Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hoi,

ik heb met 5/6 weken wat blonde highlights laten zetten, beetje uitgroei zeg maar.
    Kapster adviseerde me om na de 12 weken de rest te doen.
    Dan ben je de 'gevaarlijke' grens over zeg maar....
    Vraag het eens aan jouw kapper.

Welterusten meid!

2. Niet meer actief

Lefbekkie: je haar verven kan met de verf van tegenwoordig gewoon hoor. Zou het wel altijd even tegen je kapper zeggen, maar mijn kapster zei dat het tegenwoordig gewoon kan!

Heb je een pb gestuurd ;)

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    bedankt marieke, zal het voor de zekerheid wel ff vragen maar zal wel lukken dus. linda heb je pb terug!

Ga nu echt nog ff met mijn crisistiener praten en dan mandje in!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lefbekkie, mijn kapper zei dat het op zich wel kon, alleen dat de kleur een beetje kan afwijken van de oorspronkelijke kleur.

berna, wat vlug al he! Kei leuk! Had je ook het gevoel dat het een jongetje zou zijn?

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Welkom terug Meliske!

Ik zag net dat het volgende week weer wat mooier wordt en Piet zei dat er toch nog zomer komt. Misschien valt mijn vakantie dan toch niet in het water :)

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja heel sterk! :D

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik heb 6 aug weer een afspraak bij de vk. om 08.30

23 aug 20 weken echo om 13.15

20 september pretecho om 19.15

8. Niet meer actief

Hé meiden,

Nou ze hebben mn vader gisteren in het ziekenhuis opgenomen :(
    Hij heeft last van hartkloppingen. We hoefden ons geen zorgen te maken, omdat verder alles in orde was en deze hartkloppingen iedereen kunnen overkomen (niets te maken met hartinfarct of wat dan ook). Hij ligt nu aan het infuus, die medicijnen zouden er voor moeten zorgen dat zn hart weer normaal gaat kloppen. Helaas hebben de medicijnen gisterenavond niet aangeslagen en heeft hij nu andere medicijnen gekregen. We kunnen na 10:00 uur bellen om te vragen hoe het gaat...

We hoefden ons echt niet ongerust te maken, maar het is natuurlijk wel even schrikken!

x Linda

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

indd schrikken Linda....
    sterkte toegewenst hoop dat hij er snel weer
    bovenop komt...

gr anita

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

he jakkes linda, dat zijn niet echt leuke berichten. ik hoop dat die andere medicijnen snel aanslaan!
    hoe oud is je vader als ik vragen mag?

ik denk dat ik zo een van de moderators pb want ik krijg nog steeds geen meldingen van nieuwe berichten.

volgende week mag ik weer naar de vk, we gaan dan het hartje luisteren.kan niet wachten om dat sneltreintje voor het eerst te horen!

heb dit weekend mijn eerste positie kleding gehaald. mijn broeken zaten mij niet lekker meer. wat een verademing zeg als je zo'n broek aan hebt! en moet zeggen dat ze leuke dingen hebben bij miss etam. iemand nog andere winkeltips voor mij? heb nu de smaak te pakken gekregen hihihi.

wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm niks leuks gewoon werken

Linda sterkte ermee.. heb het zelf ook een tijd gehad.. bleek hyperventiliatie te zijn heeft inderdaad niet altijd wat met hart te maken maar het is wel schrikken

12. Niet meer actief

Ik moet vandaag helaas ook weer gewoon werken...

Mn vader is 53.
    Helaas hebben de 2e medicijnen ook niet aangeslagen... Nu krijgt ie zo een roesje (?) en dan een heel licht electrisch schokje... Klinkt eng, maar nog steeds niets om ons zorgen over te maken :(

Hoor het nu al van meer mensen om me heen die het ook gehad hebben en er daarna nooit geen last meer van hebben gehad. Hopen dat dat electrisch schokje helpt!

13. ProudMum

klopt ja, zo'n roesje is een lichte narcose. ze zeggen dat je dan niks van het schokje voelt. had het een keer op zo'n "vinger aan de pols" programma gezien. de persoon die dat schokje kreeg had niets meegekregen ervan.

laten we maar duimen dat je vader er daarna vanaf is.

duim duim duim duim duim duim duim duim duim

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    linda,
    sterkte meid.hopelijk kom,t ie er gauw bovenop.

15. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi allemaal,

Ik kom zo af en toe even lezen hoe het met iedereen gaat en wat jullie mee maken.
    Maar ik vond het toch wel zo netjes om me zelf even voor te stellen. Ik zal ook zo af en toe een berichtje plaatsen hoe het gaat.

Ik ben Jessica en 28 jaar oud we zijn in verwachting van ons eerste kindje (17 weken), uitgerekend op 7 Januari 2008. Alles gaat voorspoedig.
    Ben in het begin 3 weken niet lekker geweest, ik had veel last van mijn maag maar gelukkig niet ziek.
    Nu heb ik eigelijk bijna nergens meer last van, alleen soms een beetje lui.

We hebben met 10 weken en 3 dagen al een echo gehad en we hebben 1 gezond kindje. Verder zijn we 2 weken geleden bij de verloskundige geweest en daar hebben we het hartje weer horen kloppen, altijd erg leuk om dat weer even te horen.

Ik heb de kleine nog niet echt voelen schoppen, jammer genoeg, maar dat komt nog wel.

Dinsdag 14 augustus gaan we weer naar de verloskundige en 20 augustus hebben we een 20 weken echo.

Groetjes,
    Jessica

16. Niet meer actief

Welkom Jessica! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Bedankt meiden voor het duimen. Ik krijg net een telefoontje dat het electrisch schokje geholpen heeft en dat hij zelfs nu alweer naar huis mag!

Blijkbaar zijn er nu het hart weer normaal klopt verder geen redenen om hem daar te houden en hij hoeft het verder ook niet rustig aan te doen of zo...

17. ProudMum

he wat fijn linda! toch weer een opluchting!

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    mooi bericht linda, fijn om te horen!

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Wat fijn Linda dat hij nu al weer naar huis mag.

Ey Jessica gefeliciteerd met je zwangerschap.

veel liefs Annika

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, Fijn dat je vader weer naar huis mag! Hopelijk blijft het hierbij.

Jessica, welkom en gefeliciteerd!

Meliske, fijn dat je weer thuis bent!

Roxyrox, H&M heeft ook leuke postiekleding

Morgen ga ik met mijn moeder naar Babypark Kesteren, bij de wandelwagen kijken, ben benieuwd wat ze ervan vindt!

Gisteren viel het reuze mee in de Efteling, eerst wat regen maar al snel was het droog en 's middags zelfs zon! Ben niet echt in veel atracties geweest, maar heb op de neefjes gepast!

Deel Deze Pagina