Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi Linda
    het voelt soms als buikspierpijn maar soms heb ik ook nog wel een soort krampen hoor..

Ik ga het ook gewoon proberen met borstvoeding op eigen kamertje hoor.. heb teveel voorbeelden van mensen waarbij het kind met 4 jaar nog in bed bij de ouders slaapt.. ieder zijn eigen keuze maar wil vanaf begin afaan duidelijkheid... een hond die af en toe op het voeteneind ligt vind ik wel genoeg :)

Mijn buik is boven ook al erg bol aan het worden.. heb net zo'n kleine kinderbuik nu van die kinderen hebben dat ook wel eens zo'n bolle buik haha heb nu een polo aan en je ziet zelfs door het t shirt mijn buik nu.. geen ontkomen meer aan

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

marieke ik heb een hangwieg in onze slaapkamer(foto zie album)de eerste week wil ik graag de kleine op de slaapkamer en daarna denk ik dat ik al zal wisselen met het ledikantje en de wieg.hoe lang ik dat zal doen,geen idee.ga lekker op mijn gevoel af.mijn zoontje lag van begin af aan in zijn kamertje.

mooi buikje meliske.krijg jij soms ook de vraag of het er geen 2 zijn?

linda wat fijn meid dat het weer goed gaat met je vader.een hele opluchting voor jullie.

jessica welkom hier.weer een nieuwe januari mamma.ik ben ook de 7e uitgerekend en krijg de 20-weken echo de 21ste.

ga zo mijn nieuwe stofzuiger uitproberen.dit is eigenlijk een bouwstofzuiger maar dan weet ik zeker dat mijn mannetje de stofzuiger na elke klus gewoon kan gebruiken.de andere zoog niet meer en aangezien we 1 labrador hebben en 4 katten moeten we wel een goeie hebben.
    meiden volgens mij wordt het lekker weer dus even ervan genieten.

knuff.kristy

3. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Leuk om te horen.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, bandenpijn is bij mij soms een beetje zeurend, Ik kan niet meer lekker lopen. Ik krijg dat meestal ook als ik lang gelopen heb. Soms zijn het ook steekjes en gisteren dus hele flinke steken. Was toen wel echt met mijn buikspieren bezig volgens mij.

Wij willen de kleine zoveel mogelijk alle slaapjes in hetzelfde bedje laten doen, het ledikantje op de babykamer dus. Stel dat je een kindje hebt dat moeilijk slaapt dan is regelmaat wel gewenst (heb ik gelezen).
    Ik ben soieso wel van de regelmaat, structuur en voorspelbaarheid. Ik mijn werk zie ik dat het gewoon werkt. Ik ga er niet van uit dat ik een moeilijk kind krijg, maar ik denk dat het gewoon goed is voor alle kinderen.
    Ik ben ook een beetje bang dat ik bij borstvoeding in bed gewoon in slaap val. Ik denk eigenlijk dat mijn man de eerste tijden echt wel wakker wil worden, die kijkt er al ontzettend naar uit! Hij heeft 4 jaar in het leger gezeten, dus kan wel met weinig slaap af!

Ik ga vanmiddag met mijn moeder en zusje naar de stad. Winkelen op mijn moeders tempo :confused:
    Ik hoop maar dat ik niet teveel last krijg van bandenpijn. Ik voelde me al zo'n aansteller af en toe.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo heb jij ook al zo'n speedymoeder? succes haha

6. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Hallo,

Kan het zijn dat ik al iets voel in mn buik of is het echt heel erg vroeg?

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zou kunnen het is wel heel erg vroeg natuurlijk maar ik hoor het wel van meer....
    begin nu zelf ook rare dingen te voelen maar erg duidelijk is het niet nog

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lapeldoorn, ik voel het ook al dus het kan zeker.

9. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Maar jij bent een stuk verder dan ik. Op Internet vond ik ook iets over miskramen, dat je na meerder miskramen misschien eerder iets voelt ook...

10. Niet meer actief

Toen ik dit las kreeg ik ineens zo'n zin in pannenkoeken!
    Vanavond dus lekker pannenkoeken eten! Jammie jammie! :)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lapeldoorn, ik meende de kleine met 12 weken al te voelen.
    Het klopt dat je het na een eerdere zwangerschap eerder voelt, omdat je dan weet wat je moet voelen, hoe het aanvoelt als de kleine schopjes geeft.

