Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, wat fijn om te lezen dat je vader weer naar huis mag!

roxyrox, bij prenatal hebben zo ook wel leuke dingen, alleen een heel stuk duurder. Ik vind de kleren van mama licious leuk. alleen ook best prijzig.
    ga je nu pas voor het eerst het hartje horen? is best laat toch?

jessica, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

anneliesje, leuk he de efteling! Dat blijft altijd leuk. Fijn dat je ook goed weer heb gehad!

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske, Heb zaterdag ook een shirtje van Mamalicous gekocht, in de uitverkoop! Wilde 's ochtends een shitje van voor de zw. schap aan doen dat paste dus echt niet meer.
    Hoop dat ik morgen in Kesteren nog wat shirtjes kan vinden.

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Linda ik ben blij dat het inmiddels weer goed gaat met je vader!

Wat de lijst betreft, ik kijk er niet vaak op, ik vind het zo prima maar via Hyves kan natuurlijk ook.
    En ja ik heb ook Hyves dus wil mij wil toevoegen.....pb!

Wat kleding betreft vind ik de H&M super en Ebay wil ook nog wel eens wat moois hebben, soms nieuw zelfs.

Wij zijn gisteren ook goed geschrokken, de hond van mijn schoonmoeder is aangereden en het leek op het eerste gezicht behoorlijk ernstig en de vraag was of hij het wel ging halen. Gelukkig kregen we een telefoontje dat hij leeft en dat het naar alle waarschijnlijkheid erg meevalt, pfffft dat was best even zwaar.

Mochten er nog meiden op zoek zijn naar oortjes onder water of van sabbel tot babbel, ik heb er van elk 2 extra gekocht. Zag ze liggen en ze zijn niet zo heel makkelijk te koop vandaar. Voor 5 euro per stuk mag je ze overnemen en ja ze zijn nieuw. Weet helemaal niet of ik dit hier mag posten maar dat merk ik wel. Zoniet excuus en dan haal ik het snel weg maar is goed bedoelt en wie weet kan ik iemand helpen hiermee.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, gelukkig mag je vader alweer naar huis!

Roxyrox, ik vond de kleren bij de prenatal ook leuk, alleen hadden ze niet zo heel veel meer. Ik wacht nu op de nieuwe collectie voordat ik weer wat ga kopen. Ik heb al een boekje van noppies, ziet er leuk uit!

Anneliesje, mijn shirts passen ook niet meer. Het lijkt net of ik alleen nog maar naveltruitjes heb. Gelukkig nog wel wat tuniekjes die wat langer zijn en anders doe ik er wel een lang shirt onder.

Als het goed is gaat het laatste stukje behang er vandaag af, ein-de-lijk!
    M'n mannetje is nu met de bovenste rand bezig en is behoorlijk aan het mopperen en vloeken. Brrrr, ik kan daar echt niet tegen!

5. Niet meer actief

Heb je een PB gestuurd MissFrodo!

Fijn dat het behang er bijna af is guppie!
    Mn mannetje kan ook altijd zo lekker vloeken als iets niet wil lukken, oh dan moet ik ook echt zorgen dat ik weg ben want daar kan ik ook echt niet tegen!

Sowieso moet je Roy en mij niet samen aan iets bezig laten zijn haha. Laat ons maar allebei apart werken ;)

6. Niet meer actief

Linda, fijn dat het weer goed gaat met je vader.
    Hartkloppingen zijn altijd best wel eng....

Zo, ik ga werken, heb er zo geen zin in! Blergh :(
    Echt toe aan vakantie!

Tot later! :D

7. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Linda gelukkig dat het weer goed met je vader gaat!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier een foto van mijn buik.
    Dees is alleen wel net hier thuis gemaakt, want die van de vakantie staan op me moeders fototoestel en die is nog in spanje :)

komt ie:

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mooi buikje Meliske!

10. Niet meer actief

Mooi buikje Meliske!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooi buikje hoor! Wel groot al, of is stelt die van mij gewoon nog niks voor?

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja is ook best groot hoor, er zijn al mensen op vakantie geweest die zeiden, je hoeft zeker niet meer lang... :(

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dat gebeurd bij mij ook Meliske ;)

Ach is bij iedereen verschillend hoe hard en snel je groeit.

Linda je boekjes gaan inderdaad vandaag nog op de post.
    Er is dus nu nog 1 exemplaar van oortjes onder water en 1 exemplaar van van sabbel tot babbel voor de liefhebbers.

14. Niet meer actief

Die van mij stelt ook nog niets voor hoor Guppie!
    In sommige kleren zie je het niet eens.
    Heb wel het gevoel dat ik nu overal aankom. Mensen zien wel dat ik dikker word, maar das niet alleen op mn buik lijkt het wel hahaha

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook hoor soms zie je het heel goed en soms helemaal niet... maar prachtige buik meliske!

iemand ervaring met babyhuys harderwijk? kamertje wat ik heb gezien bij prenatal is daar 150 euro goedkoper via internet....
    en ik ben bang dat er bij prenatal weinig te onderhandelen valt

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    berna ik ben bij babyhuys geweest en de kamertjes die ze daar op internet hebben staan, staan niet in de winkel. Ik vond ze vooral heel erg duur. Ik heb het nog nagevraagd en ze hebben gewoon niet alle kamers in de showroom, maar ze kunnen het wel leveren.
    Ik vond het persoonlijk niet een heel mooie winkel. Babypark vond ik veel mooier.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou die hebben er dan vast veel verstand van, pff!
    Ik vind het hartstikke mooi. Je kunt teminste zien dat je zwanger bent!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja babypark was mooi maar hebben ze niet kamertje wat ik wilde.. ga nu naar prenatal om te kijken of ze korting geven

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    succes!
    Anders kan je het altijd nog bestellen bij babyhuys toch? Ze bezorgen wel gratis volgens mij.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier in duiven zit babycentre daar hadden ze hem ook en ook goedkoper dus meteen maar besteld haha beetje vroeg maar ach je kan het maar vast klaar hebben

Deel Deze Pagina