mijn schoonvader dus langs geweest met zijn "nieuwe" vriendin. Tsja wat moet ik ervan zeggen. Ze hebben niet gezeurd gelukkig, dus ik was allang blij. Ze hadden een meisje mee van 2 jaar, dat was wel weer leuk.

San, waar haal je de energie vandaan zeg! Ik zie mezelf dat echt niet allemaal op 1 dag doen :confused:

Roxyrox, ik geef je ook groot gelijk! Wij willen ook voor eind aug het behang, gordijn en plinten erin hebben hoor. Dan hoeven alleen de meubels er nog in.
    Ik zei gisteren nog dat het handig zou zijn als de meubels eerder komen, dan heb je tenminste een plek om de spullen op te ruimen. Het stapelt flink op nu!

Berna, succes bij de VK!

Mamasu, wat vreselijk dat je zo slecht slaapt!

little hope, leuk die nieuwe spulletjes!

Meliske houdt het ook wel lang uit in Spanje zeg!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoihoi,

ben ik weer.
    eindelijk mag ik zondag naar huis.
    Heb echt geen zin meer om nog langer hier te zijn. Normaal vind ik het vervelend om naar huis te gaan, nu ga ik nog liever vandaag dan morgen.

Het gaat wel weer wat beter met me gelukkig.
    Ik ben alweer 17 weken vandaag! ! !
    Ik ben zo benieuwd of het een jongen of meisje gaat worden.

Ik vind het erg jammer dat ik nu niet goed met jullie mee kan lezen, gelukkig ben ik vanaf zondag weer van de partij en bemoei ik me weer lekker overal mee ;)

per 1 augustus ga ik ook ipv 24 uur 15 uur werken dus ben ik lekker veel thuis en veel tijd om op jullie te reageren, voel me een beetje lullig dat ik alleen over mezelf praat en niet reageer, maar dat is hier bijna niet mogelijk, internet is zooooooooooooooooooooooo traag!

Tot zondag! ! ! ! ! !

9. Niet meer actief

Geeft niets Meliske, die schade haal je volgens mij vanzelf wel weer in ;)

Fijn dat het weer iets beter met je gaat.

10. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Na heel lang niks van mezelf hebben laten horen hier even een kortr berichtje.

De afgelopen tijd is best rot geweest. Veel ziek geweest en weer heel veel last van migraine-aanvallen.
    Daarbovenop kon ik ineens dit weekend niet meer lopen van de pijn. De pijnscheuten gingen vanaf mijn onderrug naar mijn bil en verder naar mijn been. Waarschijnlijk zwangerschapsissias, maar eigenwijs dat ik ben wacht ik mijn afspraak met de verloskundige wel af (volgende week woensdag).
    Ik denk dat ze er toch niet veel aan kunnen doen. Ook mijn heupbotten doen veel pijn. Dus ik slaap veel en niet te gekke dingen doen.
    Al met al loopt het dus niet zo lekker.
    Maar mijn buik groeit dus zal het met ons kleintje nog wel goed gaan.

Over de angelsound ook ik heb die en ik heb het hartje met 11 weken al kunnen horen (10 weken bij de verloskundige).
    Ik luister ongeveer 1x in de 1 a 2 weken en kan het altijd vinden tot nu toe. Als de angelsound schadelijk zou zijn zouden ze die niet verkopen of evt met een waarschuwing in de gebruiksaanwijzing. Ik vind het dus onzin dat het schadelijk zou kunnen zijn.
    Wel is het zo dat het je onzeker kan maken als je het hartje evt niet zou kunnen vinden.

Afgelopen weekend hebben we een autostoeltje gekocht: De Cabriofix, zandkleurig.
    Hij was nu in de aanbieding dus we dachten die nemen we gelijk mee.
    Jippie ons eerste grote aankoop!