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Vandaag lekker geshopt! Badje met standaard en alle toebehoren. Wit met blauw lime schaapje van Bebee Jou, Aqua blaw boxkleed, echt leuk allemaal!
    Badje van mijn moeder gehad, ze heeft ook de wandelwagen gezien en we krijgen hem van mijn ouders! De Stokke Xplory in aqua blauw!
    Ben er helemaal gelukkig mee!

13. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Ik heb wel eerder zwangerschappen gehad, maar nooit zover gekomen natuurlijk. Toch leek het zo, ik ga het maandag aan de verloskundige vragen.

14. Niet meer actief

Leuk joh AnneLiesje!

Denk dat wij de kinderwagen van mijn ouders en schoonouders samen krijgen, ook leuk!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, wat leuk joh! en vooral ook zo leuk om steeds even ernaar te gaan kijken he!

lapeldoorn, vaak is het zo, dat als jij denkt dat het een schopje is, het ook wel zal zijn, jij voelt het het beste en je zal vast iets gevoelt hebben wat je normaal niet voelt. Iig heeeeeeeeeeeeel leuk als het zo is, dat ze maar snel sterker worden en je het heeeel goed gaat voelen ;)

linda, scheelt veel in de kosten he als je de kinderwagen krijgt ;) wij hebben hem destijds ook gekregen van me ouders :)

16. Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd heel vaak lage rugpijn, rechts... Heeft iemand meer daar last van? Misschien maar eens goede schoenen gaan kopen...

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, ik ben vorig jaar aan een hernia geopereerd, daarna geen last meer gehad. Maar ik merk nu dat ik ook steeds vaker last van mijn rug krijg vooral na het tillen.
    De fysiotherapeut zei al tegen me dat als je al een zwakker rug hebt dit tijdens een zangerschap vaak erger wordt. En vaak weet je niet eens dat je een zwakker rug hebt!
    Goede platte schoenen en rustig aan doen helpen het beste!

Meliske, ja inderdaad, ben al 3x wezen kijken vandaag. Voor het badje gestaan en weg dagdromen! Heerlijk

Linda Apeldoorn, wat speciaal dat je je kleintje gevoelt heb! (of in ieder geval denkt) Lijkt me een heel bijzonder moment!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, ik heb ook veel last van rugpijn vanaf me vakantie.

en ontzettend veel afscheiding, kan me niet voorstellen dat dat normaal is.
    ga is even een vraag stellen in het onderdeel zwangerschap...

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kom ook nog even buurten.

Heb ook last van rugpijn wat volgens mij in dit geval bandenpijn is.
    Nu Crocs aan mijn voetjes en das wel lekkerder voor mijn rug.

Wij hebben de kinderwagen ook van mijn ouders gekregen, scheelt een stuk ;)

Ik voel de kleine inmiddels ook, vooral 'savonds in bed. Net een vis die rondzwemt.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou mijn moeder heeft me echt alle hoeken van de stad laten zien, kan haast niet meer lopen zo erg! :)
    Ze heeft echt heel veel spullen weer gekocht voor onze beeb. Heel lieve kleertjes. Van mijn zusje ook een ontzettend lief jasje gekregen. Nu ook van die handige luierhemdjes en luierpakjes met de drukknopen aan de voorkant, weet ik meteen wat handig is om nog meer te kopen! Ze wilde ook al een lodger voor me kopen, maar ik wil een roze of blauwe en dat weten we nog niet ;)
    Zelf ook nog leuk geslaagd en 2 buikbanden gekocht. Voelde me echt shopaholic!

Ook wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders. Volgens mij wel een favoriet cadeau!

Ik heb ook meteen naar badjes gekeken en zag eindelijk badjes zonder die flesjes erin. Ik wil een gewoon badje met een losse termometer en verder niks, maar dat was nog best zoeken!

Sorry voor mijn ego bericht, maar ik moet echt weer even gaan liggen, heb zo'n bandenpijn nu :(

Deel Deze Pagina