@ Marieke: Volgens mij is iedereen het er hier over eens dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zin in heeft. Maar omdat je nooit alles kan weten, is het soms wel handig om dat soort dingen hier op te schrijven, dan kan je vervolgens zelf kijken wat je wel/niet met een advies doet, toch? En over dat tingelding, ik had erbij gezegd dat ik het ook niet zeker wist en dat een vk/gyn er vast wel iets over zou weten... Anyway, mijn goede bedoelingen waren louter oprecht, voor de duidelijkheid! En ik wil helemaal niemand de les lezen hoor...
Effe snel voor de lijst. Ik moet 23 aug naar de voor de 4 de keer naar de vk. Ben in totaal 3kg aangekomen.
zo we gaan over een uurtje rijden, lekker hoor 2 weken weg! Mijn VK raadde me trouwens aan om de VK-kaart mee te nemen als er dan iets gebeurt op vakantie heb je altijd alle gegevens bij de hand, misscien een tip voor de rest die op vakantie gaat? Nou tot over 2 weken, ik hoop dat ik lekker ga uitbuiken!
Sporty, een hele fijne vakantie! Anita, jij bent ook goed bezig met het kamertje! Ik krijg 25 euro vergoed van de zorgverzekering voor cursussen, de yoga kost maar 36 dus dat zijn ook de kosten niet! Vanmiddag lekker strandwandeling maken met de hondjes! Lekker even uitwaaien! Fijne dag allemaal
goedemorgen. hoe is het met jullie? hier gaan de voorbereidingen beginnen van het weekend gaat kamertje leeg zodat schoonmoeder kan behangen. in week 32 komt het kamertje ook al dus lekker vroeg klaar veel liefs Annika
wij gaan morgen naar babypark zien we daar geen mooiere kamer dan die bij prental gaan we het ook bestellen denk ik en als we het geslacht weten wil ik onderhand wel eens iets van een shirtje of rompertje ofzo gaan kopen heb zelf nog niks gekocht
goedemorgen dames, ik heb de ontdekking gedaan dat mijn voeten en handen zijn opgezet. mijn ballerina's krijg ik niet meer aan en mijn ringen ook al niet meer.... gaat snel! @kristy1405: welke heb jij besteld bij mom2be? @san0976: zodra ik wat meer weet van de vk zal ik je een pb sturen.
Marieke, zo was het idd niet bedoeld. Sorry als je je daardoor rot voelt. Het zullen mijn hormonen wel zijn dat ik me daar druk om maak. Ik zal het niet meer doen! Berna, krijg je dat soort dingen vergoed joh? Ik ga maar eens nazoeken of dat bij mij ook zo is... Anneliesje, lekker een strandwandeling! Woon je dicht bij het strand? Ik ben er gek op, maar woon er best ver vanaf helaas.... Sporty fijne vakantie en goede tip om je zwangerschapskaart mee te nemen! Ik blijf toch in Nederland. Ik heb echt zo de balen van het weer. Heb eigenlijk ook helemaal geen zin meer om op vakantie te gaan, wat heeft het voor zin met dit weer? Gisteren hebben we het behang opgehaald, dus ik ga vanmiddag maar eens beginnen met behang aftrekken. Ik moet toch de hele middag op een bestelling wachten, heb ik meteen wat te doen.
Haha ik kan nog wel lachen om de hormonen van al ons zwangere vrouwtjes! En als ik dan een keertje 'ruzie' heb met mn mannetje en hij zegt: het zullen je hormonen wel zijn. Dan zeg ik nog bozer: Nu niet alles op mn hormonen gooien! Hahaha, eigenlijk wel grappig allemaal.
De hormonen slaan bij mij juist positief uit, ik ben tegen iedereen superlief! Mijn mannetje moet er erg om lachen, want ik ben soms nog wel eens fel, maar nu niet! Mijn vriendinnen lachen zich suf! Ik ook, want zo ken ik mezelf niet! Ik heb een ieder al gewaarschuwd dat ik na de bevalling wel weer gauw de oude ben en dat ze nu maar goed van me moeten genieten hahaha!
Ik ben niet feller qua reactie, maar wel qua denken. Ik merk aan mezelf dat ik veel beter weet wat ik wil en dat ook wel aan kan geven. Ben "normaal" wat flexibeler. Ook wil ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap alles schoon hebben. Het is nog net geen smetvrees, maar wel irritant voor anderen. Ik koop elke week 2 flesjes dettol en die gaan ook leeg. Rauw vlees snij ik met handschoentjes aan, omdat ik bang ben dat het onder m'n nagels gaat zitten. Het is niet dat ik panisch of angstig ben, ik wil alles gewoon schoon hebben nu, terwijl ik daar "normaal" ook wel flexibeler in ben.
@Annika; naar KEsteren.. waar we de echo laten doen is in Ochten en dat ligt er naast dus das makkelijk @ guppie: ja maar heb wel uitgebreide verzekering bij Deltalloyd hoor
hoi hoi, heb even een paar foto's in mijn album gezet. -buikfoto -hulpje voor de autogordel zodat de gordel straks niet zo op mijn buik zit.geeft mij een veiliger gevoel.bij de zwangerschap van mijn zoontje ging ik op de onderste riem zitten maar dat mag niet meer,vandaar. -bola roxyrox hij staat in mijn album. de levering is heel snel. ook ik heb last van de hormoontjes . het is 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren dus we zullen nog wel een poosje last hebben van de hormoontjes groetjes kristy
Wauw kristy, wat een mooi buikje! En die gordel is ook handig zeg! Ik vind de gordel vervelend als ik bandenpijn heb, misschien ook wel wat voor mij! Ik keek net in de spiegel en ben eindelijk ook een beetje tevreden over mijn buikje. Begint echt flink te groeien al! Berna, ik krijg nog niet eens mijn kraampakket vergoed, dus ik verwacht verder ook niks. Ik wilde miv 1 jan 2008 mijn verzekering aan gaan passen, ook dat je evt ivf vergoed krijgt e.d, maar daar ben ik lekker te laat mee. Ach jammer dan, zo duur zijn die cursussen ook niet. Mijn tandarts rekeningen zijn veel hoger (daar ben ik dan weer wel goed voor verzekerd)
dank je guppie. leuk he dat iedereen kan zien dat je een kleintje krijgt. ben zoveel winkels hier afgeweest voor zo'n gordel of een ander hulpmiddel maal ze staan me allemaal aan te kijken of ik de eerste ben die om zoiets vraagt. liefs
Oh ja dat heb ik ook! Moet echt lange shirts dragen, of een hempje eronder. Buikbanden zakken nog af bij mij, wil dat bij jullie al wel? (heb ik misschien te grote gekocht?)