Mijn rug gaat weer pijn doen dus ga ik weer stoppen, maar ik laat gauw weer wat van me horen en dan reageer ik ook op jullie. :oops:

11. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Guppie: Ik heb een enorme drive van mezelf denk ik, het moet af (onzin natuurlijk) en ik heb kenmerken van adhd. Als ik te lang stil zit word ik onrustig. En ik sportte voorheen 6x per week, dus conditie is er nog!
    Voordat ik zelf wist dat ik zwanger was, hadden een paar vriendinnen al vermoedens, omdat ik zo rustig was!
    Meliske: ik mis mijn thuis ook als ik weg ben. Langer dan 2 weken hou ik het niet vol!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    De angelsound is niet bewezen schadelijk, maar ook niet onbewezen schadelijk. Hij zendt wel degelijk straling uit, waarvan nooit is bewezen dat het schadelijk of onschadelijk is. Het blijft dus een risico wat je neemt.

Meliske, geeft niks hoor! Geniet nog maar even van het mooie weer daar, hier is het niet veel soeps :(

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo daar ben ik ook weer even, gisteren bij de H&M 3 broeken gekocht. Wat zit dat lekker zeg met zo'n elastiekenband over je buik. Wil mijn gewonde broeken niet meer aan.

Hebben jullie ook weleens zo'n hele harde buik? Ik heb dat vooral 's avonds merk ik.

San, zolang jij je goed voelt maakt het toch niet uit? Iedereen heeft zijn eigen tempo!

Moby, wat vervelend zeg, hopelijk gaat het snel beter!

Juni, leuk dat je het hartje heb gehoord! En een fijne vakantie!

Linda, dat wordt nog een hele operatie zo te horen aan jullie huis! Succes straks...

Meliske, tot zondag! Dan zit je weer lekker in je eigen huisje!

Anita, nog wat leuks gekocht?

Ik slaap ook zo slecht de laatste week, heel vervelend, hoop dat dat snel weer over is!

14. Niet meer actief

Ook bij mij op de verloskundige praktijk waarschuwen ze voor de Angelsound... Ze legde uit dat het vooral vóór de 14 weken niet bewezen is of het schadelijk is voor het kindje, daarna zou het eigenlijk geen kwaad meer kunnen. Maar ook zij zeiden: neem het zekere voor het onzekere en doe het niet...

Ik zou hem in ieder geval niet te vaak gebruiken!

15. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    jeetje, even melden dat ik er nog ben hoor! 8) jullie kleppen echt veel! ;) Hier gaat alles goed. bijna mijn vakantie voorbij, en begin pas nu langzaamaan wat bij te trekken. eigenlijk zou ik nog een weekje moeten om echt weer fit te worden, maar mijn vakantiedagen zijn op :cry: helaas!

meiden, kom snel reageren op jullie allemaal, maar ga nu met manlief gezellig doen! Kus!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil echt niet zeuren ofzo, maar ik vind het zo jammer dat er wordt verkondigt dat het geen kwaad zou kunnen omdat er geen waarschuwing op staat. Tuurlijk moet je zelf de beslissing nemen, maar het blijft een risico... Het gaat mij er ook niet om dat iemand het gebruikt, maar dat er verkondigt wordt dat het niet gevaarlijk kan zijn of zou zijn.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ff snel; hartje klopte mooi 145 slagen per minuut en was erg bewegelijk!
    tot later!

18. ProudMum

ben even aan t struinen voor zo'n mexicaanse bola. wat een prijsverschil heb je zeg! ik schrik ervan!

19. Niet meer actief

Fijn Berna!

Wat is een mexicaanse bola Roxy?

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Te gek Berna!

Hebben jullie wel eens gehoord van het geslacht voorspellen naar aanleiding van de hartslag?
    Mijn moeder en oma vertelden mij dit en bij hen heeft het altijd geklopt. Maar als ik jullie hartslagen zie moeten het allemaal meisjes zijn, want het zijn allemaal hoge hartslagen. Bij mezelf ook hoor. Misschien gaat na verloop van tijd de hartslag nog iets omlaag en misschien is het ook wel dikke onzin.
    Een echo is natuurlijk veeeeel betrouwbaarder!

Deel Deze Pagina