Anneliesje ja mijn man zag het wel maar ik kon het neit echt zien hoor haha maar goed maakt niet uit.. succes in de efteling het gaat hier al aardig tekeer met de regen
Berna, hoe voelt dat nou nu je weet dat het een jongen is? Lijkt me heel apart AnneLiesje: have fun, ondanks het weer! Efteling is zo leuk 8) 16 weken alweer, wat gaan we snel he met z'n allen....
goeiemorgen meiden, het regent hier ook de hele tijd al. zijn er meer van jullie die telkens hoofdpijn hebben? het is niet zo erg dat ik paracetamol gebruik maar het is wel vervelend. mamasu nog gefeliciteerd met je verjaardag,leuke dag gehad? berna wat leuk een jongetje.zo wordt het steeds werkelijker. mijn man wilt het geslacht niet weten dus ik ga denk ik met zo'n 26 weken kijken voor een pret-echo. marieke ik vind een 3D echo ook niet zo mooi.ik hou het ook gewoon op de 2D echo.wie weet hoe we er bij een eventuele volgende zwangerschap over denken. missfrodo de kaartjes wil ik pas op het laatst doen.lekker op de bank met de kleine die lekker in mijn buik aan het rommellen is. marij ik ben ook erg emotioneel hoor,soms praat ik over dingen en dan zitten de waterlanders al op het randje anneliesje veel plezier in de efteling.hoop dat de regen zo stopt en dat je mooi weer krijgt. 's avonds heb ik vaak echt een hele zware buik.zijn er meer die dat hebben? de kleine kan ik vaak al heel duidelijk voelen hoor.mijn man kan niet wachten tot ie het zelf kan voelen. liefs kristy
Het is inderdaad apart te weten dat het een jongen is maar het wordt wel een stuk "echter"zo moet ik zeggen. Wel heel leuk allemaal een zoon klinkt ook wel stoer haha. Ik heb ook een zware buik 's avonds al.. maar voel die kleine voetballer nog steeds niet.. heb wel te horen gekregen dat mijn placenta iets naar achter ligt dus ik zou het elk moment kunnen gaan voelen. Paar weken geleden zat placenta aan de voorkant nog zei de vk ben blij dat ie iets naar achter ligt nu. Wat een regen he bah bah iig goed weer om lekker op te ruimen in huis en ik moet nog leren
Wat leuk een jongen Berna! Gefeliciteerd! Ik denk dat wij het ook houden bij de 20-wkn echo, we hebben er niet echt een reden voor waarom we geen pretecho laten maken, maar hoeft voor ons allebei niet zo nodig. Wil wel graag weten wat het wordt! Zou het daarna niet aan familie en vrienden vertellen, dat blijft ons geheimpje! Bij ons in de vriendengroep is er trouwens nog niemand bezig met kinderen... Heb meer vriendinnen die uit elkaar gaan, dan dat ze zich met kinderen bezig gaan houden hahaha. Maar iedereen leeft wel hartstikke met ons mee! Weten jullie al wat jullie met peettante/oom doen? Dat vinden wij nog erg moeilijk! Ik heb één broer en Roy heeft één broer en eigenlijk ga je er bijna automatisch vanuit om je broer te vragen, maar waarom zou je geen vrienden vragen? Wij zijn er nog niet uit in ieder geval! @AnneLiesje: het regent hier nog steeds, dus ben bang dat je in de Efteling hetzelfde weer hebt. Das wel balen! Efteling is leuk! Ben er met mn vrijgezellenfeest nog geweest (verkleed als sneeuwwitje ).
Heb trouwens een foto van Roy en mij in mn album gezet. Kijk een beetje dom op die foto, maar kon even zo snel niets anders vinden!
goedemorgen, hier nog eentje met hoofdpijn. zwaar irritant. ik ben 22 en als de kleine er is ben ik ook nog 22.
ik heb 1 zus en mn man ook, maar mn man heeft ook nog 2 broers... dus mijn zus word peettante, en peetoom zijn we nog niet uit...
wij laten de kleine niet dopen dus geen peetooms en peettantes.. over voogd hebben we nog niet nagedacht denk mijn ouders aangezien die nog erg jong zijn
ik heb dat savonds ook hoor en dan lijkt je buik nog dikker dan overdag haha leuk dat je de kleine al voelt zeg....volgens mij is die van mij heel rustig haha...
goedemorgen dames. hoe is het met jullie. de tijd vliegt echt inderdaad. ik voel de kleine al een goede week rommelen. ergleuk om het weer te voelen ik ben nu 21 en heb al een meid Lotte van 3.5 jaar maar ben 2 als de kleine komt. en volgens de chinese conceptie kalender krijg ik weer een meid geloven jullie daarin of klopt ie al bj jullie? veel liefs Annika
Wij weten nog niet of wij onze kleine laten dopen, denk het ook niet eigenlijk. Maar zou toch wel een peetoom en tante willen, maar dan meer in de zin vaan knuffeloom en -tante. Voogd heb ik ook nog niet over nagedacht. Het is niet meer zo dat dat automatisch de peetoom en -tante zijn he...
