Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Strijken :x
    Jegh....

Sja, moeten maar ff kijken wat de rest zegt, hyves is redelijk makkelijk en we kunnen elkaar helpen.

Die lijst heb ik gezien ja, ziet er erg mooi uit, maar vind 'm zelf beetje onhandig, omdat je zoveel moet scrollen onderaan de pagina.
    Ze hebben zelfs een nieuwsbrief zag ik :D

Peetouders is toch juist als je je kindje katholiek laat dopen?
    Of kun je sowieso peetouders kiezen?

Zijn wel aparte dingen waar je ineens over gaat nadenken....

2. Niet meer actief

Peetouders was eerst volgens mij echt katholiek ja, maar nu volgens mij niet echt meer. Heeft ook niet echt veel betekenis meer, meer voor het 'knuffelen' en 'verwennen'. Maar denk dat het vooral in Brabant wel meer leeft, om ons heen heeft echt iedereen peetouders. En nu ben ik wel katholiek opgevoed hoor, maar wil mn kinderen zo niet echt op gaan voeden. Ben zelf ook helemaal niet gelovig meer, ben ook niet in de kerk getrouwd en denk dat we onze kinderen ook niet laten dopen.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Klopt wel een beetje Linda, mijn familie is voor een groot deel Brabants en alle kleinkinderen hebben een peter en meter.
    Wij willen zeker de voogdij vast laten leggen, omdat we niet willen dat mijn schoonfamilie enige rechten hiervan op kunnen eisen.

Marieke, het maakt mij niet uit hoor. Ik red me altijd wel op internet. Misschien is come2me.nl ook een optie. Je kunt daar een gratis site nemen, super simpel allemaal!

4. Niet meer actief

Kun je op hyves eigenlijk ook zo'n lijst maken zoals we die nu hebben? Ken hyves alleen van mijn eigen hyves en die van mn vrienden haha, maar weet niet hoe het met die publieke hyves zit.

Een plek waar je gewoon gratis een site kan maken is ook prima natuurlijk en als er dan meerdere mensen op in kunnen loggen, hoeft niet één iemand (Marieke!) steeds de lijst bij te werken.

5. Niet meer actief

Ik vind het niet erg om te doen hoor (heb het tenslotte zelf aangeboden hihi), websites bouwen enzo is mijn hobby :D
    Maar misschien voor jullie leuk om ook de boel bij te houden en als ik er eens een tijd niet ben blijft ie toch up-to-date.

Publieke hyves moet ik me nog in verdiepen, maar kom maar op met de suggesties zou ik zeggen 8)

6. Niet meer actief

Ik vind het zoals het nu is ook prima hoor haha!
    Maar dacht dat het voor jou misschien weleens fijn zou zijn als je niet steeds alles zelf bij hoeft te houden ;)
    Maar als je dat helemaal niet erg vindt, zou ik het gewoon zo blijven doen hoor haha. En die weekjes dat jij op vakantie bent, overleven we wel, toch?

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi hoi,

ik ben lekker thuis.
    Het is weer heeerlijk om in me eigen huisje te zijn en straks in me eigen bedje te liggen.

Het gaat nu ook weer ene stuk beter.
    Voel me kleintje al regelmatig schoppen, jammer van de placenta aan de voorkant, dan had ik he waarschijnlijk echt vaker gevoelt, maar ach dat goed wel.

Ik heb in spanje foto's gemaakt van me buik, dus die zal ik vandaag of morgen wel even showen ;)

vanaf nu probeer ik alles weer ta beter bij te houden hoor :oops:

8. Niet meer actief

Welkom thuis Meliske :)

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    welkom terug meliske!

10. Niet meer actief

Meliske, gezellig dat je er weer bent! :D

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

he wat vreemd, ik krijg al 2 dagen geen melding als er een nieuw antwoord is geplaatst. en ik heb me niet afgemeld voor dit onderwerp.

ben ik de enige?

12. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Leest iedereen steeds die lijst ja? Ik scroll er altijd gewoon voorbij als hij er weer op staat, je leest het toch wel als iemand voor een echo is geweest. Voor mij hoeft die lijst niet perse.
    x

13. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Vrijdag zijn we hier bij 2 kinderdagverblijven wezen kijken en de ene zat al vol op 1 van de dagen die we willen. Voor volgend jaar april! Nu maar even kijken of een andere dag voor ons te regelen is want het was wel een hele mooie en een goede zover je dat kan beoordelen.

Wij zijn in onze omgeving juist 1 van de laatste met kinderen krijgen.
    Ik ben nu 31 en straks 32 bij de geboorte.

14. Niet meer actief

Mn ouders zijn net terug gekomen van vakantie, maar kreeg meteen een belletje dat ze naar de huisartsenpost zijn omdat mn vader last heeft van duizeligheid en hartkloppingen :( Hoop maar dat het niets ernstigs is...

15. Niet meer actief

Dat heb ik ook weleens ooit, geen idee waar dat door komt. Maar meestal als ik dan weer handmatig hierheen ga, krijg ik daarna wel weer die meldingen...

16. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Zo weer even niet online geweest zeg.... moet het echt dagelijks bijhouden anders mis je zo'n hoop.
    Berna gefeliciteerd met je aanstaande mannetje! Sorry dat ik niet overal op reageer maar wordt zo onoverzichtelijk anders.

Hier wel grappig we hebben veel vrienden in dezelfde fase als ons. Mijn beste vriendin is 26 weken zwanger en mijn schoonzus 34 dus dat is al grappig. Voor de rest beetje moeilijk aan de andere kant. Mijn andere schoonzus kan definitief nooit kinderen krijgen, erg moeilijk zeker omdat we het ze zo gunnen en nu haar twee schoonzusjes zwanger zijn al heel snel en zonder veel moeite.
    Mijn eigen zusje (ik heb er 3) heeftg MKR syndroom waardoor het ook uitgesloten is dat ze ooit kinderen zal krijgen.
    Maakt het soms wel eens dubbel, wij erg blij terwijl het voor hun zo moeilijk is....
    Mijn schoonzus en haar man hebben we ook in ons hoofd voor voogd. (we willen ook testament goed opmaken als straks de baby er is)

Kinderdoop doen wij niet aan (is vrij katholiek toch...) Wij zijn wel christelijk maar laten ons kind opdragen en bij ons worden de mensen die zelf de keuze maken om te geloven volwassen gedoopt zeg maar, maar pas als je zelf de keuze voor het geloof gemaakt hebt.

Voor de rest een kinderwagen (via marktplaats) gekocht. quinny iets ouder model maar wel zo netjes nog. Kleur was niet helemaal wat we wilde maar scheelt zoveel geld en ik wilde een bepaalde babykamer dus dat kan dan wat makkelijker. (begrijp me goed hoor niet dat ik overal op wil besparen....).Woensdag weer naarde vk ben benieuwd, heb zulke enge dromen weer en angst dat het mis zit.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dank je meiden.

berna, ik zie op de lijst dat je al weet dat het een jongetje word? at ontzettend leuk! Gefeliciteerd meid! met hoeveel weken wist je het?

linda, owjee, hopelijk is het niks ergs. ik duim voor jullie! [-o<

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    o ja ik zit ook op hyves, voor hen die het gezellig vinden...ff pb

Goed voor de rest allemaal veel succes met klussen ik ben er even klaar mee. Over twee weken kamer behangen en de plinten en dan is eindelijk het grote project klaar dan eindelijk naar de babykamer toe.

O ja iemand nog een idee.......?
    Kan je gewoon je haar verven nu? Ga dinsdag naar de kapper, en mijn lange manen zo tat! en dan gelijk een lekker kleurtje erin, maar kan dat geen kwaad?

Fijne avond nog allemaal ik duik er lekker in ben kapot!

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    he meliske ook weer terug! Gezellig!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006