wij laten hier de kleine ook niet dopen hoor maar tis voor ons zelf en voor de kleine.... puur t idee
Dat gerommel is dat de kleine Zoals ik al eerder zei weet ik dat ik erg vroeg ben met kaartjes, zou het anders ook later doen maar ja aangezien we met wat mazzel rond die tijd midden in een verhuizing zitten wil ik dus alles wat ik al kan doen vast doen. Hoef ik daar straks niet over te stressen. Chinese kalender zegt dat we een meisje krijgen maar volgens die kalender zou ik een jongetje zijn Over het voogd gebeuren hebben wij het ook gehad maar vind ik erg moeilijk, we hebben allebei geen broers of zussen. Enige die ik kan bedenken is mijn neef en zijn vrouw maar daar hebben we nou ook weer niet zo'n hecht contact mee dat ik dat zomaar vraag. Dat heb ik nog een hele goede vriendin die zelf ook een dochterje heeft maar haar man vaart en ze heeft zelf met 1 al handen tekort dus we weten het niet eigenlijk. Het peetgebeuren doen wij niet al is dat natuurlijk ook een optie om daar voor te kiezen ipv het voogdgebeuren al te regelen. Of is dat raar als je niet christelijk bent?
Wij laten ook niet dopen en laten zeker vastleggen dat mijn ouders na ons als eerste recht hebben op de voogdij. We moeten ook qua testament even flink gaan nadenken nu, wil ik al een tijdje maar ik vind het nu wel een goed moment ervoor!
Wij laten de kleine niet dopen, willen de keus aan hem/haar overlaten. Over de voogdij hebben wij het laatst vluchtig even gehad, maar gaan we nog kritisch over nadenken :-k Ik blijf nog lekker even anoniem hier. Maar kan natuurlijk altijd van gedachten veranderen. Ik zit er trouwens over te denken om de lijst op een openbare server te zetten, een space van windows of een andere gratis site, of misschien een hyves ofzo. Het staat nu op m'n eigen server en als het ergens openbaar staat kan iedereen het aanpassen. Laatst kreeg ik een lieve aanbieding van Linda 8) om me te helpen en dat heeft me aan het denken gezet, mede door mijn vakantie en dat ik hier ook niet altijd ben. Ik hou jullie op de hoogte Gut, ik zit me hier te vervelen, wilde een boswandeling maken, maar met dit weer Iemand ideeën?
Nou ik heb net maar eens eindelijk staan strijken Marieke hahaha, maar of dat nou een leuke activiteit voor de zondag is Een hyves of zo is eigenlijk best een goed idee, maar ik weet niet of iedereen hier weet hoe hyves werkt... Zag trouwens dat de oktober mama's een hele mooie lijst bijhouden! Maar ik denk dat dat ook op een lokale server is. Als jullie je kind niet laten dopen, kiezen jullie dan ook niet voor peetouders? Het kan goed zijn dat wij ook niet voor peetouders kiezen uiteindelijk, want vind de keuze echt moeilijk. En bij mn schoonouders al laten vallen, dat we het waarschijnlijk niet aan de broer van Roy gaan vragen... Hmmm de meningen daarover waren verdeeld
Hoi dames, bedankt voor alle felicitaties! Was een gezellige dag gister, wel vermoeiend. Maar moe ben ik toch wel de laatste tijd.... Vanmorgen weer veel te vroeg wakker naar mijn zin. Toen mijn man wakker werd heeft hij de hele ochtend voor mijn zoontje gezorgd en mocht ik lekker weer gaan slapen, heerlijk! Heb tot een uur geleden liggen tukken. Voel me nu iets minder moe maar zou nog steeds uuuuuuren kunnen slapen! Ik zou een meisje krijgen volgende de Chinese geslachtskalender maar mijn zoontje zou ook een meisje zijn, dus die kalender neem ik maar met een hele grote korrel zout! En bij zulke dingen denk ik toch ook altijd: tja 50% kans! Dus ja het zal wel vaak kloppen maar net zo vaak niet, ben ik bang... Ik heb er ooit eens een poll over geplaatst in de lounge en daar kwam ook zo ongeveer 50/50 uit. Dus we zullen gewoon nog even geduldig moeten afwachten! Geduld is niet mijn sterkste kant en ik ben wel erg nieuwsgierig. Nog een jochie zou leuk zijn, dan worden we echt een mannengezin (en laat ik mij als mama goed verwennen!), maar een meisje is natuurlijk ook super.